Zoover

7,1

Ideale locatie

Ester
27-7-2010

Deze appartementen zijn oubollig, maar schoon en op een perfecte locatie. Zeer dichtbij het strand en het oude centrum. Wij hadden geen balkon of terras, dat was wel jammer. Bovendien had de airco wat moeite om het koel te houden. Verder prima voor elkaar. 2 pitjes, waarop je prima kunt koken, een koele koelkast en om de dag schone handdoeken.

Wij hebben genoten van onze vakantie!

complex voor jongeren

Familie de Galan
15-6-2010

We hebben Turial Park bezocht met een grote groep vrienden. Dan is deze lokatie prima. Een ruim appartement met dakterras (uitzicht op achterkant ander gebouw). Simpele keuken, simpel sanitair. Maar meer hadden wij ook niet nodig. Supermarkt zit vlakbij en het grote voordeel van Turial is de ligging in het oude centrum van Albufeira. Dit is het gezelligste gebied, waar met name Nederlanders, Zwenen, Denen en Noren zitten. De Engelsen bevolken het nieuwe uit de grond gestampte gebied en daar is weinig aan. Albufeira is bijzonder gezellig, smalle straatjes, leuke kroegjes, pleintjes en restaurantjes en het strand om de hoek. Met onze vriendengroep hebben we een buitengewoon plezierige vakantie gehad!

Een prima appartement.

Gerard
9-3-2010

Een prima appartement waar je goed kan verblijven.

Goede ligging met de zee en restaurantjes in de buurt.

Komen er snel weer terug in 2010.

Fam.G.H.Edens

Gereisd Met partner in oktober 2009

top!

Fnn
5-3-2010

super vakantie gehad,

lekker bij strand en dicht bij het centrum. goed te doen als je zon, zee en uitgaan zoekt!

Gereisd Met vrienden in maart 2010

zeer gunstige ligging

fam maas
2-11-2009

Turial ligt erg gunstig gelegen tov het strand en uitgaansgebied. Ik ben samen met mijn schoonzus nu voor het 2 de jaar op een rij in Turial Park geweest.

Vorig jaar hadden we een 4 persoons appartement, zonder balkon (met zeezicht) en dit jaar een 2 persoons appartement, met balkon(netje) met zeezicht.

De inrichting van de appartementen zijn eenvoudig en erg gedateerd, maar het is er netjes. We zijn 6 dagen daar geweest en onze kamer is 2 x schoongemaakt, incl. nieuwe handdoeken.

We zaten aan het einde van het seizoen en hebben dan ook geen overlast gehad van dronken (Engelse) mensen, de maand oktober is dan ook een echte aanrader. We hebben zowel vorig jaar als dit jaar prachtig weer gehad en het is in Albufeira dan ook nog gezellig druk.

De omgeving van Turial Park (pleintje en ingang blok C - waar wij zaten) is neit erg representatief, maar als je daar doorheen kijkt is Turial Park een perfecte plek om vakantie te vieren. Je loopt 250 meter en je zit op het strand of terras.

Fijne vakantie

A. Jansen
13-8-2009

Turial Park ligt zeer gunstig t.o.v. strand en uitgaansgebied. Soms inderdaad wat herrie 's-nachts van lallende vakantiegangers. Personeel van Turial Park is zeer vriendelijk. Wij hadden een klein probleem met stankoverlast uit de gootsteen maar dit werd direct opgelost met een ander appartement. Helaas was in blok B de lift kapot dus dat was sjouwen met de zware koffers. Appartement 215 B was ruim en de inrichting netjes. De bedden waren hard maar goed op te slapen. Keukeninventaris is summier maar als je niet zelf wilt koken voldoende. Het personeel in de restaurants en op de terrassen zijn vriendelijk. Het winkelpersoneel vond ik onvriendelijk en niet geinteresseerd in hun klanten. Alom een hele fijne vakantie gehad.

