Zoover
Aparthotel Paraiso de Albufeira

Aparthotel Paraiso de Albufeira

Aparthotel
7,9

Echt een aanrader !!!!!!!!!

heho
27-9-2010

Het appertement was erg netjes en goed, alles word elke dag gepoetst, de bedden opgemaakt.

Het ontbijt is zeer ruim van keus. Voor ieder wat wils en alles is netjes verzorgd en het ziet er allemaal keurig uit.

Het hotel ligt precies tussen de strip en het oude gedeelde van de stad Albufeira

Wij zaten op basis van logie en ontbijt en erg goed bevallen en het avondgebeuren is ook prima, elke dag treed er een zanger op of een bingo.

Het personeel is erg klantvriendelijk en netjes eruitziend.

mooie plek

Karin
3-8-2010

We zijn net een dag terug van een vakantie bij paraiso de albufeira, het is een groot complex waar het leuk vertoeven is, alles is wel zo,n beetje op de Engelse gasten gerelateerd, het avond entertaiment is typisch brits,en het zwembad wordt door de Engelsen in beslag genomen tenminste de ligstoelen met de matrassen en de parasols, om 6 uur gaan ze hun bed uit om hun handdoek op de stoel te liggen en das eigelijk het enige wat jammer is bij dit complex want verder is het uitmuntend goed, elke dag schone handdoeken en een schone kamer, (behalve op dinsdag) het personeel is zeer vriendelijk,wij zaten niet all inclusive omdat wij ervan houden om de echte portugeese restaurantjes op te zoeken en dat kan volop in dit prachtige land, er rijd een treintje door het centrum, de strip valt tegen maar de oude stad daarintegen is een echte aanrader! de bedden zijn echt mega hard dus een luchtbed mee is geen overbodige luxe,al met al een super vakantie in een GEWELDIG mooi land met heerlijk eten.

Prima appartement!

Rosan
23-7-2010

Wij zijn elf dagen verbleven in dit appartement. De ligging is prima, ongeveer een kwartier lopen naar het oude centrum en het strand en 10 minuten naar de Strip. Vanaf het hotel gaan doordeweeks gratis bussen naar het centrum. Het appartement zag er prima en schoon uit, er werd elke dag schoongemaakt, enig minpuntje is dat we in 11 dagen maar 3 keer schone handdoeken kregen. Theedoeken etc niet aanwezig, deze moet je zelf meenemen. Ook de kussens waren erg dun, dus als je nog ruimte in je koffer hebt is het aan te bevelen een eigen kussen mee te nemen! Vlakbij het hotel is een taxistandplaats, daar heb je voor nog geen 4 euro een taxi naar het oude centrum, het strand of de Strip. Excursies niet boeken via de touroperator maar bijv. via het winkeltje vlakbij het hotel, veel excursies worden hier veel goedkoper aangeboden! Qua uitgaan is het oude centrum aan te bevelen, de Strip is ook leuk, maar hier komt meer het ´salou publiek´.

Goede ligging

Mark & Mandy Thomassen
21-7-2010

Het is een hotel met een uitstekende ligging, je loopt links binnen 10 minuten naar het oude centrum toe en rechts ook in tien minuten naar de strip. Wij hadden een studio en die was erg compleet alleen de bedden wat aan de harde kant (geen rugklachten). Met kinderen raad ik aan niet een kamer hel hoog te nemen want dan is het balkon niet veilig genoeg (laag muurtje). heel dicht in de buurt is een supermarkt die echt alles heeft (Groter dan AH XL). Het was alleen jammer dat het zwembad aan de kleine kant was voor de gasten die aanwezig waren. Bedjes waren er ook niet genoeg, maar de ligweide doet wonderen (erg groot). ook was het zwembad aan onderhoud toe, er misten wat stukjes tegels uit de vloer op meerdere plaatsen. Ook waren er veel engelsen die verder niet voor overlast zorgen. De schoonmaak van de kamers is ook super. Internet in het hotel is duur (1 euro /10 min.) De animatie was wat saai voor ouderen, maar voor kinderen wel super. Kortom, een goed hotel met goede ligging.

Mooi, maar erg gehorig

Hilde
1-7-2010

Mooi hotel, wij hadden een studio en voor 2 personen is dat ruim genoeg. Het enige minpunt is dat alle kamers erg gehorig zijn. Veel Engelsen, daar hebben we alleen 's nachts veel last vangehad (geschreeuw, deuren die dichtgesmeten worden, geruzie).

Tip: Cabana Fresca in het oude centrum is een heerlijk restaurant met een super goede service!

