Zoover

Appartement

Niet meer

Goba
23-2-2019

Schoon doch keuken zeker aan vervanging toe. Laden en deurkastjes hangen scheef. Minimaal inrichting in keuken.

Vriendelijk personeel.

Helaas is restaurant nog gesloten in deze periode dat kregen we te horen bij aankomst. Zet dit dan ook op je site!!,

Appartementen zijn erg gehorig.

Zeker het schuiven van de stoelen over de stenen vloeren.

M

Tip: plak viltjes onder de stoelen dat zou enorm schelen qua geluid!!

Niet prettig als je dan bovenburen krijgt, zoals wij, die 'smorgens al om 5.45u opstaan en nergens rekening mee houden.

Temperatuur binnen zwembad veel te koud.

Gereisd Met partner in februari 2019

Shirley Van schaaik
9-10-2018

Heel mooi appartementen complex en zwembad binnen en buiten er stopt elk uur een bus beneden voor de mensen die slecht ter been zijn .gezellig en mooi centrum de omgeving is prachtig

Gereisd Met partner in oktober 2018

Mooi rustig complex

E. Ridder
22-2-2014

Keukenuitrusting stelt erg weinig voor. Geen theepot en koffiepot. Geen wijnglazen. Wel schoon en rustig complex. Gunstig gelegen. Verstandig om een auto te huren omdat de lokatie boven albufeira ligt. Appartement zeer gehorig.

Gereisd Met partner in februari 2014

Een topper met of zonder kinderen!

Heidi
1-2-2009

Pateo Village is een mooi kleinschalig appartementencomplex. Ruime appartementen met een groot balkon of terras. Mooie zwembaden met een goed onderhoud tuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Als je een mankement in je appartement had werd dit binnen een paar uur gerepareerd. Het entertainment in de bar stelt niet veel voor, maar dat is ook te verwachten bij een kleinschalig appartementencomplex. Het enige minpunt is dat het complex een eindje (= circa 15 minuten lopen) boven het centrum van Albufeira ligt. De heenweg gaat wel maar de terugweg is bergopwaards. Tip: huur een auto, want zelf de Algarve ontdekken is veel leuker dan georganiseerde excursies. Pateo Village is echt een aanrader voor mensen die niet in het drukke centrum van Albufeira willen zitten.

Heerlijk relaxt!

Nicole
1-1-2009

We hebben met ons drietjes (2 volw+kind 5jr) een heerlijke week in Pateo Village doorgebracht.

Een heerlijk ruim appartement, gezellige mensen en een goede service. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2008

Fijne vakantie gehad

Jan liebregts
12-11-2008

Mijn vrouw en ik waren er in mei 2008. Het was er toen erg rustig. Voor mensen die niet goed ter been zijn is het misschien minder geschikt i.v.m. de vele trappen.

Gereisd Met partner in mei 2008

in deze periode(6-13 okt) een goed appartement

J Jagt
17-10-2008

tijdens ons verblijf een rustig complex

supermarkt niet geweldig

schoonmaak, behulpzaamheid en vriendelijkheid

goed

niet direct geschikt voor mensen met bewegingsproblemen

Brits gericht

Gereisd Met partner in oktober 2008

goede accomidatie

theo
1-10-2008

zou beslist nog een keer terug gaan wel een beetje afgelegen en behoorlijk stijl heen lopen gaat nog maar terug toch maar met de taxi 3.90 euro

Gereisd Met partner in september 2007

Topper als je kleine kinderen hebt

Jacqueline
27-9-2008

Net terug van 12 dagen pateo village en echt super daar goede schoonmaak , lekker zwembad ideaal voor kindjes

Gereisd Familie in september 2008

wat we verwacht hadden

.....
6-8-2008

het was wat we verwacht hadden.

bij aankomst moesten we even

wachten voordat we in het appartement konden.

toen we de sluiten kregen

gingen we naar het appartement.

we lagen helemaal boven.

de koffers moesten we dus met een trap omhoog sjouwen.

het appartement zag er goed uit en het balkon was erg groot.

het zwembad werd goed bijgehouden zowel binnen als buiten. een nadeel was dat de steentjes van het buitenzwembad los lieten. en dus verspreid lagen in het zwembad. het is wel klimmen wil je het centrum inkomen.

verder was de service goed.

het ontbijt was wel een beetje mager

je kreeg iedere dag geroosterd brood met ham en kaas. maar de vriendelijkheid van het personeel maakte het wel goed.

ook de schoonmaak was er goed.

maar ze komen niet 6x zoals ze ons beloofd hadden.

we hadden wel een geslaagde vakantie