Locatie met perfecte ligging

Lisanne van Huigenbos
1-8-2009

Eind juli twaalf dagen verbleven in Turial Park. Zeer ruime, schone studio met groot terras en uitzicht op zee in blok B. Inrichting is wat verouderd, alles werkte verder wel. Bedbanken slapen prima, voor mensen langer dan +/- 1,75m. zijn de bedden wel te kort. Schoonmaak om de dag + wisseling handdoeken. Alle medewerkers van Turial Park zijn vriendelijk en behulpzaam. Helaas lekkage, maar is goed opgelost. Complex is wel wat gehorig, 's nachts geluidsoverlast van de straat doordat het midden in centrum, tegenover plein is gevestigd. Strand, supermarkt, snackbar zeer dichtbij. Oude centrum op paar minuten loopafstand. Treintje naar De Strip (aanrader!) zeer dichtbij. Elke avond entertainment bij de bar van het complex. Aanrader is blok C en gedeeltes blok B met zeezicht én lift. Vijf dagen op het voorliggende plein vond een cultureel festival plaats met kraampjes en elke avond (harde) muziek.

Een super ligging voor een heerlijke strand en relax vakantie!

Schitterende vakantie gehad

Ivar van Leeuwen
23-7-2009

Vandaag teruggekomen van een echte 10 daagse "relax vakantie". Ik ben hier samen met drie vrienden geweest.

Qua ligging is het, net als de meeste voorgangers benoemen, een prima locatie.

Wij hadden appartement 402 in blok c met een onwijs groot dakterras met zicht op zee, echt schitterend!

's nachts was het echt ronduit een verschrikkelijke herrie. Buiten het feit dat de gemiddelde passant niet meer dan 3 hersencellen zal bezitten gezien het kabaal dat zij maakte, was het ook een sport voor de motorrijders om hun uitlaat midden in de nacht te gaan testen..

De schoonmakers zijn niet klantvriendelijk en chagereinig. Voor het kluisje moesten wij 3 euro per dag betalen, ook niet echt een top service,maar wel noodzakelijk kwaad.

Buiten bovenstaande punten; nogmaals, top lokatie, super stappen (ga vooral naar Bloopers) en een net appartement dat om de dag schoongemaakt wordt!

zeer geslaagd!

ottolien vos
2-6-2009

Fijne vakantie gehad in app. C 128, uitzicht op zee, en uitzicht op plein met 3 dagen Middeleeuwse markt met kraampjes. Appartement ruim, douche prima, schoonmaak ok. Strand vlakbij, div. eetgelegenheden en bars/cafés vlakbij, alles nog redelijk rustig eind mei. Auto gehuurd (navigatiesysteem was erg langzaam en onduidelijk, advies: neem eigen Tomtom mee!), parkeren groot probleem; we mochten echter voor E 7,50/dag garage van hotel gebruiken.

Laatste dag slot van deur appartement kapot, maar al met al prima vakantie gehad met goed weer, aardige mensen, leuke omgeving en goed eten.

Aan te bevelen!

Ruim gezellig appartement

Tina
27-10-2008

Ons appartement was zeer ruim voor een 2=k appartement.(app.220 blok C) De inrichting was vnl. met rotan en het woongedeelte was royaal. De 2 banken waren opgemaakte bedden met een hoes eromheen en ook geschikt voor langere mensen. Het balkon met zeezicht, was groot , 1 minpuntje was , dat boven ons balkon geen (af)dak was. De neonletters van Turial park die boven het balkon uitstaken, waren een geliefd plekje voor de zeemeeuwen met als gevolg gevaarlijke plekjes op het balkon om te zitten.

Het appartementencomplex ligt aan de voetgangerszone en naast de roltrappen naar het bovengelegen gedeelte van Albufeira. Koffietentje tegenover het complex, was van 's morgensvroeg tot 's avonds laat open.

Op het moment van ons verblijf waren ze nog druk bezig met het plein te renoveren en daar kon je overlast van hebben, maar het viel ons mee.In onze week werd het appartement 3 keer schoongemaakt. Ook het balkon werd gedweild.

Prima appartenmenten, zeker voor herhaling vatbaar.