Gereisd Met partner in juni 2010

leuk hotel , zeer groot

claudiA
23-6-2010

groot hotel, wij hadden appartement, wat ze zeggen over de bedden klopt indd dacht dat het wel mee viel maar zijn dus echt steen hard. als je geen all inclusief hebt moet je voor de matrasjes voor de ligbedjes betalen ligbed zelf wel gratis. en genoeg. Snack bar bij zwembar erg prijzig stukje 2 kleine stukjes pizza en biertje al gauw 12 euro terwijl je daar in de oude stad grote bier en hele pizza voor hebt echt absurt. verder goede service . 10 liften in het gebouw. oude cetrum, zoo marine, en zandsculpturen erg leuk ! appartement zeer groot boven verwachting en zwemad water vriezing koud , veel engelsen maar geen overlast. magnetron,oven,theedoek aanwezig. kortom super leuke vakantie !

Helemaal prima

Kissel van Dijk
20-5-2010

Wij zaten met zijn 3-en in een 2-kamer appartement op basis van logies. Het appartement was erg groot en bijzonder goed voorzien van alles (oven, scherp mes, handdoek, droogdoek, blikopener, flesopener, alle dingen die je zelf vaak nog meeneemt). Het uitzicht was geweldig, er was een hele mooie grote zonneweide. Ik kan me voorstellen dat wanneer het drukker word het zwembad een beetje te klein is maar wij hadden daar geen last van. Albufeira, de Strip en de supermarkten zijn goed te belopen. De kamers en gangen zijn wel erg gehorig (we konden iemand door de muur heen horen snurken) maar aangezien het vooral een familie-hotel is denk ik dat dat niet veel erger word dan wat gerommel en geschuif van stoelen. Al met al was dit hotel de basis van een geweldige vakantie!

Perfecte ligging, mooi hotel

Joyce
18-5-2010

Net terug van een weekje in Paraiso met een vriendin en eigenlijk alleen maar complimenten voor dit hotel. Het ligt precies in het midden van Albufeira, het oude en het nieuwe gedeelte op goede loopafstand. Groot hotel met vriendelijk personeel, veel engelsen maar niet overdreven veel last van gehad. Zwembadwater heel koud deze tijd van het jaar. Wij hadden ontbijt erbij en dat is simpel maar wel lekker!Verschillende broodjes, oa croissantjes,brood(evt geroosterd)muffins,donuts, uitgebreid engels ontbijt incl spek, ei, bonen en rosti's en ook elke ochtend wat fruit aanwezig + muesli en yoghurt. Ontbijt is in een simpele ruimte maar op zich goed te doen. Bedden inderdaad heel hard en de kussens erg dun....Wij hadden een studio waar je evt ook zelf eten kunt koken oid.( theedoeken zelf meenemen) ....

In het oude en nieuwe gedeelte kun je ook voor weinig geld uiteten, wij vonden het oude centrum wel gezelliger dan het nieuwe, ook 's avonds kun je daar nog gezellig op ene terrasje zitten. Tip kijk even op de borden voor de restaurants wat de dagschotel is, lekker eten voor weinig geld! (en als je dicht bij het hotel wilt eten, als je het hotel uitkomt en meteen rechtsaf gaat zit er naast het hotel een heel leuk chinees restaurantje waar ze van alles hebben voor een leuk prijsje, ook gewoon vlees ed) Evt zelfs een McDonalds binnen 5 min .

Kortom, geen superdelux hotel maar zeker voldoende voor een weekje ontspannen en relaxen in het gezellige Albufeira!

Elke avond was er engelse animatie van touroperator, tsja je vindt het leuk of drie keer niets, wij hebben er wel om moeten lachen! Naast het hotel zit een Ticketshop, je kunt daar gerust wat tours boeken, wij hebben daar voor €17 pp een dagje Lissabon geboekt (ipv €36 pp bij touroperator) en hadden een superleuke gids& dagje uit. Grottentocht ook erg leuk, alhoewel we geen dolfijnen zagen....

Voor de avonturiers, in een zijstraatje bij de Strip zit een scooter verhuur waar je voor weinig geld voor 3 dagen een scoot

Mooi gebouw, ruime appartementen.

Elly & Ton de Waal
4-4-2010

Mooi gebouw op een centrale plek in Albufeira.Ruime appartementen met veel kastruimte. Ruim uitzicht. Vriendelijk personeel. Dagelijks (behalve op dinsdag) schoonmaak; elke dag schone badlakens, handdoeken en keukendoeken. 3 keer per week schone lakens. Wij waren er met reisorganisatie Primavera uit Rotterdam. Goede service van de 2 reisleidsters van Primavera. Wij hebben er gedurende de eerste 3 weken van maart 2010 een heel plezierig verblijf gehad. Misschien in hoogseizoen wat al te groot en daardoor wellicht te druk. Wij gaan volgend jaar maart weer voor 3 weken naar dit appartementencomplex.

Fantastisch appartement!

Nikita
26-3-2010

Ligging is perfect. Tussen het oude centrum en het nieuw centrum in. Strand op loopafstand. Supermarkt op 100 meter afstand. De kamers zijn schoon en van alles voorzien. Bij het zwembad een heel groot grasveld om te liggen. Wel vroeg aanwezig zijn, anders zijn de ligstoelen bezet. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juli 2009