Zoover

2008

Leuke accomodatie

Diana Meghoe
30-9-2008

Van 13 sept t/m 20 sept ben ik samen met mijn man en ons dochter van bijna 3 jaar naar dit appartement geweest. Alle verhalen wat ik vooraf had gelezen blijken te kloppen ( dus mensen alles wat gezegt wordt serieus nemen :-) ). Albufeira is goed te doen met een kindje van 3 jaar en inderdaad een auto huren is toch wel heel praktisch. Hebben een leuke vakantie gehad appartement was wat minder betreft de schoonmaak. Alle openbare ruimtes zijn heel goed onderhouden. Leuke entertainment s'avonds en lekker gegeten ! Aanrader is zeker om te gaan eten in Lagos bij boven de vismarkt. Mooi uitzicht, lekker eten ( maar wel prijzig). Oude centrum van Albufeira is inderdaad veel gezelliger dan de strip ook leuker om te wandelen.

Was wel een gezellige vakantie met gezin

Desiree
1-9-2008

Wij zijn met ons gezin 10 pers een weekje in dit hotel geweest, We hadden logies ontbijt geboekt , maar je kunt beter zelf ontbijt maken op je kamer.

Wij moesten s,morgens in de rij een kwartier wachten voor dat je de onbijtzaal in kon , en het was er niet erg sfeervol het was net een kantine veel lawaai en niet gezellig.

De kamers waren wel mooi en schoon

Prima apartementenhotel, ruime kamers, vriendelijk goed en

Josee Hora
14-11-2007

Prima apartementenhotel, ruime kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt en diner.

Bedden aan de iets te harde kant en interieur niet meer van deze tijd. Wel schoon en zuiver.

Prachtige ligging en goed bereikbaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in november 2007

Voornamelijk gericht op Engelstalige gasten.

Wally
5-8-2006

Voornamelijk gericht op Engelstalige gasten.

Zowel entertainment als bufetten.

Gereisd Familie in juli 2006

Wij hebben een kinderzwembad gemist

ducaat
25-7-2006

Wij hebben een kinderzwembad gemist.In verhouding naar de grote van het complex een veel te klien zwembad aangezien je ook net op loopafstand van het strand zit.

Gereisd Familie in juli 2004