Zoover

6,6

Schoon, ruim appartement

Geert van Maldegem
5-8-2019

Ik heb met drie vrienden (leeftijd 19) verbleven in één van de appartementen van het complex Quinta Pedra dos Bicos. Het appartement was veel ruimer dan wij hadden verwacht. Daarnaast ligt het op een prachtige plek met zowel de Strip als het strand op loopafstand. Het zwembad van Quinta Pedra dos Bicos is fantastisch verzorgd. Al met al een topvakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Voor herhaling vatbaar

Daan
7-6-2019

Bij aankomst zat er een vrouw die erg chagrijnig was achter de balie en wilde ons niet echt helpen. Voor de rest was het personeel aardig en vooral de schoonmakers zijn echte topvrouwen. Iedere ochtend kwamen ze langs om de handdoeken te verwisselen, bedden op te maken en ze hebben zelfs een keer de afwas gedaan toen wij niet in het appartement waren. De ligging is fantastisch. 10 minuten lopen van het strand, die te bereiken is via een trap. Als je doorloopt, kom je langs leuke restaurantjes en een prachtig uitzicht. Ook het uitgaanscentrum en de supermarkt liggen om de hoek. In de avond hebben we geen last gehad van jeugd op straat.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Hier nooit meer.

C de Ridde
19-5-2019

Bouwvakkers aan het werk met veel herrie.

Zuipende Engelsenen met veel herrie en een onbeleefde receptie.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fantastisch.

Barbara Jacobs
26-3-2019

We hebben het fantastisch gehad, super mooi appartement.

De ligging perfect voor ons, rustig en toch dichtbij uitgaansmogelijkheden en winkels. Met het openbaar vervoer diverse uitstapjes gemaakt, kortom voor herhaling vatbaar👍

Gereisd Met vrienden in maart 2019

was leuk

Lucie
18-1-2019

dat het een beetje afgelegen is

Gereisd Met vrienden in januari 2019

volgend jaar weer!

s.Kwee
16-1-2019

Heel vriendelijk dat we meteen na aankomst in ons appartement mochten, ipv te wachten tot 1600 uur zoals vorig jaar het geval was.Het receptie personeel was vriendelijk en dat kon vorig jaar zeker niet gezegd worden!

Ander personeel?

Ook werd er nu bijna iedere dag goed schoongemaakt, dat was allerbelabbertst vorig jaar, zodat we nu zelf schoonmaakspullen hebben meegenomen...

Mooie plek alles dichtbij.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Tevreden

Irma
7-10-2018

Eerst fout gemaakt met het appartement , hadden 2 kamer appartement maar kregen 1 kamer appartement , direct verteld dat dit zo niet ging werken en toen kregen we voor de eerste nacht 2 appartementen & de volgende dag het goede appartement. We waren met een groep en hebben best wel is lawaai enzo gemaakt maar kregen onze borg gewoon terug! Voor ons was het Goede service.

Nooit meer

Lennard
5-10-2018

Wij hebben geen borg terug gekregen aangezien wij een handdoek hadden weggegooid en we het geld later terug zouden krijgen. Na veel mailtjes en berichten hebben ze nooit meer gereageerd. Slechte service

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Servicebalie, geen service maar arrogantie.

Lammers
23-8-2018

Kamers smerig, vieze vlekken in de lakens en banken. Heel veel is gammel of al kapot. Koelkast werkt slecht. Geen balkon, wel aangegeven bij boeken.

Arrogante receptie

Chiel
23-8-2018

Kamers achterstallig onderhouden, verkeerde kamer zonder balkon.. al met al de eerste 2 dagen verpest. De service is om te janken.