Zoover

Appartement Ourasol / Ouravista

Appartement
3,4

Onvoldoende

Voor een klein budget, prima!

Manon
6-7-2010

Ten eerste vond ik de ligging heel fijn.

Klein supermarktje,bakker, uitgaansgebied, strand allemaal op loopafstand. Je moet wel goed ter been zijn want het is daar nogal heuvelachtig.

Het zwembad had geen trap wat ook lastig is als je slecht ter been bent of andere omstandigheden.

Er was airco, echter was deze alleen in de woonkamer en niet in de slaapkamer waardoor het soms erg warm werd in de slaapkamer.

Schoonmaaksters zijn 1 keer niet gekomen, voor de rest wel, en waren aardig.

Ik had verwacht dat het echt een gogo hotel was met luidruchtige jongeren. Dit viel echter heel erg mee. Er waren wel veel jongeren maar die waren niet luidruchtig(of wij hadden gewoon heel erg geluk met de buren).

De bedden leken in eerste instantie verschrikkelijk maar ik heb geen rugklachten gehad.

Ik vind het niet gek dat mensen omschrijven dat er schimmel in de badkamer zat. De waterdamp kon amper weg. Sochtends vroeg stonk de badkamer erg naar rioollucht!

al met al, voor de kleine prijs, goed!

heel leuk aardige mensen staan klaar om te helpen

arsen van j
29-6-2010

als je van strand stappen en winkelen houd ook is het er best rustig moet je hier zijner zijn mensen die komen al 8 jaar terug dat zegt genoeg wij gaan zeker weer terug

Gereisd Met partner in juni 2010

Goed simpel

Ton B
31-12-2009

zijn 2x hier geweest, goede locatie, vriendelijk personeel,goed schoon gemaakt geen klagen gehad over schoonmaak. een aanrader zeker gezien de prijs. Al het gezeur over novriendelijk personeel, lijkt op zo je doet wordt je gedaan.

Gereisd Met partner in december 2009

zeker nog eens terug

IJs en Adrie de Rondew
10-10-2009

Voor de prijs is het een goed appartement,alleen het sanitair is nodig aan een opknapbeurt toe, het appartement was ruim,iedere dag beh. zondag schoongemaakt en schone handdoeken, personeel was vriendelijk en de ligging is perfect.

Gereisd Met partner in oktober 2009

zeker nog een keer terug

IJ. en A. de Ronde
10-10-2009

behalve zondag iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken, sanitair had nog nooit antikalk gezien,appartement was ruim en aardig ingericht,mensen met klachten bv boiler kapot, kregen ander appartement pers. vriendelijk. perfectie ligging, voor die prijs zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in oktober 2009

Prima appartement met goede service

Manuela
18-9-2009

Het appartement was prima in orde. Door negatieve recensies hadden wij ons op het ergste voorbereid, maar dit was nergens voor nodig! Wij hadden een 3 kamerappt. met z'n 6en, dit was goed te doen. We zaten in Ourasol aan de straatzijde. Ruim balkon, elke dag schoonmaak, nette badkamer en elke dag schone handdoeken. Het is geen gloednieuw appt, maar het was zeker voldoende (netjes, schoon, alles werkt). Auto huren is vrij goedkoop bij de receptie vergeleken met andere. Perfecte ligging vlakbij de strip, maar wie liever naar het pittoreske oude centrum wil kan beter een appt. daar kiezen, want het is net iets te ver lopen (half uur bergop/af) of je moet al telkens de taxi nemen. Wat wij ook erg waardeerden is dat wij tot 's avonds in het appt. mochten blijven (we vlogen pas laat terug). Kortom, dit appartement krijgt van mij een ruime voldoende.

Prima logeergelegenheid!

Martin Bakx
23-6-2009

Goede bedden, airco en goed schoongemaakt. Op zondag na alle dagen schone handdoeken en elke dag prullenmanden geleegd en bedden keurig opgemaakt.

Gereisd Met partner in juni 2009

Helemaal TOP!!!!

Wil
24-5-2009

Ik snap onderstaande reacties echt niet. Het is een super-accomodatie. Wij hadden met ons tweeen 6 bedden (!), elke dag schoonmaak, om de 2 dagen schone handdoeken, vriendelijk personeel. Gewoon TOP!!!

Gereisd Met partner in mei 2009

Prima locatie en vriendelijk personeel

Piet en Dingena
2-5-2009

Ondanks een wat verouderd complex een prima locatie om te verblijven. Uitstekende bedden en de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Toen de schoonmaaksters vergaten om de handdoeken te verversen, werd dit onmiddelijk door de sympatieke manager persoonlijk hersteld door het bezorgen van schone exemplaren. Wij hebben genoten van een heerlijk verblijf.

Perfecte ligging!

Daphne
7-10-2008

Het appartement had onderhoud nodig, voornamelijk in de badkamer

Gereisd Met partner in september 2008