Zoover

Onvoldoende

prima appartement

laura
29-8-2014

prima appartementen maar inderdaad wel heel erg gehorig. Dit was voor ons geen probleem want wij waren snachts weinig aanwezig.

Er zitten heel veel jongeren in het hoogseizoen maar dit is meer dan logisch lijkt mij dus mensen die hier voor hun rust komen moeten hier zeker niet zitten. Het personeel bij de receptie kan snachts de boel niet in de hand houden, verder is het personeel dat overdag werkt echt heel aardig en als er iets niet klopt in het appartement of stuk is wordt het de zelfde dag of de dag erna gemaakt.

Het zwembad vond ik erg klein en maar een paar bedjes maar goed het strand is echt heeel erg dichtbij. Het enige min puntje vond ik dat de weg naar de strip echt heeel stijl omhoog liep maar ja.. het is vakantie dus alle tijd!

Een keer, nooit meer

Mado
18-8-2014

Ik had geen hoge verwachtingen van dit appartementencomplex vanwege de prijs. De ligging was erg fijn alhoewel de route naar de bekende strip erg steill was. In het appartement zelf was de badkuip erg vies omdat het water niet goed wegspoelde. Op de wc bril zaten gele vlekken wat ook niet erg hygiënisch overkwam. De keukenkastjes waren erg gammel en de borden en het bestek waren vies. Het balkon was erg lang maar in de breedte heel kort wat ik vervelend vond. Wij waren met 4 meiden en 1 bed stond gewoon in de gang. Ook staat het personeel klaar om ieder moment je borg af te pakken. Ik zou hier zeker niet nog een keer heen gaan maar ik heb wel een geweldige tijd gehad in albufeira.

Dit nooit meer.

Zijlstra
16-8-2014

Accommodatie gedateerd en soms verouderd. Appartement zeer gehorig en niet aan te raden voor rustzoekers. Sanitair sterk verouderd. Betreft een jongerenaccommodatie.

Omgeving: dichtbij strand (pluspunt) en bij "de Strip". Voldoende supermarktjes en restaurants in directe omgeving.

Personeel vriendelijk en behulpzaam maar kunnen de jeugd niet echt de baas. Komen gedurende de nacht lallend en schreeuwend weer naar hun kamers, slaan met deuren en veroorzaken veel overlast.

Prijs/kwaliteit: Matig.

Accommodatie heeft een bar waar je tevens terecht kunt voor een snack en s'ochtends voor een brood. Er is geen restaurant maar dit is ook niet echt nodig omdat er veel eetgelegenheden op loopafstand te vinden zijn.

Staat van de kamers is matig tot slecht. Verouderd douche sanitair. Keukenkastjes die scheef aan de muur hangen, schuifpui rammelde bij lichte wind. Kamers werden periodiek met de Franse slag schoongemaakt.

T'is niet aan te bevelen om hier naartoe te gaan met kleine kinderen.

top vakantieee

mies
31-10-2013

juli 2013 met 6 vriendinnen naar ourasol ouravista geweest, bij aankomst konden we gelijk in ons appartement. ruim appartement, met groot balkon. blijf er wel rekening mee houden dat dit een jongerenappartementencomplex is en blijft. koelkast kapot, gelijk gemeld en een nieuwe gekregen. verder hadden we 2 slaapkamers en in de woonkamer waren er nog 2 slaapplekken. schoonmakers kwamen alleen voor wcpapier. het was niet super schoon allemaal, maar dit hadden we al verwacht. 1 badkamer, waarbij het water na 6 meiden die allemaal willen douchen wel koud is, maar dit was geen drama. 1x een kakkerlak gezien, gemeld bij de receptie, kregen alleen een bezem (..) de buren er bij gehaald en die hebben ons goed geholpen om het beestje te killen. de ligging is geweldig! je zit tussen het strand (3min) en de strip, de uitgaansstraat (5min) oude centrum met de taxi (2 euro). super leuk uitgaan (club kiss is een aanrader). elke avond uiteten geweest op de strip of in het oude centrum, kost geen drol.

