Zoover

2008

topper / Dit nooit meer

Irene B
27-10-2008

Goed weer, mooie omgeving, en meer dan genoeg te doen, ook op het strand liggen was een genot

Wat absoluut GEEN aanrader is. Vissen met BIG GAME FISHING, zonde van je geld,

Gereisd Familie in oktober 2008

Appartement uit het jaar nul

Familie Burgers
15-9-2008

Er was wel vriendelijk personeel maar dat was het dan ook echt. Alles is oud en lelijk. Niet noemenswaardige keuken waar je ook nauwelijks in kan koken. De badkamer is een aanfluiting, beschimmelde kitranden en douchegordijn en een verrot deurkozijn. De ligging was wel goed, maar dat weegt niet op tegen de enorme gehorigheid. Zo erg dat we 2 nachten helemaal niet konden slapen.

Ligging TOP de rest FLOP !!!

Sandra
2-9-2008

Ik ga al heel wat jaren op vakantie, maar nog nooit zo'n slecht appartement gehad en zulk onverschillig personeel meegemaakt.

Verder hebben we slechts een keer een schoonmaakster gezien en heb ik bijna een week moeten doen met 1 handdoek ! Logistiek was hierbij volgens mij veel mis, want er waren gasten die in het zelfde schuitje als wij zaten en anderen waarbij de kamers iedere dag werden schoongemaakt en die omkwamen in de schone handdoeken. Verder was er veel kapot en niet aanwezig in het appartement, waarvan de manager aangaf niet meer te beginnen aan vervanging of reparatie omdat het einde seizoen was. De man leek mij overigens zelf ook dringend aan vakantie toe.

Het goede weer, de geweldige ligging (vlak bij het strand), het goede gezelschap en een aantal gezellige andere gasten maakte gelukkig veel goed. Echter voor mij NOOIT MEER Ouravista. Want hoewel het een aanbieding betrof mag je, vind ik, wel schone kamers en enige service verwachten.

Super

Linda Jut
25-6-2008

We waren van 16 t/m 23 juni in Appartement Ouravista en vonden het geweldig. Nadat we hier eerdere beoordelingen hadden gelezen hielden we een beetje ons hart vast maar dat was niet nodig geweest. We zaten op de bovenste 3e verdieping in een ,wat zij noemden, driekamer-appartement wat dus een vierkamer-appartement bleek te zijn. Het interieur was idd iets verouderd maar had ook een echte Portugese uitstraling. Het was schoon (de luchtverfisser heb ik niet nodig gehad voor enige muffe lucht die daar zou hangen.....), had een perfecte ligging ten opzichte van strand en uitgaan en was enorm groot. Enige minpunt:er was een waterboiler dus de eerste had altijd het meeste warme water bij het douchen, wij zaten er gelukkig maar met zijn drieen. Geen insecten in het appartement gezien, zelfs geen muggen. De prijs/kwaliteit verhouding was heel goed dus maak er nog maar gebruik van want over 2 jaar gaan ze rigoreus verbouwen en dan moet je er waarschijnlijk veel meer voor gaan betalen.

ruim appartement beperkt ingerichte lawaaierige prima in

P. Verhard
29-10-2007

ruim appartement

beperkt ingerichte lawaaierige kitchenette

prima ligging t.o.v. strand in rustige wijk

kranen zitten los en sluiten slecht

prettig personeel

goede schoonmaak

Gereisd Familie in oktober 2007

oude versleten meubels, lekkages, kappot en inclompleet

van Baal
13-10-2007

oude versleten meubels, lekkages, kappot en inclompleet service.

Service altijd vriendelijk

Gereisd Familie in oktober 2006

Appartementencomplex ligt onderaan een heuvel, dichtbij de

J.B. Bouwmeester
24-9-2007

Appartementencomplex ligt onderaan een heuvel, dichtbij de zee. Ideaal! Voor de Strip moet je de heuvel op, ook ongeveer 300 meter. 6-p app. zeer royaal qua ruimte alleen balkon erg smal en ook geen 6 tuinstoeltjes aanwezig. Meubilair oud en beetje gammel maar voor deze prijs oké. Ik zou het zeker aanraden! Geen last gehad van geluidsoverlast!

Gereisd Familie in september 2007

Redelijk goed appartement, goede ligging, (vlak bij het en

I. Keller
19-9-2007

Redelijk goed appartement, goede ligging, (vlak bij het strand en de Strip), niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, i.v.m. steile wegen. Er werd te weinig (en slecht) schoongemaakt, te weinig schone handdoeken en de badkamer is zeer verouderd (water liep niet door, toiletbril scheef op wc). Ruim genoeg en verder alles aanwezig. Zwembad stelt niet veel voor.

De service was belabberd, er kwam wel elke dag een maar en

J.L. Knape
31-8-2007

De service was belabberd, er kwam wel elke dag een schoonmaakster maar die veegde een beetje haalde het vuil weg en deed een natte lap door de douche/wc ruimte. was vaak binnen 5 minuten klaar. 1x werden de handdoeken en de bedden verschoond ( voorlaatste dag). zelf kan je niets op of aanvegen omdat er niets aanwezig was. qua bestek,borden en glazen was rond uit triest. er waren een paar borden , 2 glazen en 2 kopjes en een beetje bestek. De deksel van de kookplaat was amper te open, ik heb hem ook kapot moeten trekken om hem te openen. koelkast deed het wel , maar alleen in de hoogte stand. Deur naar app. was gaar, denk dat er daarvoor een keer is ingebroken. Er waren 3 eetkamer stoelen en 2 terrasstoelen. Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat in dit app. 4 personen kunnen overleven. Ikzelf was er alleen met een kind van 7 dus voor met zijn tweetjes ging het nog net. Ondanks de goede locatie vind ik dit geen aanrader voor gezinnen

aardige mensen, rustige ligging, echter weinig begrip voor

godrie
28-10-2006

aardige mensen, rustige ligging, echter weinig begrip voor behoefte aan kamer bij vroege aankomst, waardoor we langer moesten wachten dan nodig, omdat de kamer niet bezet was. onvolkomenheden als defecte lampen en kapstok pas na 5 dagen of niet opgelost.

Gereisd Familie in oktober 2006