Zoover

2008

Wij zijn hier begin mei 2008 geweest

M. Jonker
13-5-2008

Wij zijn hier begin mei 2008 geweest. prima hotel. Centrale ligging. Centrum is via roltrappen te bereiken. Ga bij het hotel links af, na gemeentehuis weer links af, aan het eind van de aflopende weg zijn aan je rechterhand roltrappen naar het strand en centrum. Healthcentrum/fitness zijn erg duur, als je alleen wat wilt sporten, 16 euro per dag. Zit echter bij all incl. in. Evenals een matrasje op het ligbed. Kan dus reden zijn om all incl. te overwegen. Veel Engelsen, maar geen enkele last. Ruim appartement. Het hotel werd opgeknapt maar gaf geen overlast. Restaurant EVA in hotel heeft heerlijk eten.

Een mooi hotel met ontzettend mooie en ruime kamers

Olga
27-2-2008

Een mooi hotel met ontzettend mooie en ruime kamers. Het groote minpunt: er is totaal geen sfeer in het hotel. Geen leuke miniclub, geen gezellige muziek aan de bar (behalve als je van piano gepingel houdt) bij het zwembad lang wachten op een snack. Heb geen all incl. geboekt, wij waren blij toe. Kort om als je rust wil en ongezellig je vakantie wil doorbrengen is dit het ideale vakantiecomplex.

Net hotel, goede ligging

Linda en Richard
27-6-2007

Net hotel, goede ligging. Wel erg veel Engelsen die 's morgens vroeg al aan het bier zitten. Wij zaten gelukkig niet all-inclusive. Vlakbij een giga supermarkt waar je prima ontbijt aan kan schaffen en warme broodjes. Geen rust aan het zwembad door animatie, dat is wel jammer. Het a la carte restaurant is super! Heerlijk eten en superbediening.

Gereisd Anders in juni 2007

Wij zijn in Maart 14 dagen in Paraiso geweest dit is weer

An Hogerheide
19-4-2007

Wij zijn in Maart 14 dagen in Paraiso

geweest dit is prima bevallen.

Prachtig weer gehad,ruim apartement,

inderdaad wat harde bedden maar daar hebben

wij de extra dekens opgelegd.Het word

goed schoongemaakt.Iedere avond live

muziek,ook van het treintje wat nu gaat

naar Albufeira hebben veel gebruik

gemaakt.Paraiso is in de winter voor

herhaling vatbaar.

Groeten Nelly en An.

wij zijn in apart-hotel Paraiso Albufeira geweest van 8 dec

Berend en Ineke de Weerd
24-2-2007

wij zijn in apart-hotel Paraiso Albufeira geweest van 8 dec. 2006 tot 19 jan. 2007.

Via touroperator Primavera, uitstekende dienstverlening door hostess( bedankt Ellen!) Ons is beloofd dat aan de inbraakgevoeligheid iets gedaan gaat worden. Kluisje huren! Heerlijk ruim appartement, prima vakantie gehad!

Gereisd Anders in februari 2007

Mooi app

Amelia
21-10-2006

Mooi app. elke dag schone handdoeken behalve als de dames vrij zijn (dinsdags). Wij zaten 2e etage aan het eind van de gang dus geen last van Engelse. De Engelse zitten rondom het zwembad als je op het grasveld gaat zitten heb je alle rust. Wil je lekker eten dan zit er naast het app. een Portugees eethuisje met de gele parasols en stoelen. Je kan daar zelf opscheppen (8 euro per kilo)en met ons tweetjes waren we 12 euro kwijt. Lekkere vis of kip. Gezellig is het niet maar je moet het echt proberen.

erg mooi schoon en ruim appartement

casier
24-9-2006

erg mooi schoon en ruim appartement.

geen last gehad van gehorigheid of harde bedden.babybedje was ook keurig.

ook andere kindervoorzieningen waren goed(genoeg kinderstoelen en verschoningstafels )

mooie grote zonnenweide met groot zwembad.

leuke animatie zowel 's avonds als overdag.

appartement aan zwembadzijde geeft vanaf 4e etage en hoger ook zeezicht.

super vakantie gehad.

Mooi complex, netjes schoon misschien een beetje gehorig

Fam. G.J. Hoekert.
2-8-2006

Mooi complex, netjes schoon misschien een beetje gehorig.Inderdaad wel veel Engelsen,maar dat vonden wij geen probleem.lopend naar het strand en oude centrum is met kinderen te ver.(maar de taxi vonden we niet te duur).nieuwe centrum (de strip)wel lopend te doen!

Mooi zwembad.voetbalveldje,en tennisbaan

als ook groot veld met zonnebedden.Mooie

omgeving.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Zijn net terug uit dit hotel

monique Ducaat
27-7-2006

Zijn net terug uit dit hotel.Wij hadden een apartement helemaal op de 8e verdieping.Geen last gehad van de vele engelsen die er inderdaad liepen.Wij hadden ook All Inclusive geboekt maar moesten de badlakens ook betalen kosten 1euro per dag ook als je de handdoek niet had omgeruild voor een schone.In de reisgids stond 800 meter naar het strand maar die weg hebben wij niet gevonden.Wij gin gen met de taxi naar het strand (koste 4.05)en moesten op de terugweg naar het hotel wel in de rij voor de taxi's wachten in 35a38 graden.Voor de rest een prima gelegenheid.

Prima verblijf voor jonge gezinnen

Patricia ter Horst
26-7-2006

Prima verblijf voor jonge gezinnen. Wij hadden All in geboekt,prima voor mensen met kinderen. HEt avond buffet laat nog al wat te wensen over.Vreemd was wel als je All in boekt, dat er een borg en een dagprijs betaald moet worden voor de handdoekservice. Tip neem ze zelf mee!!!! Weinig tot geen Nederlanders wel alleen maar Engelsen, maar geen last van gehad. Samengevat, leuke acc voor mensen met jonge kinderen