Zoover

Onvoldoende

Best aardig

sennyw89
9-7-2012

We zijn met een groep van 6 man hiernaar toe geweest. Was een zeer leuke vakantie alleen aan het complex wel een aantal nadelen:

- Geen warm water

- Geen licht in de badkamer

- WC lekte

- 1 x Schoongemaakt

- Onaardige hotelbaas

Daarnaast zaten wij op de onderste verdieping met het grootste balkon een nadeel hieraan was dat de bovenburen regelmatig iets naar beneden gooide..

Prijs kwaliteit is prima

sander_afgaan
9-1-2012

Goed hotel voor het geld op ongeveer 10 minuten lopen van de strip en 5 minuten vanaf het strand. Personeel is vriendelijk zolang je je gedraagt. Kamers zijn ruim maar simpel ingericht. Voor het geld is het een goed hotel.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Slechte appartementen met een goede ligging

tomasgeurts
29-7-2011

Het complex ziet er van de buitenkant degelijk uit. Ook de ontvangstruimte is niet onder de maat, het heeft wat weg van een 'echt' Portugees complex. De kamers zijn redelijk, ze zijn klein maar alles is aanwezig (zij het vaak erg beperkt). Er is echter wel heel slecht schoongemaakt door het personeel, overal ligt stof en er hangt een zeer onaangename rioollucht (deze is ook continue aanwezig geweest tijdens ons verblijf).

De service is verder ronduit slecht. In 10 dagen tijd is ons beddengoed niet vervangen, er is niet schoongemaakt en we hebben slechts één keer (op eigen verzoek) schone handdoeken gekregen. De prullenbakken werden geleegd omdat wij ze 's nachts op de gang zetten.

Het hotel is verder zeer gehorig, dus je hebt veel last van de overige (met name Portuge en Spaanse jongeren) gasten. Als je problemen hebt valt er weinig aan te doen. Zo werd één van onze mobieltjes gestolen en de eigenaar zei, eigen schuld dikke bult. Het zwembad is verder zeer matig, slecht onderhouden.

Super locatie met super vriendelijk personeel!

anoniem
6-7-2011

Wij zijn net terug van twee weken Albufeira met een verblijf in Ourasol. De locatie van de appartementen kan nauwelijks beter, ca 100m. van het strand af en een heuvel op en dan ben je op de Strip voor het uitgaansleven.

De appartementen zijn ruim, wij hadden een groot hoekbalkon. Alles wordt goed schoon gehouden, regelmatig nieuwe handoeken. a

Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. We mochten zelfs het appartement nog een dag langer aanhouden (tot de avond in plaats van uitchecken in de ochtend) omdat wij pas 's avonds terug naar Nederland vlogen. We hebben een super tijd gehad, mede dankzij deze accommodatie!

Goede ligging, ouderwets ingericht

J. Verloop
9-1-2011

Dit was een topvakantie, aardig personeel, veel ruimte en goede ligging vlak bij het strand en bij de Strip. Het enige nadeel was dat er 2 van 6 mensen op een bank moesten slapen. Om de schone handdoeken kon je gewoon vragen.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

mooie plek aardige mensen

Fam Bos
9-10-2010

Heel leuk app. personeel was heel vriendelijk als er iets was werd het meteen opgelost. Of het midden in de nacht is of overdag ze zijn er voor je .HET IS EEN AANRADER ALS JE VAN RUST EN GEZELLIGHEID HOU

Gereisd Met partner in oktober 2010

nooit meer

Yolande
27-9-2010

we hadden een 3-kamerapp. geboekt voor 4 pers. Aan de ruimte ontbrak niets, maar alles was o..zo smerig! Alles wat maar lekken kon, lekte. Er word geacht zuinig om te gaan met kraanwater; hoe doe je dat met kranen die niet dicht kunnen? Handdoeken hingen er nog vies van de vorige gasten, en het douchegordijn was te smerig om aan te raken. Na ons beklag te hebben gedaan, kreeg de jeugd de schuld die in de zomermaanden daar verblijven! Grote onzin natuurlijk, er word gewoon niets bij gehouden, maar dan ook niets. Schimmel op de tegels, kapotte stoelen, roestige tafel en fornuis etc. etc. Gelukkig konden we, na 3 waardeloze nachten, naar een geheel nieuw resort in Albufeira. Eden Resort, inderdaad: hemel op aarde! Wij hadden onze vakantie heel anders voorgesteld, maar door geweldig handelen van onze reisleidster Anne hebben we toch nog 4 geweldige dagen gehad. Oura Vista: nooit weer!

goede ligging, leuke rustige plaats

Marcel
6-9-2010

Appartement Ourasol heeft een perfecte ligging. Je bent zo op het strand en bij de supermarkt en leuke restaurants. Kamer zag er netjes uit alleen de badkamer had wat beter gekund. Op bepaalde tijden had je een rioollucht, gelukkig lagen we dan lekker op het strand. Al met al een redelijk goed appartement met vooral de juiste ligging. Tip: je kan beter naar restaurants aan de kust gaan dan naar de restaurants aan de "the strip" .

Appertement ligt centraal

linda
6-9-2010

Appertement ligt ideal, dicht bij het strand,strip, winkel enz.

Voor kinderen is er weinig te doen, klein zwembad waar om 4 uur geen zon meer is en geen animatie!

Personeel is vriendelijk zo lang je aan de huisregels houd!

Wel is de schoonmaak niet zoals beschreven staat, wij hebben de schoonmakers 2 x gezien maar veegde langs alles heen. Bedden zijn 1 keer opgemaakt en 1 x verschoond, om nieuwe handdoeken vragen is een verkeerde vraag je krijgt boze gezichten dus neem zelf extra handdoeken mee want je krijgt hooguit 2x nieuwe!

Niet naar toe gaan...

Merel
22-8-2010

Toen we aankwamen begon het al; 4 bedden aanwezig maar voor 5 personen geboekt dus iemand moest op de bank slapen en dat was ook de bedoeling volgens de baas. Handdoeken 2 dagen om gezeurd, vervolgens pas 5 dagen later weer nieuwe handdoeken gekregen, enorm slecht. Er is ongeveer 4 keer een monteur bij ons geweest aangezien de wc door bleef lopen, de aircondition lekt, de kraan verstopt was en de badkamer blank stond.

Er wordt op de site meer beloofd dan dat er daadwerkelijk waar wordt gemaakt. Als de baas langs komt, krijg je al de rillingen omdat je bang bent dat hij je borg inneemt, aangezien niet veel mensen hun borg terugkrijgen.

Ik kan nog wel even door gaan.. Het is jammer, voor jongeren die willen ravotten is dit ideaal maar voor gezinnen echt enorm bagger.

Het enige voordeel van dit appartement is de ligging en de hoeveelheid ruimte, die zijn echt perfect!