Zoover

Appartement Ourasol / Ouravista

Appartement
3,4

Onvoldoende

Nooit weer. Maar dit ligt niet aan het hotel.

Max
29-5-2019

Goed gelegen op een leuke plek. Gedateerd maar schoon en met vriendelijk en behulpzaam personeel. Maar als je rust zoekt kun je beter waar anders boeken. Nabijgelegen hotel vol met dronken Engelsen die bier flessen en rotzooi in het zwembad gooiden. Stoelen en andere zaken vlogen ook van het balkon. De hele nacht geluidsoverlast waar niet tegenop werd getreden. Later vulde het hotel zicht met Nederlandse jeugd, die ook wel van een feestje houden. Geen plek voor rustzoekers in deze periode .

Gereisd Met partner in mei 2019

Redelijk onderkomen dicht bij strand.

Mevr. Zijlmans
11-5-2017

Als je niet om luxe geeft, kan dit prima. Deur van de kledingkast kan kapot zijn of een laatje gaat niet open of dicht, slapen kan je in een schoon bed! Niet voor mensen die slecht te been zijn, je moet een weggetje stijl omhoog lopen, om bij de ingang te komen. Het ligt op loopafstand van het strand en er zijn genoeg restaurantjes in de buurt. Je bent hier in de Algarve toch het meeste van je tijd buiten.

Zeer slecht

marja & johan
3-9-2014

Wij zijn hier 11 dagen geweest en hebben 3 kamers gehad. de eerste had geen balkon of zitje. de tweede kwamen we helemaal onder in te zitten tegen over de kantine van de schoonmaaksters.deze had wel een zitje maar je keek tegen een muur aan waar muizen liepen,de derde hadden we zeezicht maar dat was in een ander gebouw waar ze de jongeren allemaal in stoppen. alle kamers waren heel oud, sanitair lekt,van de 7lichtpunten doen er 3 het.In de tweede kamer stonk het in de badkamer na riool. 1x in de 4 dagen een beetje schoonmaak,na de schoonmaak liggen overal nog haren en zo. Bij de receptie moeten vragen om toilet papier. Personeel is onvriendelijk.Er is geen restaurant,je kunt wat te drinken halen en een klein hapje,maar de gene die je moet helpen moet achter de receptie vandaan komen. Het zwembad is heel klein met vies groen water.Bij touroperator waar wij geboekt hadden scoren ze 3 sterren, maar het is nog geen 1 ster.

Dit nooit meer.

Zijlstra
16-8-2014

Accommodatie gedateerd en soms verouderd. Appartement zeer gehorig en niet aan te raden voor rustzoekers. Sanitair sterk verouderd. Betreft een jongerenaccommodatie.

Omgeving: dichtbij strand (pluspunt) en bij "de Strip". Voldoende supermarktjes en restaurants in directe omgeving.

Personeel vriendelijk en behulpzaam maar kunnen de jeugd niet echt de baas. Komen gedurende de nacht lallend en schreeuwend weer naar hun kamers, slaan met deuren en veroorzaken veel overlast.

Prijs/kwaliteit: Matig.

Accommodatie heeft een bar waar je tevens terecht kunt voor een snack en s'ochtends voor een brood. Er is geen restaurant maar dit is ook niet echt nodig omdat er veel eetgelegenheden op loopafstand te vinden zijn.

Staat van de kamers is matig tot slecht. Verouderd douche sanitair. Keukenkastjes die scheef aan de muur hangen, schuifpui rammelde bij lichte wind. Kamers werden periodiek met de Franse slag schoongemaakt.

T'is niet aan te bevelen om hier naartoe te gaan met kleine kinderen.

Perfect voor niet all-inclusive reiziger

Martijn
7-9-2013

Ja, het is inmiddels al 4 jaar geleden dat wij hier zijn geweest (augustus 2009). Dus een wat late beoordeling :) Maar de afgelopen jaren zie ik vanaf het moment dat wij er zijn geweest, maar ook voor die tijd reacties die te overtrokken zijn. Het is geen modern hotel met vele faciliteiten. Ben je daar naar op zoek, vooral niet gaan! Voor ons was het perfect. Wij maken dan ook weinig gebruik van een hotel (behalve slapen). Wij hebben twee weken de Algarve verkend en veel op het strand gelegen. Het hotel licht overigens dichtbij een mooi strand! Als slaapplek ideaal, vooral ruim.

leuk plekje voor een week strand

monique
23-12-2012

we waren hier voor het eerst samen op vakantie, voor het mooie appartement hoef je hier niet naar toe te gaan. sobere appartementen, maar alles is aanwezig om 's morgens samen te ontbijten. we hebben onze avondmaaltijden in restaurantjes verderop in de straat gedaan, dus of je er ook makkelijk je warme maaltijd kunt maken weet ik niet. je zit op loopafstand van het strand, alleen is een eigen parasol wel aan te raden, de huurparasols zijn prijzig.

Super locatie met super vriendelijk personeel!

anoniem
6-7-2011

Wij zijn net terug van twee weken Albufeira met een verblijf in Ourasol. De locatie van de appartementen kan nauwelijks beter, ca 100m. van het strand af en een heuvel op en dan ben je op de Strip voor het uitgaansleven.

De appartementen zijn ruim, wij hadden een groot hoekbalkon. Alles wordt goed schoon gehouden, regelmatig nieuwe handoeken. a

Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. We mochten zelfs het appartement nog een dag langer aanhouden (tot de avond in plaats van uitchecken in de ochtend) omdat wij pas 's avonds terug naar Nederland vlogen. We hebben een super tijd gehad, mede dankzij deze accommodatie!

mooie plek aardige mensen

Fam Bos
9-10-2010

Heel leuk app. personeel was heel vriendelijk als er iets was werd het meteen opgelost. Of het midden in de nacht is of overdag ze zijn er voor je .HET IS EEN AANRADER ALS JE VAN RUST EN GEZELLIGHEID HOU

Gereisd Met partner in oktober 2010

goede ligging, leuke rustige plaats

Marcel
6-9-2010

Appartement Ourasol heeft een perfecte ligging. Je bent zo op het strand en bij de supermarkt en leuke restaurants. Kamer zag er netjes uit alleen de badkamer had wat beter gekund. Op bepaalde tijden had je een rioollucht, gelukkig lagen we dan lekker op het strand. Al met al een redelijk goed appartement met vooral de juiste ligging. Tip: je kan beter naar restaurants aan de kust gaan dan naar de restaurants aan de "the strip" .

Appertement ligt centraal

linda
6-9-2010

Appertement ligt ideal, dicht bij het strand,strip, winkel enz.

Voor kinderen is er weinig te doen, klein zwembad waar om 4 uur geen zon meer is en geen animatie!

Personeel is vriendelijk zo lang je aan de huisregels houd!

Wel is de schoonmaak niet zoals beschreven staat, wij hebben de schoonmakers 2 x gezien maar veegde langs alles heen. Bedden zijn 1 keer opgemaakt en 1 x verschoond, om nieuwe handdoeken vragen is een verkeerde vraag je krijgt boze gezichten dus neem zelf extra handdoeken mee want je krijgt hooguit 2x nieuwe!