Zoover

Onvoldoende

Weekje Oura/vista gedaan en 8 dagen is wel lang genoeg

Theo en Anja
20-5-2008

Weekje Oura/vista gedaan en 8 dagen is wel lang genoeg. App. zijn inderdaad super oud maar wel groot en schoon. De ligging is perfect. Als je het niet erg vindt om trappen te lopen, vraag om zo hoog mogelijk dan heb je leuk uitzicht, de balkon's "vangen" weinig zon!!. Voor mensen die slecht ter been zijn absoluut geen aanrader. TV met zender BvN en Eurosport; altijd leuk!!Goed elec. fornuis mét oven. Inrichting keuken ; middelmatig vooral de koekepannen. Prima week gehad voor 200.-- pp. je moet dan ook niet al te veel verwachten en is de prijs/kwaliteit verhouding goed. Loulé is de moeite om op zaterdag naar toe te gaan, leuke stad en markt.

De "strip" is leuk 's avonds net een kermis met zijn verlichting, halve L bier ca. 1.50 euries, eten 7 á 8 euro.

Engelse zijn daar wel erg aanwezig.

Leuk voor een week.

Verouderd en slecht onderhouden appartement

J. Madder
25-10-2007

Verouderd en slecht onderhouden appartement.

Keukeninrichting onvoldoende.

Gereisd Met partner in oktober 2007

slechte spiraalbedden, een riekende kledingkast die we die

M. van Wijngaarden
21-10-2007

slechte spiraalbedden, een riekende kledingkast die we niet gebruikt hebben (buiten die ene kast was het niet mogelijk om ergens iets op te hangen of in te leggen) en 's ochtends was er een zware rioleringslucht in de badkamer (3e etage). de kamer werd heel prettig vaak even verschoond zoals schone handdoeken en prullenbakzak. mooie van lieshout achtige slaapkamer.

eerlijk is eerlijk nog nooit zo`n slecht appartement gehad

J. Puijfelik
17-10-2007

eerlijk is eerlijk nog nooit zo`n slecht appartement gehad.oud vies uitgeleefd, de badkamer en keuken waren echt smerig de aanrecht lekte,in het ligbad lag in het putje een giga dot haar bah bah ik heb er nog geen kopje koffie of broodje gemaakt.wel erg groot maar moet echt opgeknapt worden en een goede huishoudelijke dienst zou misschien wonderen doen .jammer van ons verblijf 2 personen voor 658,00 euro dat is toch veel geld.

Net terug van een week Ourasol

van Gent
16-10-2007

Net terug van een week Ourasol. Hele week stralend weer, tussen 24 en 28 graden met veel zon en een heerlijk briesje. Apartement viel niet tegen. Door andere beoordelingen was ik op e.e.a voorbereid, maar mijn indruk was daardoor zeer positief uitgevallen. Ruimte genoeg voor 2 personen, geen ongedierte aangetroffen. Zwembad is klein, maar dat hebben we niet gebruikt, want het strand ligt vlakbij. Net als een supermarkt, verse bakker, en een aantal eettentjes ("Julie's" is aan te raden). En een heerlijk Chinees restaurant ("Oriental Tea") pal aan zee. Mooie rotsformaties aan de kust. Leuk om overheen te wandelen/klauteren en mooie foto's te maken. Verder zijn Praia da Oura en De Strip erg Engels-gericht en zeer toeristisch. Er is niks authentieks aan. Wel 2 x in een lekker visrestaurant gegeten, buiten het centrumpje, genaamd "Tres Palmeiras". Zeer goed eten, prijs/kwaliteit is super! Beter dan al die standaardtentjes op de Strip. Al met al een prima uitrust/relax vakantie gehad.

Veel achterstallig onderhoud in de kamers, wordt niet Hang

7-10-2007

Veel achterstallig onderhoud in de kamers, wordt niet netjes schoongemaakt. Hang nare geur in de badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele goede ligging en maar 5 minuten van het strand.

Gereisd Met partner in september 2006

Het is een appartementencomplex waar veel Nederlanders Bij

N. Peters
2-10-2007

Het is een appartementencomplex waar veel Nederlanders verblijven. Bij aankomst in het appartement schokken we eigenlijk wel. Alles is zeer oud! En ook niet erg schoon. De tafel en sommige schapjes waren plakkerig, en de balkontafel was vies. Alles was stoffig en de vloer niet schoon. De lakens zagen er erg smoezelig uit. De handdoeken waren soms bruin van kleur.... wel schoon, maar gewoon zooo oud. De badkamer was wel schoon, maar ook zooo oud. Kranen zaten los en in het bad en in de wastafel zaten gele water/chloor/kalk sporen. Het rook allemaal wel fris, maar het zag er zeker niet zo uit. We hadden een 6 pers. app. maar daarvoor was ook echt niet voldoende aanwezig. Maar 4 (verschilldende) glazen bijvoorbeeld.

Zojuist teruggekomen uit Albufeira en Ourasol/Ouravista

Michael Klaasse
2-10-2007

Zojuist teruggekomen uit Albufeira en Ourasol/Ouravista. Inderdaad: een en ander is gedateerd: beetje oude inrichting: een lekkende kraan en wat oude kit in de naden van de badrand. Inderdaad wat muffig, maar niet meer of minder dan wat ik gewend ben in de gemiddelde Nederlandse Landal Greenparks huisjes (om maar een vergelijking te geven). Voor met z'n tweeen hadden we een tweekamerappartement (dit is het Ouravista deel). De schoonmaak was bij ons perfect: bedden werden opgemaakt, tweemaal schoon beddegoed, zes van de acht dagen gedweild en nooit zonder handdoeken gezeten. Misschien zijn het 3 magere sterren die bij het apartement horen, wellicht 2 dikke, maar de algemene ervaring is bij die 3 sterren meer dan waard. De lounge, receptie en bar met bijbehorende toiletten doen de drie sterren overigens eer aan. Kort samengevat: verwacht geen luxe, neem je genoegen met een redelijk onderkomen voor een redelijke prijs en een super-ligging: dan is dit een aanrader.

het was een ruim en schoon appartement, wel kregen we maar

M. Messink
24-9-2007

het was een ruim en schoon appartement, wel kregen we maar 1 keer schone handdoeken, maar dat kan ook aan ons hebben gelegen namelijk de handdoeken niet bij de deur gelegd ik weet niet of dit ook moet? verder geen bijzonderheden

Gereisd Met partner in september 2007

De inrichting is redelijk gedateerd

Jacqueline
23-9-2007

De inrichting is redelijk gedateerd. Als je in de badkamer de kraan ging gebruiken dan stonk de hele badkamer naar rioleringslucht. De douche was wel goed. De kledingkasten roken muf, de kleding kan je beter in de koffer laten zitten. Wij hadden een 3 kamer appartement. Deze was lekker ruim. Qua ligging is het appartement goed. Vlak bij het strand en de strip. Naar de oude stad kan je beter een taxi nemen, dit kost €3,90. Je kan het ook lopen.Je loopt er ongeveer 20 á 25 minuten over.