Zoover

7,9

mooi locatie

André
26-10-2014

nou jongens weer terug van een 10 daags verblijf we hebben dit jaar in paraiso gezeten we hebben al in verschillende accommodaties in albuferia gezeten en ook deze was weer top ik lees hier nog altijd en het maak niet uit waar men klaag over de bedden nou deze zijn eigenlijk overal hard hahahaha ja en als je veren voel dan komt het dat je een veren matras heb maar om een lang verhaal kort te maken de schoonmaak was goed het app waar wij zaten was ruim was er iets niet gtoed werd het door de receptie opgelost het is ook ideaal voor kinderen een kids club speel tuin een gigantisch grasveld om te ravotten etc etc

mooi appartement

jannie michels
14-3-2014

app is heel groot ,grote slaapkamer en grote badkamer met bad bidet en wc mooie kamer met keuken.bedden verschrikkelijk de veren staken eruit .schoonmaak prima geregeld.zwembad was in onderhoud dus de gehele week gesloten de fitnes kost 16 euro pdag ,te gek voor woorden vonden wij/ ook het gebruik van internet 5euro p uur en was een slechte verbinding,gelukkig mooi weer en een auto gehuurt verder was het meeste in mrt gesloten(winkels en restaurants)

Veel Hondenoverlast

HK
26-2-2014

Dit jaar zaten we 7 weken in Paraiso de Albufeira.

Aan de achterzijde ( zwembadzijde ) waar je ook op je balkon in het zonnetje kunt zitten is een grote open ruimte, een soort park. Geluiden leggen daar grote afstanden af.

Je hoort daar veel hondengeblaf.

Sommige mensen die daar wonen gaan naar hun werk en laten hun hond in de tuin achter om het huis te bewaken.

Die hond kan de hele dag ongestoord keffen / blaffen, hoewel hondenoverlast strafbaar is.

Er lopen ook diverse zwerfhonden los en mensen zijn er bang voor.

De Gemeente zou alle zwerfhonden moeten weghalen, ze passen niet in een ontwikkeld land.

Ik heb de directie gevraagd de Politie te bellen, vanwege de geluidsoverlast. U snapt het al, er word niets gedaan. Het kan hun blijkbaar niets schelen dat toeristen andere locaties opzoeken of naar Griekenland of Turkije gaan. Paraiso heeft blijkbaar geld zat.

Overdag ( wanneer de herrie het grootst is ) heb ik oordopjes in en de schuifdeur is dicht.

Leuke vakantie zo

zonde van het mooie complex

JB
17-1-2014

Hadden 6 weken geboekt. de matrassen zeer slecht ,bedbank 1 meter breed en ook de veren staken erdoorheen, airco heel veel herrie van de buren van s'avonds 10.30 tot volgende morgen 10.00 Jeugd naast ons zeer intimiderend,uitdagend en bedreigend en tot 5.30 s'nachts gillen en meubilair door het appartement gooien,bewaking 1 maal geweest ,werd gewoon uitgelachen.Dus wilt u genieten van een fijne rustige vakantie zoek een ander appartement uit.Het personeel zeer vriendelijk tot je komt klagen.

Ruim hotel, matig eten, wel een aanrader

Badevo
29-7-2013

Het hotel is best groot, in het begin hadden we even moeite om de juiste etages te koppelen aan het restaurant e.d. Veel ruimte bij het zwembad en een grote grasweide. Wij hadden een uitzicht op het zwembad, prima zicht. Het ligt tussen het oude en het nieuwe centrum, je hebt er weinig tot geen last van het uitgaanspubliek. Personeel is heel vriendelijk, en erg behulpzaam. Het eten is ontzettend engels gericht, en weinig keus (zeker als je een all-inclusive hebt), eten was van matige kwaliteit. Hotelkamers zijn erg gedateerd, bedden zijn redelijk. Kamers werden elke dag schoongemaakt. De animatie was ontzettend leuk, vanaf 10.00 tot 22.00 was er heel erg veel te doen voor kinderen, maar ook voor volwassenen. Met kinderen kan het een nadeel zijn dat er nagenoeg geen nederlanders zijn maar alleen engelsen.

