Zoover
Appartement Turial Park

Appartement Turial Park

Appartement
7,1

Goed te doen dichtbij het strand

MvD
21-7-2017

Ligt centraal gelegen recht tegenover het strand ongeveer 100 meter en 50 meter van het centrum een nadeel bij de roltrappen gelegen kan wat rumoerig zijn.

Het Appartement is wat gedateerd is aan een vernieuwing toe ruime appartementen en schoon kregen iedere dag schone handdoeken en werd een paar keer in de week schoon gemaakt en de bedden werden verschoont 1of 2 euro neerleggen doet veel. Zijn er enkele malen geweest alleen jammer dat het duur is geworden voor ons anders hadden we weer geboekt.

Kan er mee door

Joelle
14-7-2017

Hotel kamer was redelijk schoon en netjes zelfs nadat we vreselijke recensies hadden gelezen viel het appartement mee t was schoon en niet vies, veder zat ons appartement boven 1 of andere rare tent die in de middag keiharde live muziek afspeelt met een krijsend wijf en savonds lig je te trillen in je nest van de muziek de ligging is perfect alleen jammer dat we in het oude gedeelte zaten. De dekens en het bed is wel echt afzien ik lag op een rare bank met een doorgezakt matras en als deken heb ik maar een handdoek gebruikt want de enige dekens in de hotel kamer waren vieze oude tapijt kleden waarvan je niet weet wat daar allemaal mee is gebeurd k zou het zelfs nog niet eens als kleed op de grond willen leggen zo ranzig. Veder een hele leuke vakantie gehad

Ligging Prima zo in het centrum en strand 100 mtr

M van Dijkhuizen
15-4-2017

De ligging fantastisch, ligt wel aan het doorgaan van het uitgaansleven en roltrappen dat wel is wat rumoerig kan zijn, het interieur is wel aan vernieuwing toe maar het is wel schoon, ruime kamers, wij hadden altijd een appartement met zeezicht wat een fantastisch uitzicht is je keek zo over het plein en naar het strand en de zee, en de plaats zelf is altijd gezellig vele uitgaan mogelijkheden en vele restaurants, wij zijn er vele malen geweest, jammer dat het voor ons te duur is geworden als waren we dit jaar ook weer gegaan.Huur een auto voor een dagje Lissabon een hele mooie stad dat je eigenlijk niet missen mag, er zijn vele leuke stadjes om Albufeira heen zeker de moeite waard om te bezoeken.

Nooit meer

A. Karaman
3-9-2016

Wat mensen echt moeten weten is dat het personeel je belazerd als dit kan doen zij dit graag.

Telefoon die jij vergeet bij de receptie krijg je nooit meer terug met vakantie foto's en al gemene mensen daar bij turail park!!!

Ik moest om 11:00 uur uitchecken, maar ik zou pas half 4 een taxi krijgen naar het schiphol nadat ik uitgecheckt was ben ik bij de receptie achter de balie mijn koffers gelegt en ben ik nog tijd gaan doden verder bij het strand, vervolgens was mijn batterij leeg en wilde ik dit bij de receptie balie opladen achter bij de receptie kon en mocht dit ook ik ben vervolgens nog een uurtje tijd gaan doden en toen ik terug kwam stond de taxi chauffeur er al en werd de koffers in mijn handen gedrukt en zij vertelde mij dat ik moest opschieten, dus ik vloog de deur uit en ben met de chauffeur mee gegaan onderweg in de taxi kom ik er achter dat ik mijn telefoon ben vergeten. Ik heb de chauffeur gevraagt te bellen en mijn te vragen mijn telefoon op te sturen dit zou gedaan worden. vervolgens op schiphol gevraagt dit te bevestigen via touroperator dit is daar ook bevestigt door hun.

In nederland aangekomen ben ik meteen de volgende dag naar reisbureau gegaan het enige wat zij konden doen is telefoneren en mailen. Dit werd echter terug gemailt met eerst wij gaan dit opsturen naar mevr de gegevens zijn bekend hier.

Nooit wat terug gehad, vervolgens zegt reisbureau meer kunnen we niet doen in een mailtje en mail zelf maar even anders.

Wat ik daarna ook meteen deed. ik kreeg echter een hele lullige mailtje terug dat zii nooit het hele seizoen geen telefoon hebben gevonden dus pech.

