Zoover
Aparthotel Paraiso de Albufeira

Aparthotel Paraiso de Albufeira

Aparthotel
7,9

gaan we zeker nog eens heen

coby smit
23-4-2019

Het is lang niet zo slecht als hier wordt weergegeven

Gereisd Met partner in april 2019

Prima prijs/kwaliteit.

Rowan
23-7-2017

2 weken geweest in Juli. Kamer was ruim en bedden sliepen lekker, matrassen waren denk ik nieuw. Belangrijkste dingen als beddengoed en handdoeken werden goed schoongemaakt. Buiten dat niks. Denk aan veel stof in keukenkastjes, bloedspetters op deuren, vieze afdrukken op alles en als extra gekke witte vlekken op het hoofdbord van het bed.... Dat was erg jammer maar buiten dat hebben we absoluut genoten! Geen ongedierte gezien en het rook/zag er verder wel fris uit. Animatie was niet veel, miste ook enthousiasme. Personeel was wel erg vriendelijk! Ligging is goed, met hooguit een 15 min lopen naar het oude en nieuwe centrum! Zwembadwater vonden wij beetje koud maar wel schoon. Vonden het wel raar dat je voor sommige bedjes moest betalen (verstelbare, 5eu p dag) en voor ligkussens (2eu p dag) ook als je all inclusive had. Er waren wel genoeg platte ligbedden die gratis waren. Al met al hebben we toch een prima vakantie gehad voor het geld dat we betaald hebben!

Prima apartement

Rudi
17-5-2017

We hadden een studio geboekt. Kregen eerst een kamer (485)op de 4e verdieping met uitzicht op een muur en het dak van de receptie. Gelijk gevraagd naar een andere kamer. De volgende dag kregen we kamer 640 toegewezen. Een prima kamer. De kamers zijn ietwat overjarig maar verder prima. Schoonmaken was prima, iedere dag schone handdoeken en een prima service. Matrassen waren nieuw, maar wel hard. De kookgelegenheid was klein, maar voldoende voor 2 personen omdat we toch altijd uit eten gingen. Ligbedden bij het zwembad vielen tegen. Deze waren niet verstelbaar en hard kunststof. Dekjes kon men huren voor € 2 per dag. Ook parasols en handdoeken waren allemaal te huur. Dit zou voor een 4* hotel in de prijs moeten zitten en was dus een tegenvaller. Verder alles prima.

Niet meer

Jan en Riet
14-2-2017

Indeling aan renovatie toe. Daar 3 weken geweest. In woonkamer slecht zittende banken, klein oud tv-je. 30 cm beeld. Er waren ook app. die hadden al een LCD-tv. 2 electr. Kookplaatjes. Douche in ligbad. Slaapkamer was in orde. Met goede matrassen. De service was in orde. Iedere dag schonehanddoeken, beddengoed werd regelmatig verschoond. Appartement werd goed schoongemaakt. We zaten helemaal beneden. Maar we kregen later bovenburen, zeer gehorig, houten stoelen en banken schuiven op plavuizen. De vakantie was in januari/februari. Het complex is zeer groot, we zouden er in de zomermaanden niet graag willen zitten, voor in de zomermaanden hoge prijzen en voor all inclusief 35 euro per dag extra. Voor dat geld heb je wel betere vakantieverblijven voor.

Aardig personeel, doet alles voor je.

Coby
1-5-2016

Personeel is aardig, neemt direct actie. Komt beloftes na.

Matrassen dienen direct te worden vervangen. Na mijn klacht door personeel prima geanticipeerd en goed opgelost.

Keuken is aan vervanging toe. Koken op 2 pitjes met (te grote) pannen die niet gelijktijdig op het "vuur" (elektrisch) kunnen worden geplaatst, is behoorlijk schipperen. Eerst aardappels koken, dan de groente en als dat gaar is dan kan de pan met vlees op het vuur. Het heeft ook zijn charmes en......restaurantjes genoeg in de buurt.

