Zoover

6,6

volgend jaar weer!

s.Kwee
16-1-2019

Heel vriendelijk dat we meteen na aankomst in ons appartement mochten, ipv te wachten tot 1600 uur zoals vorig jaar het geval was.Het receptie personeel was vriendelijk en dat kon vorig jaar zeker niet gezegd worden!

Ander personeel?

Ook werd er nu bijna iedere dag goed schoongemaakt, dat was allerbelabbertst vorig jaar, zodat we nu zelf schoonmaakspullen hebben meegenomen...

Mooie plek alles dichtbij.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Nooit meer bij deze touroperator

Rob van Schaik
10-12-2018

Je krijgt niet wat je boekt. Onvriendelijke stafmedewerker. Onredelijk reisbureau

Gereisd Met partner in september 2018

Tevreden

Irma
7-10-2018

Eerst fout gemaakt met het appartement , hadden 2 kamer appartement maar kregen 1 kamer appartement , direct verteld dat dit zo niet ging werken en toen kregen we voor de eerste nacht 2 appartementen & de volgende dag het goede appartement. We waren met een groep en hebben best wel is lawaai enzo gemaakt maar kregen onze borg gewoon terug! Voor ons was het Goede service.

Nooit meer

Lennard
5-10-2018

Wij hebben geen borg terug gekregen aangezien wij een handdoek hadden weggegooid en we het geld later terug zouden krijgen. Na veel mailtjes en berichten hebben ze nooit meer gereageerd. Slechte service

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Servicebalie, geen service maar arrogantie.

Lammers
23-8-2018

Kamers smerig, vieze vlekken in de lakens en banken. Heel veel is gammel of al kapot. Koelkast werkt slecht. Geen balkon, wel aangegeven bij boeken.

Arrogante receptie

Chiel
23-8-2018

Kamers achterstallig onderhouden, verkeerde kamer zonder balkon.. al met al de eerste 2 dagen verpest. De service is om te janken.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Goed appartement slechte service voor jongeren

Jesper
5-8-2018

Service naar jongeren toe is zeer slecht. Je krijgt na de eerste avond waarschijnlijk al een waarschuwingsbrief waarin staat dat je 300 euro moet betalen als je lawaai maakt. Als er iets kapot is voordat je daar bent ( ook al is het een plastic stoel ) Laat dat meteen weten. Want ze zeggen helemaal niets en als je weggaat gooien ze alles op tafel. Vraag meerdere keren wanneer je je appartement uit moet want bij ons zeiden ze dat wij voor 5 uur er uit moesten maar blijkbaar moesten we er om 12 uur in de middag al uit. Dus konden we ook nog een halve dag betalen voor de volgende gasten. Ik vroeg daarna om een email met de bon van die gebroken stoel. Die zouden ze opsturen toen we gingen (ik heb mijn email nog op een briefje persoonlijk afgegeven) maar dat doen ze gewoon niet.

Als je wat ouder bent behandelen ze je wat vriendelijker en krijg je waarschijnlijk wel je borg terug. Het appartement ziet er goed uit en is best ruim.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Nooit meer

Nisa
3-7-2018

Prachtige locatie, vlakbij de strip en aan het strand. Wel een hele klim om op het strand te komen. De bedden waren keihard evenals de ongemakkelijke bank in de keuken. Schoonmaak was slecht, werden alleen wat schone handdoeken op de wastafel gegooid. De dame van de receptie was zo onvriendelijke dat je er bijna bang van werd. Kon de kamer ook niet langer bijboeken, bij andere accomodaties is dit nooit een probleem geweest. Appartementen zijn erg gehorig, veel overlast gehad van de buren. Dus als je komt voor rust zou ik iets anders zoeken. Zwembad is prima, alleen geen bedje te verkrijgen omdat iedereen zijn handdoek daar om 7.00 neerlegt en vervolgens weer verdwijnt. En tot slot, heel veel engelsen, dat moet je gezellig vinden.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

mooie ruime appartementen voor een heerlijk verbli

Anja van Bussel
20-2-2018

mooi zwembad, strand dichtbij en leuke Strip aan te lopen.

Gereisd Met partner in mei 2017

prachtige plek

gailien
1-2-2018

Appartementen complex ligt vlak naast het hotel. Ruime appartementen alleen de slaapbank in de kamer lag knap beroerd. We hadden een beneden appartement met een terras. heerlijk ruim en schaduw van een mooie palmboom. App wel vrij gehorig buitendeur is met geen mogelijkheid zacht dicht te doen. Alles aanwezig, oven en magnetron aanwezig. ruime slaapkamers. Schoonmaak was uitstekend elke dag door de zelfde vrouw. Handdoeken verschoond als je ze op de grond legt. bedden werden ook opgemaakt en paar x p.wk verschoond Alleen theedoek ontbrak

Zwembad heeft zoutwater. Dat is behoorlijk wennen. Maar we gingen het liefst naar de zee. deze is fantastisch. Een mooie baai met schitterende rotsen. Bij eb kun je een heel eind lopen naar andere baaien. De strip (uitgaanscentrum) ligt op paar minuten lopen en oud albufeira is lopend te doen maar met een tuktuk is een leuker manier. Is wel een lange steile trap om bij het strand te komen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017