Perfect voor niet all-inclusive reiziger

Martijn
7-9-2013

Ja, het is inmiddels al 4 jaar geleden dat wij hier zijn geweest (augustus 2009). Dus een wat late beoordeling :) Maar de afgelopen jaren zie ik vanaf het moment dat wij er zijn geweest, maar ook voor die tijd reacties die te overtrokken zijn. Het is geen modern hotel met vele faciliteiten. Ben je daar naar op zoek, vooral niet gaan! Voor ons was het perfect. Wij maken dan ook weinig gebruik van een hotel (behalve slapen). Wij hebben twee weken de Algarve verkend en veel op het strand gelegen. Het hotel licht overigens dichtbij een mooi strand! Als slaapplek ideaal, vooral ruim.

Prima plek voor jongerenvakantie

Michael Leijte
21-8-2013

Plus:

* Uitstekende ligging tussen strand en strip, wel aan een stijle toegangsweg

* Ruime kamers, 3x in 10 dagen nieuwe handdoeken gehad

* Prijs / Kwaliteit verhouding is in orde

Min:

* Behoorlijk gehorig, met name wanneer snachts de jeugd terug komt

* Je kunt je sleutel bij de receptie afgeven wanneer je weg gaat. Tot mijn verbazing kregen we deze weer terug door er simpelweg om te vragen. Geen controle, niets!

* Het is allemaal niet zo meer van deze tijd, maar sowieso loopt Portugal een stuk achter wat dat betreft.

Al met al kun je hier een prima vakantie houden. Je hebt alles wat je nodig hebt, alleen moet je er ook niet teveel van verwachten.

Het Hotel is niet aan te raden voor mensen die tijdens het hoogseizoen hier willen verblijven met gezin/familie e.d. . Het hotel is gehorig en je zult je erg gaan storen.

Redelijk appartement op een geweldige locatie.

Niels Freekenhorst
7-8-2013

Simpele appartementen met een geweldige ligging. Ik heb er alleen maar jongeren gezien dus met het gezin gaan of als je al op leeftijd bent lijkt me dit geen goede keuze. Kwa ruimte was het prima te doen. Ietwat verouderd van binnen maar daar kijken wij niet zo naar. Personeel is behulpzaam maar ze hebben niet voldoende middelen. Ga je bv geld wisselen, dat kunnen ze niet. Al met al voor jongeren prima prijs kwaliteit met een geweldige ligging!

is goed te doen voor jongeren

stijn
15-7-2013

appartement is niet groot. Is niet heel schoon, je zit dan ook niet in een kwaliteit accommodatie. het kan er allemaal meer door, prijs/kwaliteit verhouding is dus normaal. Aangezien het niet duur is. Sfeer is erg goed en de ligging is prima. Wij hadden het voordeel van een groot balkon dat erg fijn was.

Er wordt meerdere malen per week (een beetje) schoongemaakt. Maar je moet vooral het zelf schoonhouden. Achteraf wordt alles nauwgezet gecheckt, dus wanneer je iets sloopt ga je daar zeker voor betalen.

Voor jongeren is het zeker te doen. En vanwege de goede ligging verdient het een goede voldoende.

leuk plekje voor een week strand

monique
23-12-2012

we waren hier voor het eerst samen op vakantie, voor het mooie appartement hoef je hier niet naar toe te gaan. sobere appartementen, maar alles is aanwezig om 's morgens samen te ontbijten. we hebben onze avondmaaltijden in restaurantjes verderop in de straat gedaan, dus of je er ook makkelijk je warme maaltijd kunt maken weet ik niet. je zit op loopafstand van het strand, alleen is een eigen parasol wel aan te raden, de huurparasols zijn prijzig.

Aanrader!

D
13-7-2012

Ik ben deze zomer naar Ourasol geweest met 3 vriendinnen. Het appartement was niet erg groot, maar het was groot genoeg. Bovendien hadden wij een heel lang balkon, waar we meestal zaten als we in het appartement waren.

Veel mensen klagen over de slechte service: wij hebben hier totaal geen last van gehad, toen wij schone handdoeken vroegen kregen wij deze en later in de week werden ze nog een keer verschoond. Ook was het personeel erg vriendelijk en 24/7 aanwezig.

Bovendien heeft het appartement een ideale ligging: op loopafstand van het strand en van de strip, beter kan niet! Taxi bellen om naar het oude gedeelte te gaan kost 60 cent en stopt voor de deur.

Ourasol is echt een aanrader!