Stopcontacten voor koffieapparaat en/of broodrooster is bij het aanrecht niet aanwezig of afgeschermd.

Alles overziend is de prijs-kwaliteit-verhouding in orde. Voor de prijs die wij hebben neergelegd kun je bijna nergens 3 weken verblijven.

jos
1-5-2016

Prijs kwaliteit is in orde. Dar wil dus zeggen dat je voor de prijs geen super de luxe hotel mag verwachten.

Kamers, met name de bedden zijn toe aan een grondige renovatie/vernieuwing.

Keuken is in orde, maar 2 pitjes is niet van deze tiijd

Gereisd Met partner in maart 2016

Slecht hotel apartement

J en T
16-4-2016

Het was er heel luidruchtig ook s nachts ,op de gang naar de kamers lagen de grote kakkerlakken al een paar dagen ,zonder op te ruimen .

Het personeel was niet behulpzaam en ook niet vriendelijk .het eten was lauw en smaakloos ,iedere dag het zelfde geen variatie .

voor mensen slecht ter been niet aan te raden ,in de entreehal bij de receptie zit het ongedierte in de lampekappen en naar melding word er gewoon niks aan gedaan .

Bij aankomst om half 11 s morgens was er geen kamer dat kan maar om half twee s middags kwamen ze naar diverse keren vragen achter dat ze de verkeerde namen hadden verwisseld.,en kregen wij een kamer .

Heel uitgeleefd geen fatsoenlijke bank aanwezig.

heel de avond dag en nacht herrie van gillen en schuiven van meubels

S morgens bij vertrek naar de luchthaven hadden ze geen ontbijt of box klaargemaakt terwijl dat wel bij onze reis hoorde .

Wij geven dit hotel een 4 ruim onvoldoende raad het niemand aan heb niks aan je vakantie als je daar boekt .

Het is goed voor 2 a 3 sterren

Dit nooit meer

Corrie de Bruine
7-6-2015

Het zit vol met Engelse gezinnen ,Die zijn heel luidruchtig!!!

De kamer is oud en uitgeleefd. De bedden.....dit echt nooit meer!

Jammer van ooit zo,n goed sterren restaurant.

Gereisd Met partner in mei 2015

mooi appartement

jannie michels
14-3-2014

app is heel groot ,grote slaapkamer en grote badkamer met bad bidet en wc mooie kamer met keuken.bedden verschrikkelijk de veren staken eruit .schoonmaak prima geregeld.zwembad was in onderhoud dus de gehele week gesloten de fitnes kost 16 euro pdag ,te gek voor woorden vonden wij/ ook het gebruik van internet 5euro p uur en was een slechte verbinding,gelukkig mooi weer en een auto gehuurt verder was het meeste in mrt gesloten(winkels en restaurants)

Veel Hondenoverlast

HK
26-2-2014

Dit jaar zaten we 7 weken in Paraiso de Albufeira.

Aan de achterzijde ( zwembadzijde ) waar je ook op je balkon in het zonnetje kunt zitten is een grote open ruimte, een soort park. Geluiden leggen daar grote afstanden af.

Je hoort daar veel hondengeblaf.

Sommige mensen die daar wonen gaan naar hun werk en laten hun hond in de tuin achter om het huis te bewaken.

Die hond kan de hele dag ongestoord keffen / blaffen, hoewel hondenoverlast strafbaar is.

Er lopen ook diverse zwerfhonden los en mensen zijn er bang voor.

De Gemeente zou alle zwerfhonden moeten weghalen, ze passen niet in een ontwikkeld land.

Ik heb de directie gevraagd de Politie te bellen, vanwege de geluidsoverlast. U snapt het al, er word niets gedaan. Het kan hun blijkbaar niets schelen dat toeristen andere locaties opzoeken of naar Griekenland of Turkije gaan. Paraiso heeft blijkbaar geld zat.

Overdag ( wanneer de herrie het grootst is ) heb ik oordopjes in en de schuifdeur is dicht.

Leuke vakantie zo