Zoover

Onvoldoende

Heerlijke vakantie

Jessica
3-9-2016

Het appartement is qua inrichting prima maar wel wat ouderwets en achterhaald. Wij ontbeten en sliepen er alleen, het was ook schoon en dagelijks werd prullenbak geleegd en ruimte geveegd. Handdoeken wordt om 3 dagen verschoond. Zwembad erg klein met weinig en kapotte ligbedden daarin tegen strand op loopafstand (2 minuten). Ook winkels, supermarkt en de Strip prima bereikbaar. Met een treintje of TukTuk ook albufeira prima de bereiken( voor treintje betaal je dagkaart 4 euro, tuktuk 10 euro max 3 personen enkele rit). Wij hebben een heerlijk week gehad in Appartement Ourasol/ Portugal.

Ruim appartement maakte veel goed

bianca
6-4-2009

Wij zaten hier in augustus 2008. Via lastminute zaten we voor een prikkie dus dan verleg je je normen. Zwembad erg erg erg klein, schoonmaak etc zeer slecht. Er lag gebroken glas in trappengat appartementencomplex maar dit werd pas na 6 dagen opgeruimd. Wat alles goed maakte: wij hadden een enorm appartement, super balkon (we konden de complete eethoek op het balkon zetten)

Verder auto gehuurd, mooie plaatsjes/stranden bezichtigd veel naar strand geweest.

maar ik zou hier niet nogmaals naar toe gaan.

super appartement, kan niet beter, die verhaaltjes niks in

Kees Piest
5-7-2008

super appartement, kan niet beter, die verhaaltjes hieronder..echt niks van gemerkt! Alles perfect voor elkaar. Schone handoeken, wijn stond koud in de koelkast bij aankomst, perfect dus! s'Ochtends werd ik zelfs gewekt voor het ontbijt omdat ze wilden schoonmaken. De ligging, er is een naaktstrand in de buurt dus ik heb me prima vermaakt. Echt super dus!