Zoover
Aparthotel Grande Real Santa Eulalia Resort Spa

Aparthotel Grande Real Santa Eulalia Resort Spa

Aparthotel
7,6

Heerlijk strandhotel, dineren is een minpuntje

Nel
8-7-2018

Een goed hotel aan een prachtige baai met mooi strand en fijne (niet gratis) strandbedden. Ik had een prachtige kamer met zeezicht en een prima bed. Behulpzaam, vriendelijk personeel bij de receptie. Goed ontbijtbuffet, maar wel alles dicht op elkaar in een groot restaurant. 's Avond in het zelfde buffetrestaurant de mogelijk tot a la carte eten, dit werd echter afgeraden door de ober ivm de lange wachttijd. De keuken geeft namelijk voorrang aan het buffet. Het dinerbuffet was voor een 5 sterren hotel beneden peil. Slecht georganiseerd en minimale keuzemogelijkheden. Een hoop gedrang voor de schalen. Geen koks die ter plekke vis of vlees bereiden. Jammer...maar één keer daar gegeten is één keer te veel. Gelukkig een perfect visrestaurant op het strand en naast het hotel restaurant "Martin'. Het hotel ligt om te lopen vrij ver en niet leuk om te wandelen naar andere restaurants en winkels. Aanrader: auto huren of meenemen

Gereisd Alleenreizend in juli 2018

Geen 5 sterren waard.

Peter Magné
9-11-2017

Leuke kleurtjes in het appartement maar zeker geen 5 sterren. Geen afwasmachine, geen wasmachine, geen citruspers, geen garde, TV doet het niet, WC blijft doorlopen, Geen ligbed in het mini tuintje, toiletpot is veel te laag ( is voor kleine kinderen gemaakt ), VOCHT en schimmel in de slaapkamer ( ik heb COPD dus kan daar niet in slapen ), restaurantprijzen zijn trouwens wel 5 sterren ( 2 hamburgers en 2 drankjes 42 euro ). Ze zijn trouwens alles al aan het opruimen, de bedjes en parasols bij het zwembad zijn van de een op andere dag ineens weg.

Gereisd Met partner in november 2017

Ruim complex en directe ligging aan het strand

Marie
9-5-2017

Heerlijk ontbijt, shuttle bus naar Albufeira. Appartement eenvoudig, maar je leeft voornamelijk buiten en 's avonds op je terras

Gereisd Met partner in mei 2016

top locatie

roeven
2-6-2016

Hotelkamer met zeezicht (kamer 129) was fantastisch. Ontbijt zeer uitgebreid en goed. Avondeten was niet warm genoeg. 32,50 staat niet in verhouding voor wat je krijgt. Voor een 5 sterren hotel hadden we niet verwacht dat we meerdere keren voor de ontbijtzaal moesten wachten omdat alle tafels bezet waren! Soms stond (ja, je moet staan!) er een hele rij. Vooral grote gezinnen/groepen die een tafel van 6 of meer nodig hadden moesten soms lang wachten. Personeel in restaurant was daarentegen zeer vriendelijk en werkte hard. Prima vakantieadres voor een luxe vakantie. Op 2 minuten buiten het "resort ligt "" Martin's restaurant" waar je fantastisch kunt eten. Aanrader!

Fantastische plek

arjan de pagter
10-3-2014

Real Grande Santa Eulalia is een geweldig hotel, schitterend uitzicht, lekker eten, alles goed verzorgd, het enige nadeel is de harde bedden, verder niets dan lof , en absoluut de moeite waard om er naar toe te gaan

Gereisd Met partner in maart 2014

Gaat wel, niet spectaculair

Sien
17-7-2013

we zijn nu drie keer op rij naar Portugal gegaan, dit was de minste accommodatie.. zeker met kinderen. We hadden een appartement met 2 slaapkamers geboekt, de trap omhoog is niet erg handig met een kinderwagen. Ook de weg naar het strand niet met al die trappen. We hebben 1 keer van het buffet gebruik gemaakt maar ook dit was niet kindvriendelijk (eend en rosbief), restaurant op het strand met verse vis was wel super, ook bij Martin lekker gegeten, maar wij eten bijna overal in Portugal wel lekker, het diner bij t hotel was nogal stijf.

