Zoover

7,1

Mooie centrale locatie!!!!

Harma
13-7-2011

Wij hebben hier 15 dagen doorgebracht, we hadden een mooi groot balkon met uitzicht op zee!!! De inrichting is wel toe aan een opknapbeurt, alles was zeer verouderd o.a koelkast , keukenblok en deuren!! Het schoonmaak personeel was wel heel vriendelijk.

Gereisd Met partner in juni 2011

fijne ligging, helaas tot 2u 's nachts live muziek

Stéphanie
6-3-2011

Appartementencomplex Turial Park ligt vlak achter het centrale plein. Dichtbij bars, restaurants en strand. Super locatie, vriendelijk personeel bij de balie, schone accommodatie en ruime kamers. Bij de bar van Turial letterlijk voor de deur tot diep in de nacht live wordt gezongen. Kamer wisselen kon na enig aandringen. Let svp op: er kan NIET betaalt worden met creditcard. Gelukkig mochten wij gebruik maken van de computer in het kantoor en konden online een betaling overmaken.

Ligt direct aan het strand

justunlucky
29-12-2010

Is een prima appartement wat direct aan het strand ligt. Het centrum is om de hoek. Voordeel is dat er geen verkeer voor de deur is. Prima plek om naar het strand te gaan en naar het centrum. Is allemaal lopend te doen.

Gereisd Met vrienden in juli 2007

Hele goede ligging

M&J
13-10-2010

Als je alleen een appartement zoekt om in te douchen en te slapen...., perfect appartement! Uitgebreid strand op ca 100 meter, oude centrum met restaurants, bars enz enz om de hoek, deur uit en je zit op het terras.

Appartement en interieur inderdaad verouderd maar bedden liggen goed, geen problemen met de schoonmaak en als er geen waterkoker is......., dan kook je wat water in een pannetje. Probeer in het C blok een appartement te krijgen dan heb je uitzicht op zee.

Goede service, vriendelijk personeel!.

Nadeel?......., dagelijkse live music van de bar bij de hoofdingang. Beetje muziek is niet erg maar wel als de zanger een mislukte imitatie van Pavarotti doet met het volume op 10!

Een top vakantie, maar een slechte organisatie

Irene
4-10-2010

De ligging was heel goed, alleen het appartement was niet ju van het.Kleine bedden,De inboedel klopte niet helemaal,geen waterkoker en het was niet echt schoon.Schoonmakers gaven geen goede service.Al zei je er wat van,dan werd je niet serieus genomen.Kortom Albufeira topper, maar ga naar een ander appartement of hotel

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Prima prijs/kwaliteit met perecte ligging

ArjanArnhem
18-9-2010

De locatie is de grote plus, vlakbij het strand en dichtbij het oude centrum van Abufeira. Als je naar Abufeira gaat ben je er niet voor de rust alleen, dus over de muziek buiten tot 12 uur zul je niet lastig gaan doen. Het 2-kamer appartement is ruim en schoon. Het kan was opgeknapt worden maar voor een 2-3 sterren appartement ruim voldoende. Personeel is behulpzaam en spreekt uitstekend Engels.

Perfecte ligging

Lynn
6-9-2010

Dit appartementencomplex heeft een ideale ligging. Aan de rand van het centrum en bijna direct aan het strand. Er wordt erg goed schoongemaakt en de appartementen zien er dan ook netjes uit. Een minpuntje van de studio zijn de bedden, deze zijn klein en erg slecht. Een ander minpunt is het zwembad, dit is een binnenbad waar ook nog eens voor betaald dient te worden (5 euro per persoon).

wat een topper

henry
22-8-2010

we hebben een super vakantie gehad in Albufeira

we hadden een apartement met uitzicht over de atlantische oceaan

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Geweldig:)

Lisamun
3-8-2010

Ik ben hier met mijn vriend 10 dagen verbleven.. Een super appartement.. centrale ligging.. je zit zo in het uitgaanscentrum en tegenover het strand.. we hadden uitzicht op de zee! Om de twee dagen nieuwe handdoeken en elke dag werd er schoongemaakt. Veel ruimte en een leuk keukentje waar je als je zou willen elke dag eten kunt maken.

Gereisd Met partner in juli 2010

Goed appartement midden in oude centrum!

Ron en Inge
29-7-2010

Wij hebben een erg goede vakantie gehad met ons verblijf in dit appartement. Het appartement was netjes, bijna iedere dag werd er schoongemaakt en werden de handdoeken verwisseld. Ook hadden we een groot balkon, waar je goed kon zitten! De ligging is fantastisch, midden in het oude centrum. Erg gezellig met leuke straatjes, savonds live-muziek en veel leuke eettentjes! Ook vlakbij het strand, je hoeft hiervoor alleen een plein over te steken! Het is ons dus erg goed bevallen en we gaan zeker nog een keer terug naar dit mooie land!