Zoover
Hotel Quinta Pedra dos Bicos

Hotel Quinta Pedra dos Bicos

6,6

2007

Net terug van een weekje Portugal

Claudia
10-7-2007

Net terug van een weekje Portugal.Erg leuk hotel,schoon en netjes.Aleen zijn de appartementen erg gehorig en simpel ingericht.

Verwacht dus geen luxe.Badkamer en keuken zijn netjes.Tuin met het zwembad was erg mooi.

Gelukkig mochten luchtbedjes en dergelijke gewoon mee het zwembad in.Terwijl er stond dat het niet mocht.Groot pluspunt voor de kids dus.

Dichtbij de zee.Niet de 200 meter die vermeld stond.Maar dat ligt eraan in welk gebouw je zit.

Alles lag op loopafstand.Onder andere een grote supermarkt en "de strip".

Hotel is een aanrader.

Ik ben net terug van een weekje Quinta Pedra Dos Bicos

Paul en Gonnie
8-5-2006

Ik ben net terug van een weekje Quinta Pedra Dos Bicos. We hadden een juniorsuite geboekt wat inhoudt dat je op een slaapbank slaapt. Het appartement was erg schoon, met een mooie keuken en badkamer. Het meubilair was goed. Er zat echter geen balkon bij, waarschijnlijk kun je dit wel regelen. Over het algemeen is het een mooi complex met mooi zwembad en tuin. Het strand is gemakkelijk te bereiken via een trap. We hebben geboekt voor het bedrag van 200 euro. Voor dat bedrag is het absoluut een aanrader!! Bij de receptie was vriendelijk personeel.

Wij waren hier in okt

R.V
13-7-2005

Wij waren hier in okt. 2001. Toen net nieuw app. Zag er netjes uit alleen ons beloofde 2-pers. bed was een slaapbank met een tweede uit schuif bed!!!!!

Dit was dus echt een min punt (s ochtens ook last van onze rug).Voor de rest is het en mooi app. met naar een aantal trapjes een prachtig strand!!

Tip:huur een auto,er zijn zoveel fantastische plekjes in de Algarve(kleine verlaten strandjes ,mooie uitzichten) echt aan te raden!!!

wij zijn hier in 2001 geweest en kunnen het nergens meer

femke
7-5-2005

wij zijn hier in 2001 geweest en kunnen

het nergens meer vinden bij welke reis oranisatie moeten we kijken

Gereisd Anders in mei 2005

Nette appartementen, bed in keuken, terras met weinig met

Wij
26-4-2004

Nette appartementen, bed in keuken, terras met weinig privacy. Zwembad met grasveld schoon en netjes. Vlakbij zee (wel veel treden) en centrum. Praia da Oura is erg gezellig. Eigenaar complex vriendelijk.

Gereisd Anders in april 2004

Prachtig gelegen complex

Jos en Corina Rutters
23-9-2003

Prachtig gelegen complex. Alleen jammer dat de kinderen geen speelgoed zoals bijvoorbeeld zwemband, luchtbed e.d. mee in het zwembad mochten nemen. Bovendien was ook het spelen met bal, tennisrackets e.d. in de tuin verboden (ook als het vrij rustig was!) Voor gezinnetjes zoals ons (met kinderen dus) was dit een minpuntje. Wij vonden inrichting app. niet helemaal logisch. Balkon niet grenzend aan keuken, maar aan één van de slaapkamers bijvoorbeeld.