Zoover

7,9

prima verblijf

Riet
20-2-2010

Het is een prima verblijf en ziet er uitstekend uit zeker naar andere verblijven die we gehad hebben en die waren zeker niet goedkoper.We hebben alleen een probleem gehad met een groep jongeren die s nachts ontzettend veel lawaai maakte.Waarschijnlijk was het een groep Portugese scholieren maar het toezicht was minimaal.Na hun vertrek was het weer prima

prima verblijf

Riet
20-2-2010

we waren zeer tevreden over het geheel.Er was een minder leuke ervaring Er was een grote groep jeugd(school ??)en die maakte vooral s nachts veel herrie en naar onze mening was er weinig toezicht.Nadat deze groep vertrokken was,was het weer prima

Gereisd Met partner in januari 2010

mooi hotel zeker de moeite waard

jeannette
20-2-2010

eind sept 2009 een weekje naar paraiso de Albufeira geweest.

vriendelijk personeel dat goed engels spreekt.

wij hadden logies, een supermarkt is nog geen 5 min lopen vanaf het hotel.

er word iedere avond wel iets georganiseerd zoals karaoke of optredens.

ligt precies tussen het oude en nieuwe gedeelte, strand is ongeveer 10 tot 15 min lopen.

1 dag wat minder weer gehad, met de taxi naar algarve shopping center geweest voor ongeveer 11 euro.

als excursie is slide& splash zeker aan te raden, veel glijbanen omdat wij in het naseizoen waren was het lekker rustig.

grottentocht was wel leuk alleen als je te lang met bootje op zee bent word je misselijk.

verder top vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Super mooi hotel/appartement

Patricia
25-10-2009

Wij hadden een app. en van de 12 dagen maar 2 dagen slecht weer gehad en verders stralend warm en mooi. Het is een mooi en ja een groot hotel/appartement. Over het eten kunnen we niet oordelen dat hebben wij niet gedaan in het hotel. Maar de mogelijk is er wel ook als je in een appartement zit.

Het is er erg schoon en netjes, personeel is erg vriendelijk. Ook hier zitten engelse maar totaal geen last van gehad. Bij het zwembad werd er elke dag wel activiteiten gehouden voor volwasssen en kinderen.

Het app. werd 6 dagen in de week schoongemaakt hierbij werden de handdoeken ook verschoond en de lakens 3 x per week. Alles zag er super schoon en goed uit.

Mocht je een excursie willen doen zal ik dit niet bij de reis organisatie boeken, bij hen betaal je veels te veel in verhouding als je het in het hotel/app. doet en als je nog goedkoper uit wilt zijn is er links als je het hotel/app. uitloopt een ticket point zij zijn nog goedkoper. Je betaal voor o.a. een dag lissabon 16 euro.

prima hotel

ebisschop
17-9-2009

Prima hotel. Er wordt veel georganiseerd door het animatieteam. Ligging is centraal. Je kunt met het toeristentreintje oud Albufeira en de Strip bezoeken. Vervelend vond ik dat strandstoelen bij het zwembad vroeg werden gereserveerd, door overal handdoeken op te leggen. Kamers zijn prima. Wij hadden geen allinclusive. Maar genoeg restaurantjes in de omgeving. In het hotel zijn wel veel Engelsen, waardoor het 's avonds lawaaiierig is op de gangen door het gooien met deuren.

Een fijn hotel!

Melissa en Leonie
26-8-2009

Paraiso de Albufeira is een aanrader als je op vakantie gaat naar Albufeira. Ten eerste ligt het heel centraal. Ongeveer een kwartiertje van het strand, oud-Albufeira en nieuw- Albufeira. Goed te doen ! En een taxi kost maar 3,90.

Het hotel is ontzettend groot. In sommige gedeeltes zijn wij niet eens geweest. Het is er netjes en schoon en dit is het allerbelangrijkst. Wij vonden het keukentje ook ideaal. Magnetron, oven er is van alles aanwezig. Helaas deed de airco het niet goed.Wij hebben veel aan het mooie zwembad gelegen. Veel ligruimte! Iedere dag werd er door het animatieteam van alles georganiseerd. Zowel voor volwassenen als voor kinderen. Bij de receptie is van alles te huur voor borg ( strijkijzer, fohn enz) Wij hebben een jeepsafari gedaan bij Zebrasafari. Absoluut de moeite waard! Je ziet veel en het is een enthousiast team.

Wij hebben het heerlijk gehad!

Mail gerust voor vragen!

Echt een toeristenfabriek

B. Koelewijn
26-8-2009

Wat een teleurstelling! Op de foto's zag het er zo mooi uit. Maar in het echt was het een koude en onpersoonlijke toeristenfabriek. Alles was gericht op de massa.

Alles was aanwezig in de appartementen, maar wat onsgezellig en sfeerloos.

Nooit meer dus. En een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Gereisd Met partner in februari 2009

Prima appartement

van Haren
5-8-2009

Paraiso de Albufeira is een prima appartement, alleen zien de foto's op internet er wel veel mooier en moderner uit dan het in werkelijkheid is. Het is allemaal wat verouderd. Bij ons zat er in de badkamer een plint los langs het kastje, de schuifdeur naar het balkon kon niet meer op slot en de bedden waren erg hard. Er werd iedere dag netjes en goed schoongemaakt. Ook werden iedere dag de bedden en handdoeken verschoond.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. Het hotel/appartement is vooral erg populair bij Engelse gezinnen. Wij waren een van de weinige Nederlanders. We hebben de laatste dag gebruik gemaakt van het zwembad en daar tussen de middag ook geluncht, maar dat stelde niet veel voor. Wij vonden het niiet lekker. Blij dat we geen all inclusive hadden!!

Een tip: ga eens eten bij 'Cobana Fresca' in het oude centrum, aan de boulevard. Internationale én Portugese keuken, erg goede prijs/kwaliteit!!

Goed hotel

Peters
4-8-2009

Groot hotelcomplex met prima zwembad en groteligweide. Je merkt bijzonder weinig van de hoeveelheid mensen. Minpunt is dat je vroeg uit de veren moet om een ligbed met parasol (door de temperatuur geen overbodige luxe) te bemachtigen. Ontbijt was even wennen. Het buffet, beperkter dan we gewend zijn, werd geserveerd in een soort kantine. Veel drukte en lawaai. Na een paar dagen waren we hieraan gewend. Kamer was prima uitgerust met airco. Tja ... bedden zijn echt veel te hard. We hebben prima vakantie gehad.

een aanrader!

Karen
9-5-2009

We zijn net terug van dit hotel. Het is erg groot, houden wij doorgaans niet zo van, maar het biedt hierdoor wel alle mogelijkheden! zwembad binnen (stelt niet veel voor maar) zwembad buiten, eetmogelijkheden, kinderdisco elke avond en de hele dag entertainment. Het enige nadeel is dat dit in het engels is en dat het hele hotel vol engelsen zit. Voor de kinderen (3,4, en 7 jaar) geen aanspraak.

Het appartement, wij hadden een drie kamer appartement, had twee badkamers en was keurig verzorgd.

Het lopen naar het strand is met kinderen een beetje ver, maar er gaat een erg leuk treintje voor maar 2 euro pp. Leuke eetgelegenheden om de hoek, vlakbij de strip, supermarkt op de hoek en er tegenover de mc donalds( erg leuk als je met de kinderen bent)

We zijn in mei geweest en het was erg rustig en de plaatselijke bevolking was erg vriendelijk. Kan me voorstellen dat dit in het hoogseizoen een ander verhaal is.

Wij zouden er qua locatie en appartement zo nog een keer naartoe gaan!