Zoover
Aparthotel Paraiso de Albufeira

Aparthotel Paraiso de Albufeira

Aparthotel
7,9

Ruim hotel, matig eten, wel een aanrader

Badevo
29-7-2013

Het hotel is best groot, in het begin hadden we even moeite om de juiste etages te koppelen aan het restaurant e.d. Veel ruimte bij het zwembad en een grote grasweide. Wij hadden een uitzicht op het zwembad, prima zicht. Het ligt tussen het oude en het nieuwe centrum, je hebt er weinig tot geen last van het uitgaanspubliek. Personeel is heel vriendelijk, en erg behulpzaam. Het eten is ontzettend engels gericht, en weinig keus (zeker als je een all-inclusive hebt), eten was van matige kwaliteit. Hotelkamers zijn erg gedateerd, bedden zijn redelijk. Kamers werden elke dag schoongemaakt. De animatie was ontzettend leuk, vanaf 10.00 tot 22.00 was er heel erg veel te doen voor kinderen, maar ook voor volwassenen. Met kinderen kan het een nadeel zijn dat er nagenoeg geen nederlanders zijn maar alleen engelsen.

een aanrader!

Karen
9-5-2009

We zijn net terug van dit hotel. Het is erg groot, houden wij doorgaans niet zo van, maar het biedt hierdoor wel alle mogelijkheden! zwembad binnen (stelt niet veel voor maar) zwembad buiten, eetmogelijkheden, kinderdisco elke avond en de hele dag entertainment. Het enige nadeel is dat dit in het engels is en dat het hele hotel vol engelsen zit. Voor de kinderen (3,4, en 7 jaar) geen aanspraak.

Het appartement, wij hadden een drie kamer appartement, had twee badkamers en was keurig verzorgd.

Het lopen naar het strand is met kinderen een beetje ver, maar er gaat een erg leuk treintje voor maar 2 euro pp. Leuke eetgelegenheden om de hoek, vlakbij de strip, supermarkt op de hoek en er tegenover de mc donalds( erg leuk als je met de kinderen bent)

We zijn in mei geweest en het was erg rustig en de plaatselijke bevolking was erg vriendelijk. Kan me voorstellen dat dit in het hoogseizoen een ander verhaal is.

Wij zouden er qua locatie en appartement zo nog een keer naartoe gaan!