Zoover

Appartement Ourasol / Ouravista

Appartementstersterster
3,4

Onvoldoende

Voor een klein budget, prima!

Manon
6-7-2010

Ten eerste vond ik de ligging heel fijn.

Klein supermarktje,bakker, uitgaansgebied, strand allemaal op loopafstand. Je moet wel goed ter been zijn want het is daar nogal heuvelachtig.

Het zwembad had geen trap wat ook lastig is als je slecht ter been bent of andere omstandigheden.

Er was airco, echter was deze alleen in de woonkamer en niet in de slaapkamer waardoor het soms erg warm werd in de slaapkamer.

Schoonmaaksters zijn 1 keer niet gekomen, voor de rest wel, en waren aardig.

Ik had verwacht dat het echt een gogo hotel was met luidruchtige jongeren. Dit viel echter heel erg mee. Er waren wel veel jongeren maar die waren niet luidruchtig(of wij hadden gewoon heel erg geluk met de buren).

De bedden leken in eerste instantie verschrikkelijk maar ik heb geen rugklachten gehad.

Ik vind het niet gek dat mensen omschrijven dat er schimmel in de badkamer zat. De waterdamp kon amper weg. Sochtends vroeg stonk de badkamer erg naar rioollucht!

al met al, voor de kleine prijs, goed!

heel leuk aardige mensen staan klaar om te helpen

arsen van j
29-6-2010

als je van strand stappen en winkelen houd ook is het er best rustig moet je hier zijner zijn mensen die komen al 8 jaar terug dat zegt genoeg wij gaan zeker weer terug

Gereisd Met partner in juni 2010

Goed/vriendelijk/perfecte ligging

Maud
18-6-2010

Afgelopen week heb ik met drie vriendinnen in een 2kamerappartement gelogeerd. Oké, ik moet toegeven dat de badkamer soms stonk naar dode rat (zoals wij het graag omschreven), maar de rest was prima geregeld. Vriendelijk personeel, die elk moment voor ons klaarstonden. Streng na 11 uur, zodat de gehorigheid toch binnen de perken bleef en een perfecte ligging. Als ik terug zou gaan naar Portugal, zou ik zeker nog een keer overwegen om naar Oursal terug te keren.

Een fantastische ligging

Roos
18-6-2010

Appartement Ourasol/Ouravista is een prima keuze. De ligging is echt perfect: het is maar een paar minuutjes lopen naar het strand of de strip. Als je naar 'old town' wil, neem je gewoon een taxi want die zijn daar ook erg goedkoop.

Het appartement zelf is al wat ouder, maar bij ons werkte alles gewoon. Het water van de douche werd voor de laatste die douchte wel koud, maar dat kwam omdat het door zonneenergie werd verwarmd en het nogal bewolkt was. De handdoeken werden de eerste 4 dagen niet verschoond maar toen we er om vroegen deden ze het meteen. De lokale bewoners waren erg vriendelijk tegen ons en het strand van de Algarve is natuurlijk echt top (tip: neem waterschoenen mee. Aan het begin heeft de zee veel stenen).

Nog een aanrader: de boottocht naar de grotten en de dolfijnen. Echt een super belevenis!

Goed simpel

Ton B
31-12-2009

zijn 2x hier geweest, goede locatie, vriendelijk personeel,goed schoon gemaakt geen klagen gehad over schoonmaak. een aanrader zeker gezien de prijs. Al het gezeur over novriendelijk personeel, lijkt op zo je doet wordt je gedaan.

Gereisd Met partner in december 2009

super vakantie

liza
11-12-2009

een beetje een late reactie, maar ik ben deze zomer mer 5 andere vriendinnen naar albufeira geweest, we waren met gogo. Ik vond het echt een super vakantie, de leukste die ik ooit heb gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem van tevoren wel kneep, al die verhalen over het appartemet. Kakerlakken, viezigheid en noem maar op. Eerlijk is eerlijk een kakerlak hebben we gezien en gevangen dat was vervelend, en ook werden de handoeken onregelmatig verschoont maar voor de rest was het helemaal perfect. lekker dich bij alles, en het uitgaan is super. we hoefde maar een paar minuutjes te lopen naar het strand, idiaal dus. Al met al is Albufeira echt aan te raden net als het ruime appartement. En laat je vooral niet afschrikken door de verhalen van anden.

zeker nog eens terug

IJs en Adrie de Rondew
10-10-2009

Voor de prijs is het een goed appartement,alleen het sanitair is nodig aan een opknapbeurt toe, het appartement was ruim,iedere dag beh. zondag schoongemaakt en schone handdoeken, personeel was vriendelijk en de ligging is perfect.

Gereisd Met partner in oktober 2009

zeker nog een keer terug

IJ. en A. de Ronde
10-10-2009

behalve zondag iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken, sanitair had nog nooit antikalk gezien,appartement was ruim en aardig ingericht,mensen met klachten bv boiler kapot, kregen ander appartement pers. vriendelijk. perfectie ligging, voor die prijs zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in oktober 2009

Prima appartement met goede service

Manuela
18-9-2009

Het appartement was prima in orde. Door negatieve recensies hadden wij ons op het ergste voorbereid, maar dit was nergens voor nodig! Wij hadden een 3 kamerappt. met z'n 6en, dit was goed te doen. We zaten in Ourasol aan de straatzijde. Ruim balkon, elke dag schoonmaak, nette badkamer en elke dag schone handdoeken. Het is geen gloednieuw appt, maar het was zeker voldoende (netjes, schoon, alles werkt). Auto huren is vrij goedkoop bij de receptie vergeleken met andere. Perfecte ligging vlakbij de strip, maar wie liever naar het pittoreske oude centrum wil kan beter een appt. daar kiezen, want het is net iets te ver lopen (half uur bergop/af) of je moet al telkens de taxi nemen. Wat wij ook erg waardeerden is dat wij tot 's avonds in het appt. mochten blijven (we vlogen pas laat terug). Kortom, dit appartement krijgt van mij een ruime voldoende.

waardeloos appartementen complex

ddd.
23-8-2009

Deze appartementen zijn afschuwelijk! Ik reis nu zo'n 20 jaar 2 keer per jaar en bezoek heel wat appartementen, ik heb uitstekende gehad en ook wat mindere maar deze is gewoon uitermate slecht. De appartementen stonken een uur in de wind met name de badkamer was gewoon een groot riool. we hebben geregeld met koud water moeten douchen,We hebben een airco gehad waar we allemaal de hele week ziek van zijn geweest, de bedden sliepen enorm slecht (ook na een avondje flink doorzakken kun je nagaan).Het personeel zeer onvriendelijk, als je aan de bar staat om iets te bestellen blijven ze gewoon buiten hun sigaretje roken. We hebben ook nog een half uur vast gezeten in de lift . Onze kamers zijn 1 week lang niet schoongemaakt en van schone handdoeken voorzien, hebben we zelf moeten doen. en zo kan ik nog wel even doorgaan. de prijs-kwaliteit verhouding is zeer slecht.