Zoover

7,9

mooi locatie

André
26-10-2014

nou jongens weer terug van een 10 daags verblijf we hebben dit jaar in paraiso gezeten we hebben al in verschillende accommodaties in albuferia gezeten en ook deze was weer top ik lees hier nog altijd en het maak niet uit waar men klaag over de bedden nou deze zijn eigenlijk overal hard hahahaha ja en als je veren voel dan komt het dat je een veren matras heb maar om een lang verhaal kort te maken de schoonmaak was goed het app waar wij zaten was ruim was er iets niet gtoed werd het door de receptie opgelost het is ook ideaal voor kinderen een kids club speel tuin een gigantisch grasveld om te ravotten etc etc

slecht ontbijt

fam winkel
7-8-2011

zijn net terug van 12 dg paraiso maar het ontbijt is niet aan te bevelen om daar te nuttigen, ten eerste heel karig en alleen op engelsen gericht, en de broodjes die er lagen waren niet te eten zo flauw en smaakloos, plus het feit dat je er rond negen uur aan komt wandelen voor je ontbijtje dat je gewoon in de rij moet gaan staan wachten voor een tafel om te zitten, kan dus echt niet! gewoon brood halen in de supermarkt, smaakt tien keer beter, en je moet er rekening mee houden dat er alleen maar engelsen en britten in het hotel zitten, wij hebben althans in die 12dg geen hollander gezien, wij zullen dit hotel niet voor de tweede keer boeken.

mooie plek

Karin
3-8-2010

We zijn net een dag terug van een vakantie bij paraiso de albufeira, het is een groot complex waar het leuk vertoeven is, alles is wel zo,n beetje op de Engelse gasten gerelateerd, het avond entertaiment is typisch brits,en het zwembad wordt door de Engelsen in beslag genomen tenminste de ligstoelen met de matrassen en de parasols, om 6 uur gaan ze hun bed uit om hun handdoek op de stoel te liggen en das eigelijk het enige wat jammer is bij dit complex want verder is het uitmuntend goed, elke dag schone handdoeken en een schone kamer, (behalve op dinsdag) het personeel is zeer vriendelijk,wij zaten niet all inclusive omdat wij ervan houden om de echte portugeese restaurantjes op te zoeken en dat kan volop in dit prachtige land, er rijd een treintje door het centrum, de strip valt tegen maar de oude stad daarintegen is een echte aanrader! de bedden zijn echt mega hard dus een luchtbed mee is geen overbodige luxe,al met al een super vakantie in een GEWELDIG mooi land met heerlijk eten.

Goed hotel

Peters
4-8-2009

Groot hotelcomplex met prima zwembad en groteligweide. Je merkt bijzonder weinig van de hoeveelheid mensen. Minpunt is dat je vroeg uit de veren moet om een ligbed met parasol (door de temperatuur geen overbodige luxe) te bemachtigen. Ontbijt was even wennen. Het buffet, beperkter dan we gewend zijn, werd geserveerd in een soort kantine. Veel drukte en lawaai. Na een paar dagen waren we hieraan gewend. Kamer was prima uitgerust met airco. Tja ... bedden zijn echt veel te hard. We hebben prima vakantie gehad.

niet meer

snijders
5-1-2009

hotel ziet er goed uit alleen het meubilair is versleten ,,keuken is op..maar het ergste en ik vind wel dat daar aandacht aan moet worden geschonken is dat de bedden vreselijk slecht zijn hard je voel de veren en bodem we hebben luchtbedjes er op gelegen......

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008