Zoover
Hotel Quinta Pedra dos Bicos

Hotel Quinta Pedra dos Bicos

6,6

Niet voor herhaling vatbaar.

Ronald Denkelaar
25-8-2016

Onvriendelijk personeel, een enkele uitzondering daar gelaten. Het lijkt wel of het hun moeite kost om gasten te woord te staan. Schoonmaak elke dag is oke.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Te gekke 5 dagen in Portugal herhaling JA

Theo Pastoor
2-6-2016

Ligging top,centraal en ja ook afgelegen.

Appartement wij zaten in blok 18 kamers schoon, deze werden dagelijks schoongemaakt, bed opgemaakt en voor 2 euro ook voorzien van schone handdoeken.Blok 18 was ook voorzien van een privé zwembad via appartement bereikbaar. Dichtbij strand 100m lopen en dan een houten trap af schoon strand met een top strandtentje goed eten en drinken ruime keuze vriendelijk personeel en mooie strand bedjes.het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken was het krakende bed.

Heel erg tevreden

Fuchten J.H.
27-3-2016

Erg belangrijk welke appartement je zit (zon en wind)

Gereisd Met partner in januari 2016

marleen
21-12-2015

Centraal gelegen, dicht bij uitgaansgelegenheid en strand bereik je d.m.v. een grote lange trap. We hebben het super naar ons zin gehad, we zijn verliefd geworden op de strandjes en het uitgaan was elke avond weer een feestje. Wij hadden een 3-kamerappartement en was samen met een vriendin. Net complex maar verder wel sober

Gereisd Met vrienden in september 2015

Niet voor herhaling vatbaar.

YvR
17-9-2015

Quinta Pedra dos Bicos is een enorm groot complex dat is opgezet als een woonwijk. Door deze opzet en de grootte had deze accommodatie voor ons een onpersoonlijk karakter. Zwembad(bar) tot 18.30 uur open. Er is geen ander punt op dit complex waar gasten vertier kunnen zoeken. We missen sfeer en gezelligheid.

De gasten kunnen tot 12.00 uur gebruikmaken van hun appartement. Arriveer je vóór die tijd dan krijg je consumptiebonnen die je bij de zwembadbar kunt besteden. Grootte zwembaden totaal niet in verhouding in relatie tot de omvang van het complex.

Het 1-kamerappartement heeft geen terras of balkon. Eigenlijk vreemd dat dit er niet bij zit. Het verkeer in de straatjes van de gebouwen met appartementen is voor bestemmingsverkeer. De auto’s die er soms staan geparkeerd, zijn huurauto’s of de eigen auto’s van de gasten. Waarom dan niet de stoep voor het ene gebouw en het grasveldje voor het andere gebouw aan deze straat als terras gemaakt? Er is genoeg ruimte voor.

Fijne ligging, rustig maar toch centraal

MK
19-6-2015

De appartementen zijn verdeeld over een kleine 20! gebouwen. De ligging is perfect als je niet midden in de drukte wil zitten, maar toch alles binnen handbereik wil hebben. Dichtbij het strand en dichtbij de straat met de supermarkt en vele eetgelegenheden. Wel wat ver van de stad Albufeira.

De kamers zijn goed, maar de houten kasten zorgen voor een muffe geur en de schoonmaak kan ook beter. (Haren in de douche aan de muur).

De gebouwen zijn erg gehorig en de buitendeur kun je gewoon niet zacht sluiten.

Als je een auto huurt is er parkeergelegenheid genoeg voor de gebouwen.

Mooie ligging, dichtbij strand

S ter Horst
17-5-2015

Super vakantie gehad. Mooi, schoon appartement. Werd iedere dag schoongemaakt, om de dag schone handdoeken en zelfs een bedverschoning tijdens één week.

Gereisd Met partner in april 2015

Fantastische vakantie en perfecte ligging

larissabraam
31-7-2014

Samen met een vriendin hadden we een goedkope 1 kamer appartement zonder balkon genomen. We zagen er wat tegenop om het daar mee te moeten doen, maar we werden verrast met een twee ruime kamers en een badkamer. De kamer had airconditioning maar die hoefden we niet eens te gebruiken omdat het appartement koel genoeg was.

Naast het prachtige appartementen complex was de ligging ook perfect, dichtbij het strand en de strip. Ondanks dat hebben helemaal geen lawaai overlast gehad.

De kleine baaitjes zijn knus, rustig en schoon, maar je kunt ook gemakkelijk naar een groter en drukker strand lopen waar veel jongeren aanwezig zijn. De strip is s'avonds en s'nachts erg gezellig. Maar wil je meer gezelligheid en rust dan is een taxi naar het oude centrum een aanrader. Deze zijn vrij goedkoop en heel gemakkelijk te regelen!

Kortom een top vakantie en als ik weer naar Albufeira ga, dan zeker in dit appartementen complex!

Mooi appartement

Lo
12-6-2014

Mooi, ruim en schoon appartement. Ze halen trucje uit bij inchecken. We kregen een appartement waar je niet naar buiten kan, dwz geen terras of balkon. Toen we gingen klagen, konden we de dag erna ander app. krijgen. Ze hebben er n standaard formulier voor, dus t zal veel vaker gebeuren! Vlak bij zee. Ver van t oude centrum, moet je met taxi heen. In de buurt niet veel bijzonders aan terrasjes en restaurants. Alles goed onderhouden, gezellig zwembad. Alles prima voor elkaar maar volgende x zeker naar complex vlak bij the old city.

Heerlijk genoten in dit nette complex

tamara
22-5-2014

In maart 9 dgn in dit appartementcomplex gezeten het ziet er allemaal keurig netjes uit. Iedere dag schone handdoeken en werden de bedden opgemaakt. Wij zaten in het gebouw het dichts bij het strand. Het was in deze periode nog niet druk dus hadden we het zwembad voor ons alleen en dat was voor de kids ideaal. Het enige minpunt is dat het wel redelijk gehorig is, dus je hoort nog wel een schuivende stoelen etc. Maar dat mocht de pret niet drukken. Strand 10 minuutjes lopen, strip ook 10 minuutjes lopen en naar het oude centrum 30 minuten lopen je kan ook vanaf de strip een treintje pakken. Heel veel eetgelegenheden in de omgeving en ook de supermarkt is om de hoek. Dus kortom een aanrader.