Zoover

Onvoldoende

niet teveel verwachten

sandra en patrick
7-10-2008

Het is aan te raden niet al te veel te verwachten van het appartement en het complex.het appartement is oud ingericht, simpel maar effectief.Het is daarentegen erg gehorig.

De ligging is erg goed, dicht bij zee en dicht bij de restaurants en uitgaans gelegenheden.

In het hoogseizoen zullen er erg veel engelsen aanwezig zijn, dus nog gehoriger. Of wij dit appartement nogmaals zullen boeken, dat denken wij van niet, ondanks aardig personeel.

Redelijk apppartement Ligging prima

Roy
6-10-2008

Ik zat in het hoofd gebouw kamer was ruim .openbaar vervoer strand en winkels op loop afstand .ze mogen wel wat meer andacht schenken aan onderhoud .douch gordijn mag wel eens vervangen worden .personeel is wel vriendelijk ,en behulpzaam

Gereisd Met partner in september 2008

Niet zo best..

Jos van Essen
1-9-2008

Bij aankomst om 17.00 uur kregen we tot onze verbazing te horen dat de kamer nog moest worden schoongemaakt. Dit zou maximaal een uur duren maar pas na herhaaldelijk zeuren kregen we 2.5 uur later eindelijk de sleutel van een verouderd appartement op de vierde verdieping (401). Het appartement had een prachtig dakterras met dito uitzicht. Minder waren we te spreken over de bedden. 1 van de bedden lag bij het voeteneind ongeveer 20 cm. lager dan het hoofdeind. Andere onvolkomendheden zoals hieronder opgesomd: losse wc bril, lekkende airco, rioollucht, klapperende deur, maar 3 glazen en personeel dat nergens van weet en eigenlijk ook niets wíl doen.

Tot onze verbazing verschenen er ook geen nieuwe handdoeken. Na vragen kregen we na 6 (!) dagen schone handdoeken en was er een schoonmaakster langsgeweest (die de woonkamer 'vergat' .

lloret de mar appartement....

Meijer
28-8-2008

wij zijn geweest..., 11-00 uur aankomen en om 16-00 uur kamer nog niet klaar, geld en paspoort dus mee naar zee.

Kamer gekregen, simpel en niet schoon, als je echt met een familie daar bent heb je een probleem, wij waren met zn 2en en hebben dus niet veel nodig, kamer in 4 dagen niet 1 keer schoongemaakt zelf handdoeken etc gepakt, zwembad is zo klein en donker gelegen...

Receptie is nog net zo vriendelijk dat je ze niets kunt maken, bij weggaan omkleden in de centrale wc beneden, kortom goed voor jongeren tot 20 jaar hierna niet boeken, komt niet goed.

eens, maar nooit weer

Fam. Teuwissen
27-8-2008

Driesterren is overdreven, klassificatie tweesterren komt beter in de richting voor het driekamer appartement in het bijgebouw.

Keukeninrichting volstrekt niet van deze tijd, zelfs geen koffiezetapparaat aanwezig! Geen tv en tel. zoals in de omschrijving, geen handdoeken- en bedlinnenwissel, slechts 1 x "schoonmaak", overigens wel schoon bij aankomst. Slechte bedden, rolluik defect, diverse lampen niet aanwezig of kapot, lekkende kraan in de keuken, badafvoer liep niet door en ALTIJD herrie. Zeer gehorig gebouw en veel lawaai gedurende de hele nacht door jongeren, auto's, vuilophaaldienst, transferbussen, etc.

Het was heel goeie uitzicht en wij hebben het genoten

k balla
5-6-2008

Het was heel goeie uitzicht en wij hebben het genoten. Het appartement was heel goed.

Alleen weer in het begin was wat koel en na een paar dagen was wel lekker weer

groetjes

Gereisd Met partner in juni 2008

Liane Drath
4-6-2008

De keuken was sober ingericht, zonder koffieapparaat de bank zat niet lekker en de stoelen op het balkon ook niet. Verder was alles ok. Het personeel was heel welwillend en heel vriendelijk.

Gereisd Met partner in mei 2008

al met al hebben we het leuk gehad

Pieter en mary
31-5-2008

al met al hebben we het leuk gehad.

personeel was aardig en behulpzaam. Alleen badkamer was niet o.k. Het ergste was de stank die in de badkamer hing. Sanitair was/ is zeker aan vervanging toe. Soms geen warm water. Keuken spullen mag ook vervangen worden. De bedden waren goed stevig. Inrichting was niet mooi maar voor die prijs ? mag wel.

Gereisd Met partner in mei 2008

Groot schoon apartement

M. Schroder
28-5-2008

Groot schoon apartement. Wij hadden een twee kamer apartement op de 2de etage en die was ruim voldoende voor 2 pers. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Weinig te klagen en de ligging is perfect. Zelfs uitzicht op zee. Als je een auto gaat huren doe het dan bij Auto Prudent, erg goedkoop (5 dagen huren en maar 3 dagen betalen!) en heel vriendelijk. Ze halen je op en brengen je ook weer weg. Al met al een leuke vakantie voor een klein prijsje. Aanrader voor iedereen die een weekje naar Portugal wilt.

wij ijn van1205t/m19052008 hier geweest app

Fam.verhoef
21-5-2008

wij ijn van1205t/m19052008 hier geweest app. is gedateerd maar werd wel iederedag schoongemaakt het was erg vochtig in het app. kleding voelde klam aan als het uit de kast kwam mooi strand alleen strand stoelen erg duur 2x +parr. 15europ/d wij waren met een touroperator 380euro voor 2pers.prijskwal.goed maar komen zeker niet terug portugezen enge stugge mensen