De inrichting van het appartement was gedateerd en zeker geen 5 sterren waard. Schoonmaak dames erg aardig. Portugal is wel leuk.

alle feiten op een rijtje....

j bakker
9-7-2013

Let op met het boeken van de kamer. Bij grande real noemen ze een appartement (ligt dus rondom het hotel) een suite. Dat is dus absoluut niet het geval. Wil je in het hotel zelf, let dan goed op de kamerindeling.

Vriendelijk personeel

Snoeihard matras

Kleine zwembaden

Geen gratis wifi

Bedjes aan het strand niet gratis!

Behoorlijke klim naar het strand, niet handig met een baby

Foto's hotel zijn van de opening van het hotel, die foto met de leuke stoelen en bankjes met witte kussen zijn in een afgesloten ruimte, alleen gebruikt voor feesten en partijen.

Restaurant aan het strand niet gezellig en duur 110,- trapte ze er in 20 min. Doorheen

Ontbijt prima, schoon

Drankjes overal andere tarieven in het hotel, geen idee waarom

Auto huren aanbevolen, albuveira is echt geen drol aan, carvoeiro voor vermaak winkeltjes en restaurants veel leuker, beter en mooier.

Tip, huur een appartement, een auto. Lekker karren mooie natuur, te gekke zee, super restaurantjes overal. Beter dan hotels!!

Super mooi hotel op een fantastische plek!

Hans
26-8-2012

Grande Real Santa Eulalia is een fantastisch hotel met veel luxe en uitmuntende service! Het hotel ligt op een fantastisch plek (vlakbij Albufeira) een 1 van de mooiste strandjes / baaitjes van de Algarve: Santa Eulalia. Werkelijk alles in dit hotel klopt! Uitmuntende service, schoonheid, lekker eten en ga zo maar door. We zijn hier nu 3x keer geweest en komen hier zeker weer terug. Het hotel is bij vrijwel geen enkele Nederlandse reisorganisatie te boeken, dus Nederlanders zijn vrij zeldzaam in dit hotel. Super! Het hotel heeft een fantastisch uitzicht over de Atlantische Oceaan en ligt enkele kilometers van Albufeira. De kamers zijn netjes en hebben een ruim balkon. Uiteraard worden de kamers iedere dag grondig schoongemaakt. Als ik iets negatiefs moet bedenken, zijn het de harde bedden. De bedden waren erg hard, wat de eerste ochtenden resulteerde in rugpijn bij het opstaan. Later in de week wenden we er blijkbaar aan.....

Zonde van die bedden

J. Reijinga
15-5-2012

Alles in dit practige resort is dik voor elkaar, de ligging, de service, het ontbijt buffet. Alles, behalve 1 nogal belangrijk detail: de bedden. Ik ben geen "pieperd" als het erop aan komt, maar deze bedden waren minder dan fijn.

De matrassen zijn als een pak karton met een matras-topper, de lakens zijn van het goedkoper soort, en voelen bijna als schuurlinnen en tenslotte het meest vervelende zijn de z.g. matrasbeschermers. Dit is overigens een net woord voor plasmat. Het neemt de totale functie van lakens en matras weg, omdat het o,o vocht absorbeert, wat resulteerd in veel geplak 's nachts. En in een land als Portugal wil je nog wel eens wat zweten, ook 's nachts.

Ik heb tijdens ons verblijf meerdere mensen gehoord over de bedden, maar het personeel bij de receptie gaf als tegengas dat het voor de Portugezen normale bedden zijn..(?)

Ik zal wel een zeikerd zijn en vandaar waarschijnlijk ook die "plasmat".

Erg goed!

Familie Schouten
10-9-2011

Wij zij hier samen met onze 11 maanden oude baby geweest. We hadden een suite geboekt zodat we een aparte kamer voor ons kleine meid hadden, en dat is echt een aanrader. Ze had zelfs een eigen ledikantje ipv campingbedje. De kamers zijn schoon en ruim. Maar wel alweer wat gedateerd in vergelijking met de rest van het hotel. Tevens zijn de matrassen aan de harde kant. Evengoed een hele fijne vakantie gehad. Kwaliteit van het eten is zeer goed en het personeel ontzettend vriendelijk. Mooie goed onderhouden zwembaden, ook voor de kleintjes!