Zoover

Voor herhaling vatbaar

Ireen
8-6-2019

Super aanrader!

Mooi gelegen. Centraal ,dicht bij strand.

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch

j van der zwaag
23-5-2019

geweldig appartement ,alles nieuw inclusief gloednieuwe bedden ,vriendelijk personeel ,schoonmaak iedere dag om zelfde tijd .kortom was fantastische vakantie

Gereisd Met partner in mei 2019

Nooit meer bij deze touroperator

Rob van Schaik
10-12-2018

Je krijgt niet wat je boekt. Onvriendelijke stafmedewerker. Onredelijk reisbureau

Gereisd Met partner in september 2018

mooie ruime appartementen voor een heerlijk verbli

Anja van Bussel
20-2-2018

mooi zwembad, strand dichtbij en leuke Strip aan te lopen.

Gereisd Met partner in mei 2017

Sober maar ruim

Roy
2-1-2018

De appartementen van Pedra dos Bicos liggen vlakbij de Strip, dus midden in het uitgaansgebied. Naar het centrum van Albufeira is het 2,5 km (ca. 30 min. lopen omdat het niet vlak is). De straat waaraan de appartementen liggen is vrij rustig.

Alle appartementen hebben een balkon, maar sommige balkons zijn wel erg klein. Probeer een appartement op een hoek te nemen want deze balkons zijn doorgaans groter. De slaapkamers zijn erg groot en ruim. De woonkamer/keuken is groot genoeg, maar wel erg ongezellig ingericht met fel licht en een ongemakkelijke bank.

Het ontbijt in het hotel is fantastisch. Een dikke 10! Heel veel keuze (brood, broodjes, veel kaas, yoghurt, champagne, etc. incl. pannenkoekjes en wentelteefjes, heerlijk). Alles werd goed bijgehouden en bijgevuld.

Internet in de appartementen is gratis, maar je moet wel elke keer opnieuw inloggen. Ook parkeren is gratis en er zijn veel parkeerplaatsen.

Ik zou het appartement zeker aanraden, al is de woonkamer/keuken wel echt ongezellig.

Gereisd Met partner in december 2017

Prima

Kim
28-6-2017

Heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in blok D, aan de kant van het zwembad met poolbar. Wij zouden geen balkon hebben, maar hadden een terras op de begane grond. Wel jammer dat we er pas om 15:00 in konden terwijl we om 09:00 aankwamen. Zwembad en ligweide was fijn, water niet te koud. Naar het strand was een beste klim, wel mooi en schoon. Beach café wat daar zit is heerlijk en goedkoop. Bedje huur je voor €6 per dag.

Airco zit op de slaapkamer. Toen wij savonds terug gingen konden we bij het zwembad van het hotel douchen.

Ruim en goed verzorgd appartement.

Van Hussen
1-3-2017

De ontvangst was o.k. De jonge dame, die ons te woord stond kon heel goed Engels spreken en was zeer behulpzaam. We kregen aanvankelijk een appartement toegewezen dat wat tegenviel (geen balkon). Dat hebben we met een geringe bijbetaling (€ 10,- per dag) op kunnen waarderen. Zo kregen we een zéér ruim appartement met 6 slaapplaatsen en 2 balkons met zicht op zee aan de ene kant en zicht op het zwembad aan de andere zijde. Het zwembad was in dit jaargetijde feitelijk te koud om te gebruiken. De koude douche naderhand voelde heerlijk warm aan.

Het appartement was schoon, in goede staat van onderhoud, de bedden werden 5 dagen per week opgemaakt en het beddengoed werd regelmatig verschoond. Het keukentje was nogal summier uitgerust maar dat was voor ons geen probleem omdat we in het appartement alleen ontbeten. Omdat de appartementen in februari nog nauwelijks bezet zijn was het voor ons geen probleem dat het gebouw tamelijk gehorig was (kontaktgeluid). Ik kan me voorstellen dat dit in de zomer een probleem is.

Niet voor herhaling vatbaar.

Ronald Denkelaar
25-8-2016

Onvriendelijk personeel, een enkele uitzondering daar gelaten. Het lijkt wel of het hun moeite kost om gasten te woord te staan. Schoonmaak elke dag is oke.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Te gekke 5 dagen in Portugal herhaling JA

Theo Pastoor
2-6-2016

Ligging top,centraal en ja ook afgelegen.

Appartement wij zaten in blok 18 kamers schoon, deze werden dagelijks schoongemaakt, bed opgemaakt en voor 2 euro ook voorzien van schone handdoeken.Blok 18 was ook voorzien van een privé zwembad via appartement bereikbaar. Dichtbij strand 100m lopen en dan een houten trap af schoon strand met een top strandtentje goed eten en drinken ruime keuze vriendelijk personeel en mooie strand bedjes.het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken was het krakende bed.

Heel erg tevreden

Fuchten J.H.
27-3-2016

Erg belangrijk welke appartement je zit (zon en wind)

Gereisd Met partner in januari 2016