Ik ben dus bespeeld door een hele goede acteer sene vanuit balie medewerkster dit is met voor bedachte raden gedaan dus mensen ze bestelen je waar je bij staat zonder dat jij iemand ook maar kan beschuldigen dan alleen jezelf maar een dikke 0 voor personeel en de kamers zijn ook oude meubels, het kamer wordt nooit schoongemaakt of verschoont in de hele week dat ik er was ik heb zelf nog gevraagt om een paar schone handoeken omdat ik jeuk kreeg en hierop ging slapen. Ongelofelijk hoe zij met gasten omgaan de kamer kon ik nog opzicht mee leven maar hoe ze verder met je omgaan als je iets kostbaars vergeet heel naar!!!!

Nooit meer

Moeder en dochter
3-6-2016

Enorm gedateerd hotel, niet erg behulpzaam personeel. Wij hadden geboekt incl ontbijt. Dit kon je op vertoon van een memootje krijgen (je kreeg dan meteen een andere menukaart) bij de snackbar in de straat. Weinig keuze en koffie en jus 'd orange kon zelfs niet.

De ligging is super! vlak aan het strand en midden in het centrum van Albufeira.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Al jaren 2 maal per jaar mijn vaste stek.

Puk Donders
27-3-2016

Een fantastische locatie met een ruim balkon.

Gereisd Alleenreizend in september 2015

Prima locatie

Carolien
21-10-2015

Appartement ligt op een mooie en zeer centrale plek. De inrichting van het appartement is verouderd maar acceptabel. Prima verzorging en service. Het enige waar ik niet tevreden over was de schoonmaak en de hygiëne in het appartement. De haren en stofwolken van de vorige logés lagen er nog en zaten geplakt aan het meubilair. Ik ben niet veel eisend maar dit vond ik echt niet fris. Ook de glazen tafels waren te vies om iets op te leggen. Appartementen zijn toe aan renovatie en/of grote schoonmaakbeurt! !

Niet weer!

E.
24-9-2014

Hou er rekening mee dat er geen kluisje is op de "kamer" ( waar ik heel erg van baalde). wij kwamen maandag aan, en konden pas donderdag een kluisje "huren".

Geen normale bedden, soort van bank is. Slaapt zeer slecht!

Je moet de douche kop vast houden als je wilt gaan douchen, zit niet aan de muur vast.

wij zaten op de 3e verdieping, keken uit op een ander appartement ( wat niet heel erg is) maar we hadden schuin onder ons elke avond live muziek tot 12uur. kunt niet gezellig op het balkon zitten. schuifdeur van balkon klemt heel erg. totaal niet geschikt voor kinderen. geen zwembad bij. ja een binnen zwembad. ( waar niemand zit)

personeel is wel vriendelijk.

het is ons zeer slecht bevallen. mijn moeder is hier vorig jaar geweest en het is in een jaar tijd erg achter uit gegaan.

Alles door gegeven bij de balie, we konden een ander kamer krijgen maar moest bij betalen, niet gedaan.

hier komen ook geen hostess, excursies boeken kan ook niet. via een bladje wel, wat je mee krijgt.

Dit nooit meer, wat een tegenvaller.

Jacqueline kuiper
17-11-2013

Zeer verouderd en groot achterstallig onderhoud. Schimmel op plafonds, schimmel en vocht op kitranden in badkamer en op aanrecht, keukenkastjes stinken naar vocht en staan er bol van. Airco vol met stof, kon onmogelijk gebruikt worden, zo vies. Na het springen van een heetwaterleiding stond hele appartement onder water. Zeer laconiek gedrag van personeel over dit alles. Vies hotel en onvriendelijk personeel. Keukeninrichting incompleet, lampenkapjes miste, vieze matrassen enz. Plek hotel was perfect maar valt in het niet door wat wij ervaren hebben. Ontbijt kregen wij in snackbar op de hoek omdat alle faciliteiten waren gesloten, keuze uit een klein gedeelte van het snackbar menu. Was van te voren niet gemeld. Foto's op eigen site van turial park kloppen in de verste verte niet op de werkelijkheid van hoe het hotel er nu uit ziet. Personeel is goed in schouders ophalen. Zonde van onze centen, ga al jaren op vakantie maar heb dit nog nooit meegemaakt.

kan beter

Leendert
11-10-2013

inrichting verouderd, druppend toilet en regelmatig stank van riool en jammer genoeg geen buitenzwembad en sommige kamers geen balkon zoals wij troffen dit jaar. ligging fantashtisch.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013