Zoover

7,9

voor ons niet meer

van vliet
1-8-2017

Ik ben hier 11 dagen met een vriendin geweest, dit hotel is niet het geld waard wat wij hiervoor betaald hebben. Er werd bij ons weinig tot niet schoon gemaakt, na 7 dagen waren de bedden nog niet verschoond hier hebben wij om moeten vragen. Schone handdoek kregen wij ook niet genoeg heb hier een aantal keer om gevraagd en er werd dan aangegeven dat wij deze morgen zouden krijgen. Het hotel zit vol met Engelse en weinig tot geen Nederlanders. Het personeel is niet vriendelijk en je moet bijna overal voor betalen. ( bedjes bij het zwembad, het binnen zwembad. ) Het hotel heeft ook een aparte geur en kraakt van alle kanten. Ik zou hier zeker niet meer heen gaan.

Een ervarinng opzich

L, J & J
16-7-2017

Het hotel is niet slecht maar zeker niet je van het. Wij waren met 3 vrienden totaal hier voor het uitgaansleven.

Het hotel is vol Engelsen waar het hotel ook naar is ingesteld. Het hotel qua uiterlijk is ouderwets en zeker de kamers:

Veel gezinnen maar als je voor het totaal plaatje wil met je gezin is dit het niet. Voor vrienden is dit zeker goed genoeg.

Wel wat bijzondere dingen zijn dat op de gangen van het hotel alles kraakt en er een bijzondere geur hangt ook onze kamer had bij binnenkomst een wat vreemde geur.

Om een of andere reden hing bijna alles schuin van de brandblussers, tot de lampen tot de schilderijen en de spiegels. Het was bijna een thema.

Over het zwembad: veel losse tegels op de bodem en bloempotten op de springplank is wat bijzonder.

En op de laatste dag klapte onze douche kraan wat ook wel bijzonder was.

Prima appartement!

Rosan
23-7-2010

Wij zijn elf dagen verbleven in dit appartement. De ligging is prima, ongeveer een kwartier lopen naar het oude centrum en het strand en 10 minuten naar de Strip. Vanaf het hotel gaan doordeweeks gratis bussen naar het centrum. Het appartement zag er prima en schoon uit, er werd elke dag schoongemaakt, enig minpuntje is dat we in 11 dagen maar 3 keer schone handdoeken kregen. Theedoeken etc niet aanwezig, deze moet je zelf meenemen. Ook de kussens waren erg dun, dus als je nog ruimte in je koffer hebt is het aan te bevelen een eigen kussen mee te nemen! Vlakbij het hotel is een taxistandplaats, daar heb je voor nog geen 4 euro een taxi naar het oude centrum, het strand of de Strip. Excursies niet boeken via de touroperator maar bijv. via het winkeltje vlakbij het hotel, veel excursies worden hier veel goedkoper aangeboden! Qua uitgaan is het oude centrum aan te bevelen, de Strip is ook leuk, maar hier komt meer het ´salou publiek´.

Helemaal prima

Kissel van Dijk
20-5-2010

Wij zaten met zijn 3-en in een 2-kamer appartement op basis van logies. Het appartement was erg groot en bijzonder goed voorzien van alles (oven, scherp mes, handdoek, droogdoek, blikopener, flesopener, alle dingen die je zelf vaak nog meeneemt). Het uitzicht was geweldig, er was een hele mooie grote zonneweide. Ik kan me voorstellen dat wanneer het drukker word het zwembad een beetje te klein is maar wij hadden daar geen last van. Albufeira, de Strip en de supermarkten zijn goed te belopen. De kamers en gangen zijn wel erg gehorig (we konden iemand door de muur heen horen snurken) maar aangezien het vooral een familie-hotel is denk ik dat dat niet veel erger word dan wat gerommel en geschuif van stoelen. Al met al was dit hotel de basis van een geweldige vakantie!

Perfecte ligging, mooi hotel

Joyce
18-5-2010

Net terug van een weekje in Paraiso met een vriendin en eigenlijk alleen maar complimenten voor dit hotel. Het ligt precies in het midden van Albufeira, het oude en het nieuwe gedeelte op goede loopafstand. Groot hotel met vriendelijk personeel, veel engelsen maar niet overdreven veel last van gehad. Zwembadwater heel koud deze tijd van het jaar. Wij hadden ontbijt erbij en dat is simpel maar wel lekker!Verschillende broodjes, oa croissantjes,brood(evt geroosterd)muffins,donuts, uitgebreid engels ontbijt incl spek, ei, bonen en rosti's en ook elke ochtend wat fruit aanwezig + muesli en yoghurt. Ontbijt is in een simpele ruimte maar op zich goed te doen. Bedden inderdaad heel hard en de kussens erg dun....Wij hadden een studio waar je evt ook zelf eten kunt koken oid.( theedoeken zelf meenemen) ....

