Zoover

7,1

Goede plek,verouderde appartementen.

morisette van der Gaag
10-9-2013

Net buiten de ergste drukte en toch midden in het centrum,prima plek.Op zee kijkend,prachtig!

Gereisd Met partner in mei 2013

Fantastische plek met zeezicht!

coka
2-8-2013

Het appartementencomplex heeft werkelijk een perfecte ligging. Met 5 meiden van 20 jaar zijn we 10 dagen verbleven in kamer 316C. ( Net als het gezin hier onder schrijft) Het is zeker waar dat je s'nachts soms ligt te stuiteren in bed door de hoeveelheid lawaai dat soms buren, soms voorbijgangers produceren. Wij hadden hier niet veel last van, aangezien wij ook tot laat opstap gingen.

Het strand lag 100 meter van het appartement af, wat super was. Een zwembad heb je dan ook niet nodig. In jul/aug. is de zee fris maar aangenaam. Het uitgaansleven is in oud-Albufeira veel gezelliger en gemoedelijker dan in nieuw-albufeira.

Het appartement zelf was goed qua ruimte, de bedden waren ook wel te doen. Er was een keuken met een bar, echter had de keuken twee pitten, waarop maar 1 pan in totaal past. (aangezien de pannen te groot zijn)

Andere appartementen hebben we ook in het complex gelezen, die voor 3 personen, deze appartementen hadden een zeer kleine keuken en veel minder ruimte.

Mooi appartement met zeezicht

pvandevalk
2-8-2013

Het appartement heeft een ideale ligging tov. de zee en stad.

Gereisd Met vrienden in juli 2005

Fantastisch appartement, oordopjes mee.....

Yolanda
28-7-2013

Wij zijn net terug van ons verblijf in dit appartementencomplex. Wij hadden een zeer ruim 3-kamer appartement, nr. 316C, schoon, met prachtig zeezicht en overdekt balkon. We keken zo op het pleintje, het strand en de zee met links van ons de roltrappen. En daar zit em nou net de kneep. Om een uur of 4 sluiten de kroegen en dat betekent gigaveel overlast tussen 4 en 5. Grote groepen schreeuwende mensen die via de roltrappen teruggaan. Schoppen tegen de roltrapzijkant, schreeuwen en overspringen. Vraag om een appartement aan de zijkant of de achterzijde, je hebt dan geen zeezicht maar wel meer rust. Met je buren moet je het gewoon treffen, wij hadden een groep jonge gasten naast ons die veel rekening hield met de overige gasten, top mannen!

Nooit meer!

Laura
28-1-2013

vorig jaar augustus 12 dagen in Turial park geweest. Ondanks de zeer goede ligging is het appartement vreselijk. Echt alles is vies. Schimmel in de badkamer, airconditioning al zeker 20jaar niet meer schoongemaakt. Toen ik hem aanzette lag mijn bed onder de stof. In de keuken ontbreekt vanalles en wat er wel ligt zit allemaal etensresten aan. Zeer gehorig. Ik keek uit op een plat dak wat vol lag met bier, sigaretten en eten wat ik niet meer kon terugbrengen. De motor van de airconditioning buiten zorgt ervoor dat je hele terras vol met water ligt. Albufeira is een topplaats om vakantie te vieren, maar neem een ander verblijf!

Geweldig !!!

Marloes
14-10-2012

Het appartement ligt op een ideale lokatie. Heel dichtbij het centrum, maar net ver genoeg zodat je s'nachts geen last van geluid hebt. Het appartement is oud, maar wel schoon. Daarnaast is het fijn dat je beschikking hebt op een keuken. Koelkast, oven en gaspitjes. Helemaal geweldig! Het uitzicht is iets minder, wij keken uit op een ander hotel en een straat. Niet veel te zien, maar hoevaak ben je op de kamer??? ca. 2 minuten lopen naar het strand en ca. 2 minuten naar de eerste kroeg. (Piccadily bar is het leukst!)

Daarnaast is Albufeira gewoon een geweldige plek om te zijn.

Niet nog een keer

Karin
22-8-2012

Ligging is perfect. In de bouwvak alleen maar jongeren met heel veel lawaai 's nachts. Niet normaal, werd wel wat van gezegd door de eigenaars, maar hielp niets. De bedden zijn slaapbankjes die veel te kort zijn. We hadden nogal wat last van kakkerlakken, elke dag wel een paar ... kortom nooit weer hierheen.

Gereisd Met partner in juli 2012

Super plek, maar sombere appartementen

sylvia_hoogendoorn
16-7-2012

Lokatie kan niet beter. Vlak bij het strand en in het oude centrum.

Appartementen gedatateerd maar wel schoon. Keukengerie is niet helemaal compleet maar dat mag de pret niet drukken

Gereisd Met partner in juni 2012

Ideale liging

Guus
7-7-2012

De plek is prachtig je loopt het plein over en je bent op het strand. Het oude albufeira is ook dicht bij. De kamers zijn iets verouderd. Maar als je er alleen slaapt is het prima te doen. De stad albufeira is ook gezellig tot in de kleine uurtjes. Je kunt er goed uit eten in de velen eet tentjes. Na het eten kun je de velen kroegen en discotheken in gaan. In het oude albufeira of naar de strip 1 lange straat met kroegen dicotheken en terasjes. Daar kun je heen met de taxi voor maar 4 euro. Safari is ook aan te raden.

Turial Park Nooit Meer

Lidia Meunier
30-9-2011

Stokoud inrichting uit de jaren 50, alles hangt, los deuren zijn verrot airco werkt niet , klagen helpt niet. Alleen ligging is goed.

Gereisd Met partner in september 2011