Zoover

Onvoldoende

Walgelijk!

Stefanie
26-6-2017

Als je een leuke vakantie wilt, ga hier dan niet heen!

Tenzij je van beestjes (kakkerlakken,mieren en andere insecten houd)

Schoon is het absoluut niet!

Ik was hier met mijn moeder, dochter van 1 en broer.

Mijn broer is van ellende na drie dagen terug naar nl gevolgen.

Het bad was gebladderd en kon je je zo aan open halen als je er geen handdoek in had gelegd, 1 van de toiletten trok niet door (ook niet toen deze zogenaamd "gemaakt" was, airco tegen betaling werkte niet en zeek het water van naar beneden, deuren waren gesplinterd, schuifpui kon niet op slot, het was super smerig overal, gehorig, personeel was ook niet om naar huis te schrijven, zwembad was goor, en kan nog wel even doorgaan.

Voor een zorgeloze vakantie boek niet bij ourasol!

Ik ben nog meer aan vakantie toe voordat ik hierheen ging!

Kindvriendelijkheid is ook een dikke nul.

wij verbleven in app Ourasol van 20-6 t/m 27-6-07

john
30-6-2007

wij verbleven in app Ourasol van 20-6 t/m 27-6-07. app.was ruim en netjes. Eenvoudig, maar voor hetzelfde geld hebben wij het weleens beduidend minder getroffen. Vriendelijke receptie en dagelijkse schoonmaak. Niets op aan te merken.Zeker voor herhaling vatbaar.Zwembad niet al te groot, maar mooie stranden op korte loopafstand.Goed eten bij de beach bar/rest. Rest. Vivildo aan de boulevard verdient geen aanbeveling. Duur ondanks de 20% korting via de reisorg. en niet bijzonder.De strip, uitganscentrum, hoofdzakelijk engels.

Service is super, maar als je gekozen hebt voor 3 kamers =

Bart
18-6-2007

Service is super, maar als je gekozen hebt voor 3 kamers = Oura Vista dan ben je "het haasje" want dat is een smerige oude bende. Na 2 dagen bleek er bij ons een waterleiding gesprongen te zijn en mochten wij goddank naar het dak van Ourasol waar wij een prima uitzicht hadden. Verder eenvoudig, simpel. Verwacht er niet teveel van in ieder geval.

Gereisd Anders in juni 2007

Leuk appartement, beetje verouderd maar wel heel schoon

Elly
13-6-2007

Leuk appartement, beetje verouderd maar wel heel schoon. Ligging is vrij rumoerig, 's morgens rond 5uur gaat iedereen van het stappen naar huis toe, veel lawaai! Ons appt, nummer 110 lag onder een karaokebar...

Nummer 112 heeft zeezicht en is veel beter dan 110! (wel smal balkon)

Ligging is wel centraal, 2 minuten lopen vh strand. In het centro commercial(aan de overkant vh appt) zit een zalige traiteur! (engels vrouwtje) Haal daar maar quiche en eet het op je balkon op met uitzicht op zee:prettig!

Ook bij strandtent CUICA kun je zalig en goedkoop eten, vraag naar de dagvis, huiswijntje erbij=vakantie!

Sla vooral de 1e tent ad boulevard over (met groene stoelen):slecht eten en sjagerijnig personeel.

Plein van Albufeira is een aanrader:mensen kijken!

Wij, twee vrienden van 25, zaten hier tussen 30 mei en 6 +

Gerard
11-6-2007

Wij, twee vrienden van 25, zaten hier tussen 30 mei en 6 juni. We hadden al gelezen dat het interieur ouderwets was; dat klopt. Maar dat boeit niet, tis vakantie! De manager, man met snorretje, is superaardig. Het uitzicht hangt af van je kamernummer, wij hadden mooi uitzicht op zee.

Ligging? Perfect: binnen twee minuten ben je op het mooie strand van Praia da Oura. Het nieuwe gedeelte The Strip is even heuveltje op, maar het valt mee. En het oude centrum is makkelijk te bereiken voor vier euri met één van de vele taxi's.

Laatste tip: auto niet huren in Nederland, maar bij deze accomodatie als je hier zit. Want wij kregen drie dagen + 1 gratis, dus vier dagen, voor 65 euri. Plus alle verzekeringen erbij werd het 95 euri. Goedkoop! En: we kregen een auto van slechts 1 jaar oud, goed geregeld!

Aanrader op alle fronten, deze accomodatie !!

ouravista is een oud gebouw,de ligging is echt een 9 waard

w.janssen
5-6-2007

ouravista is een oud gebouw,de ligging is echt een 9 waard.dicht bij het strand,bakker en supermarkt om de hoek. de 3 kamer apptm zijn zeer ruim, 85 m. 2 gr slp kamers 2 badkamers vanwaar een met bad. groote keuken,plus groote woonkamer met zitgedeelte. wij zaten op kamer 102,deze is lekker koel,met groot buiten terras,aanbeveling.er word weinig schoongemaakt,er is niet genoeg bestek,het is allemaal oud spul,mocht wel iets aan gedaan worden.de buitendeur kon je wel van buiten sluiten,niet van binnen,alleen slotje aan ketting,(huur een kluis)!!!wij zaten hier van 28-05t/m 04-06-2007

Weinig op aan te merken

Linda en Jaap
28-5-2007

Weinig op aan te merken. Lees vaak dat Ouravista niet geboekt moet worden ivm staat app. OK het kan moderner, maar dìt uitzicht heb je niet bij Ourasol. Volgens mij zijn de app. ook kleiner daar. Ligging is super. Strand is 3 min. lopen evenals vers, warm brood 's morgens. De Strip is even heuveltje op. Taxi naar Albufeira zelf is 4.05 incl. voorrijkosten bij complex. Zeker een dag een auto huren om binnenland in te gaan. Prijzen voor drankjes/ ijs en uit eten is lager als in NL. Ga eten bij Golden Garden, links aan begin Strip. Heel lekker en goedkoop.

strand en strip heel dicht bij old town albufeira 5 euro

****
27-11-2006

strand en strip heel dicht bij

old town albufeira ongeveer 5 euro met taxi, bus ongeveer zelfde bedrag.

redelijk netjes appartement.

wel overlast lawaai van auto's e.d.

vraag naar zwembad kant die is rustig!

manager deed niet moeilijk dus we kregen ee ander appartement.

Let op met pinnen vaak zijn de automaten leeg!

Zwembad niet geschikt voor kleine kinderen.

Wij zijn net terug en ik vond het echt perfekt de ligging

Mikey
4-9-2006

Wij zijn net terug en ik vond het echt perfekt de ligging de vriendelijkheid het uitzicht en ben geen schimmel tegengekomen.

Gereisd Anders in september 2006

ik vond het appartement zeer slecht

-x-
1-9-2006

ik vond het appartement zeer slecht. deze mag zichzelf niet aanraden onder de jeugd aangezien het na 10 uur 's avonds helemaal stil moet zijn. erg strenge regels, hele kleine appartementen welke slecht onderhouden zijn en alles behalve aardig personeel

Gereisd Anders in september 2006