In het oude en nieuwe gedeelte kun je ook voor weinig geld uiteten, wij vonden het oude centrum wel gezelliger dan het nieuwe, ook 's avonds kun je daar nog gezellig op ene terrasje zitten. Tip kijk even op de borden voor de restaurants wat de dagschotel is, lekker eten voor weinig geld! (en als je dicht bij het hotel wilt eten, als je het hotel uitkomt en meteen rechtsaf gaat zit er naast het hotel een heel leuk chinees restaurantje waar ze van alles hebben voor een leuk prijsje, ook gewoon vlees ed) Evt zelfs een McDonalds binnen 5 min .

Kortom, geen superdelux hotel maar zeker voldoende voor een weekje ontspannen en relaxen in het gezellige Albufeira!

Elke avond was er engelse animatie van touroperator, tsja je vindt het leuk of drie keer niets, wij hebben er wel om moeten lachen! Naast het hotel zit een Ticketshop, je kunt daar gerust wat tours boeken, wij hebben daar voor €17 pp een dagje Lissabon geboekt (ipv €36 pp bij touroperator) en hadden een superleuke gids& dagje uit. Grottentocht ook erg leuk, alhoewel we geen dolfijnen zagen....

Voor de avonturiers, in een zijstraatje bij de Strip zit een scooter verhuur waar je voor weinig geld voor 3 dagen een scoot

mooi hotel zeker de moeite waard

jeannette
20-2-2010

eind sept 2009 een weekje naar paraiso de Albufeira geweest.

vriendelijk personeel dat goed engels spreekt.

wij hadden logies, een supermarkt is nog geen 5 min lopen vanaf het hotel.

er word iedere avond wel iets georganiseerd zoals karaoke of optredens.

ligt precies tussen het oude en nieuwe gedeelte, strand is ongeveer 10 tot 15 min lopen.

1 dag wat minder weer gehad, met de taxi naar algarve shopping center geweest voor ongeveer 11 euro.

als excursie is slide& splash zeker aan te raden, veel glijbanen omdat wij in het naseizoen waren was het lekker rustig.

grottentocht was wel leuk alleen als je te lang met bootje op zee bent word je misselijk.

verder top vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

prima hotel

ebisschop
17-9-2009

Prima hotel. Er wordt veel georganiseerd door het animatieteam. Ligging is centraal. Je kunt met het toeristentreintje oud Albufeira en de Strip bezoeken. Vervelend vond ik dat strandstoelen bij het zwembad vroeg werden gereserveerd, door overal handdoeken op te leggen. Kamers zijn prima. Wij hadden geen allinclusive. Maar genoeg restaurantjes in de omgeving. In het hotel zijn wel veel Engelsen, waardoor het 's avonds lawaaiierig is op de gangen door het gooien met deuren.

Een fijn hotel!

Melissa en Leonie
26-8-2009

Paraiso de Albufeira is een aanrader als je op vakantie gaat naar Albufeira. Ten eerste ligt het heel centraal. Ongeveer een kwartiertje van het strand, oud-Albufeira en nieuw- Albufeira. Goed te doen ! En een taxi kost maar 3,90.

Het hotel is ontzettend groot. In sommige gedeeltes zijn wij niet eens geweest. Het is er netjes en schoon en dit is het allerbelangrijkst. Wij vonden het keukentje ook ideaal. Magnetron, oven er is van alles aanwezig. Helaas deed de airco het niet goed.Wij hebben veel aan het mooie zwembad gelegen. Veel ligruimte! Iedere dag werd er door het animatieteam van alles georganiseerd. Zowel voor volwassenen als voor kinderen. Bij de receptie is van alles te huur voor borg ( strijkijzer, fohn enz) Wij hebben een jeepsafari gedaan bij Zebrasafari. Absoluut de moeite waard! Je ziet veel en het is een enthousiast team.

Wij hebben het heerlijk gehad!

Mail gerust voor vragen!

Top!

Linda en Agien
29-9-2008

Ruime Appartementen (incl. airco), netjes en elke dag houskeeping. Engels georienteerd. Tevens all inclusive hotel, dus overdag veel activiteiten bij het zwembad. Vriendelijk personeel. Ligging: tussen oud Albufeira en strip in. Lopend prima te doen. Rijden taxi's af en aan en kost bijna niks. Do's: Auto huren, westelijke Algarve, Zaterdagochtend markt Loule, Cabo de Vicente, Ponta de Sagres, Monchique, shopping centre Guia, restaurant Cabana Fresca in Oud Albufeira.

Dont's: Faro, Quateira.

Ik heb het er erg naar mijn zin gehad! Mijn vrienden ook

Dhr. Bongers
10-6-2008

Ik heb het er erg naar mijn zin gehad! Mijn vrienden ook. Het eten was erg lekker en een mooie ligging

Gereisd Met vrienden in oktober 2007