Zoover

6,6

Fantastische vakantie

Suzanne
27-10-2017

Het appertementencomplex is groot en heeft ook een hotel. Wij hadden een appartement voor 2 volw. + een kind geboekt dus met 2 slaapkamers en kregen bij aankomst een upgrade. 6 persoonsappartement. Heel groot, mooi en vooral schoon. De bedden waren iets hard maar prima voor 9 nachten. De keuken had alles wat je nodig had. Lakens en handdoeken werden met grote regelmaar verschoond. Het zwembad was super. Strand dichtbij. De strip net ver genoeg om de herrie ervan niet mee te krijgen maar dicht genoeg om er lopend naartoe te gaan om een hapje te eten. Veel aan het strand geweest (opgang via het complex) en een auto gehuurd om alles te ontdekken. Parkeerplaats voor de deur. Al met al een hele fijne vakantie. (Alles geboekt via touroperator)

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Genoten!

Marja S.
7-8-2017

Afgelopen 2 weken hier geweest met gezin, 2 kids van 10 en 12 jaar. Goede maar sobere accommodatie, rustige ligging maar in een bruisend centrum (waar je op zich geen last van hebt). We zaten in blok 13, hadden terras, aan laantje naar zwembad toe. Aanrader als je met gezin gaat want de balkons zijn erg klein. Sommige appartementen hebben geen balkon. Perfecte ligging. Wel erg gehorig, geluid komt vooral van boven. Wij zaten tussen de groepen, voornamelijk NL jongeren. Die hoor je in de vroege ochtend wel thuiskomen. Inrichting keuken was minimaal, simpele gerechten koken zou kunnen. Schoon, goede schoonmaak, om de dag schone handdoeken, 1 x per week schone bedden, redelijke wifi, dichtbij stranden. Voor 6 euro zit je met de taxi in het oude Albufeira. In Oura zelf genoeg bars en restaurants, wel erg veel Engelsen gezinnen en jongeren. Airco, heel erg fijn, wij zaten er gedurende de hittegolf. Zwembad top, poolbar echt top! Heerlijk kunnen lunchen. Vriendelijk personeel.

Heerlijk genoten in dit nette complex

tamara
22-5-2014

In maart 9 dgn in dit appartementcomplex gezeten het ziet er allemaal keurig netjes uit. Iedere dag schone handdoeken en werden de bedden opgemaakt. Wij zaten in het gebouw het dichts bij het strand. Het was in deze periode nog niet druk dus hadden we het zwembad voor ons alleen en dat was voor de kids ideaal. Het enige minpunt is dat het wel redelijk gehorig is, dus je hoort nog wel een schuivende stoelen etc. Maar dat mocht de pret niet drukken. Strand 10 minuutjes lopen, strip ook 10 minuutjes lopen en naar het oude centrum 30 minuten lopen je kan ook vanaf de strip een treintje pakken. Heel veel eetgelegenheden in de omgeving en ook de supermarkt is om de hoek. Dus kortom een aanrader.

Super

Eef
24-7-2012

Wij zijn net terug, na een verblijf van 16 dagen in 1 van de appartementen. We zaten in complex 8 en we hadden een geweldig groot app. met 2 slaapkamers, 2 badkamers en 4 balkons! De service is super: om 9:45u konden we al in het app., we konden altijd terecht voor vragen en advies en op de laatste dag werd er een ander app. geregeld om na 12:00 te verblijven en douchen. Veel schoonmaak en vervangen linnengoed. Tip en een échte aanrader om te eten: 'O Poeta'. Dat is de 2e eettent aan de rechterkant van de Strip. Geweldig goed eten (iets anders dan de bekende kip piri-piri)en een hele goede service voor een mooie prijs. Onze dochter werd 8 jaar en ze werd helemaal in de watten gelegd met taart, coctail, enz. Ook de Mixed grill van 'Shaloom' in Albufeira is erg goed.

Minpuntje: er zitten veel grote groepen met 'feestgangers' in het complex en die kunnen wel eens voor overlast zorgen.

ruime app. vlabij centrum/strand

Karin
25-7-2010

In juli 2010 hier 2 weken verbleven. De appartementen zijn ruim, netjes ingericht. Wij zaten beneden met een tuintje erbij. Wij zaten in blok 13, Dit is bij het grootste zwembad met snackbar.En een groot grasveld met bomen, speeltuintje, volleybalnet,springkussen.In app. woon en slaapkamer voorzien van airco. Ligt heerlijk rustig, maar wel binnen 5 min. van strand(100 tredes af) en winkels. Oude grote , gezellige, centrum(albufeira) is 10 min. met de taxi(E4.50) De strip`(restaurants,bars etc) is op 10 min. loopafstand. In bijbehorend hotel kan je uitgebreid ontbijten/dineren of bij de supermarkt(250m) je broodjes kopen..Voor ons een prima gezinsaccomodatie!

Prima locatie! Voor herhaling vatbaar

P. de Rooij
24-7-2010

Mooi appartement met voldoende ruimte. Ligging is lekker rustig. Appartementen werden goed schoongemaakt (5 x per week). Zwembad en speeltuin zijn ook prima. Wij zijn met ons zoontje van 1 geweest en hij heeft zicht prima vermaakt. Al met al een prima locatie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Fantastische ligging

Kandel
19-7-2009

Mooi appartement met balkon, wij hadden uitzicht over Albufeira en de zee, 's avonds zagen we de lichtjes van "De Strip".De zee is via trappen bereikbaar en zeer mooi. Bij de appartementen zat een zwembad tot groot genoegen van onze kinderen.

Wij ontbijtten in het hotel en dat was zeer uitgebreid en zeer goed verzorgt.

Een minpunt zijn de bedden/slaapbanken.

Slecht voor de rug.

Prima complex

Christa
17-3-2009

Nette faciliteiten, kindvriendelijk (omheinde tuinen) mits je terras aan de tuin grenst).

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009