Mooi hotel/appartementencomplex!

Haex
13-8-2012

Het hotel ziet er precies uit zoals je op de foto's kunt zien. Heeft een mooie grote uitstraling. Binnen is alles heel mooi en het zwembad is ook heel fijn. Mooi aangelegd met veel groen eromheen waar je ook lekker op kunt liggen. Het hotel heeft een mooi sportcentrum. Het appartement is prima en zuiver. Ze komen elke dag poetsen. Het balkon is ruim met veel privacy wat heel erg fijn is. Het uitzicht is of op het zwembad of zoals wij hadden op de weg aan de voorkant. Dit was ook helemaal geen probleem, want dan had je ook iets te zien. Onze balkondeur kon niet op slot, maar na een keer melden werd het meteen gemaakt. Ze waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het complex is heel fijn, precies tussen het oude en het nieuwe centrum in. Dit is allebei ongeveer 10 min. lopen en dat was goed te doen. Ik zou wel aanraden om logies te nemen. Bijna naast het hotel ligt namelijk een grote supermarkt waar je verse broodjes kunt halen en je kunt heel lekker eten in het centrum.

Portugal is mooi maar niet meer in dit hotel.

peer
14-8-2011

Portugal is mooi maar niet meer in dit hotel. Matrassen 10 jaar oud en versleten, bij klacht waren er geen nieuwe maar moesten we er een deken tussen leggen, dus rugpijn en niet uitgerust na de vakantie. Helaas hadden we met onbijt geboekt en dit was het slechtste engels onbijt ooit gehad. Personeel wel vriendelijk maar daar heb je dan niet veel aan. Zeker niet het aantal sterren waard. (misschien 2 sterren). Alleen maar engelse gezinnen

slecht ontbijt

fam winkel
7-8-2011

zijn net terug van 12 dg paraiso maar het ontbijt is niet aan te bevelen om daar te nuttigen, ten eerste heel karig en alleen op engelsen gericht, en de broodjes die er lagen waren niet te eten zo flauw en smaakloos, plus het feit dat je er rond negen uur aan komt wandelen voor je ontbijtje dat je gewoon in de rij moet gaan staan wachten voor een tafel om te zitten, kan dus echt niet! gewoon brood halen in de supermarkt, smaakt tien keer beter, en je moet er rekening mee houden dat er alleen maar engelsen en britten in het hotel zitten, wij hebben althans in die 12dg geen hollander gezien, wij zullen dit hotel niet voor de tweede keer boeken.

kom er nog wel eens weer.

rene
15-5-2011

ben met primavera-reizen hier geweest, algemeene waardering, 7,5, op basis van half pension, alleen het avond eten vond ik erg slecht, niet in verhouding, van een drie sterrenhotel.

Gereisd Zakelijk in mei 2011

Slecht

Mario
20-2-2011

Wat een waardeloos hotel/appartement. De kamers zijn hopeloos, het meubilair is wanstaltig en veel te groot voor zo'n kleine ruimte. De zitbank is gerestaureerd met een matras met daarover een plaid. De bank zit voor geen meter, is te groot en het skai plak je aan vast omdat aan het ontbinden is. De afzuigkap was stuk, gordijnen bij de keuken verdwenen. Een knappe stoel om op te zitten is er niet, lichten zijn stuk en diverse delen bestek ontbreken, glas werk is ook slecht. Bij de receptie voel je niet echt klant en ze zijn zo onvriendelijk. De reis er naar toe was belachelijk vroeg en je komt daar vroeg aan en je mag niet in je kamer, geen minuut eerder, want alles moest nog gecontroleerd worden. WAT ??? Want alles was een bende. Paraiso met Primavera....een afrader.