Zoover

Appartement Ourasol / Ouravista

Appartement
3,4

Onvoldoende

Je kunt er slapen, verder niks

Mike
6-11-2015

Natuurlijk hebben we van te voren ook recensies opgezocht, toen kwamen we er al achter dat er redelijk wat negatieve recensies zijn geschreven over Ourasol. Laten we beginnen met de positieve punten, zo konden we vanaf onze kamer het strand nog net zien. Daarnaast was de locatie perfect, je bent namelijk zo op het strand en zo op de strip. Ook was er gratis Wifi in de lobby.

Nou de negatieve punten: alles was oud. Bad waarin je moest douchen liet glanslaag los, wc was ranzig, kamers zagen er oud en lelijk uit. Toen we aankwamen lag er een flinke plas water doordat er ijs in de diepvries had gezeten. Extra betalen voor airco die geeneens in verbinding staat met de slaapkamer (enkel als je deur open zet). Personeel was vaak chagrijnig maar hielp je wel redelijk. Ze hielden borg in voor een zogenaamde vieze handoek. Zwambad was altijd vol en had enkel plek voor een aantal gasten.

1 Fiasco

Jay Verdoes
19-8-2015

Ons appartement stonk verschrikkelijk naar een riool lucht. Toen er iemand van het personeel kwam om het te bekijken en te beoordelen werd er gezegd: It depends on the day, oftewel zoek het maar uit. Later in de week viel het toilet ook spontaan uit elkaar. Verder kon de douchekop niet bevestigd worden aan de muur, erg karig. Je moets de douchekop vasthouden tijdens het wassen. En dan nog niet eens gesproken over de hygiënische staat waarin de badkamer verkeerde. je moet 8 dagen doen met 1 handdoek en als ze hem ''te vies'' vinden, moet je een nieuwe handdoek betalen (10 euro). Want, zeggen ze bij de receptie: de vlekken krijgen we er niet meer uit.

Dit is nog maar een klein scala van wat er niet goed is aan Ourasol, als ik alles zou moeten opschrijven zit ik hier morgen nog. Ga er niet heen !!

Niet boeken met vrienden

Melissa
12-8-2015

ik ben niet zo moeilijk als het gaat om hygiëne dit verwacht ik ook niet in een jongere complex. Gastvrijheid is voor mij wel een belangrijke prioriteit, dit woord kennen ze niet in het appartementen complex Ourasol. Geen goeiemorge, goedenavond alleen maar sjagerijnige mensen achter de balie die totaal NIET klantvriendelijk zijn. Er worden geen woorden uitgewisseld, zeg ik hallo krijg ik een blik waar de gezegde als blikken konden doden bij past. Het enige wat ik uit hun mond heb horen komen zijn de regels van het appartement: om STIPT 11 uur sti zijn en geloof me die regel moet je nakomen de eerste avond was het 5 voor 11 en ze stonden al voor de deur omdat we muziek op hadden. Je mag geen handdoeken op de grond leggen dus kom je de douch uit kijk dan uit dat je niet uitglijd ( dit is mij overkomen) je moet eigenlijk alle tijd die je door brengt in stilte door brengen. Hou er rekening mee dat je 2 euro per dag moet betalen voor airco in het appartement.

Fijne vakantie!

NOOIT NOOOIT MEER

Evelien
11-8-2015

Verschrikkelijk hotel. Heel vies en bijna alles is kapot. 180 euro borg ingehouden omdat ze verzonnen dat we met aanstekers naar mensen hebben gegooit? Ook 30 euro moeten betalen voor makeup vlekjes op de handdoeken.

De airco werkte niet terwijl we hier 2 euro perdag voor betaalde. Het personeel is echt onbeschoft en agressief. De man achter de receptie gaat zelfs zover dat hij schreeuwt en achter je aan rent wanneer je maar iets te hard praat. Zelfs onze deur heeft hij ingeslagen waardoor de schroeven de volgende dag op de grond lagen. Toen een paar jongens het snachts iets te bond maakte heeft hij zelfs een paal van de parkeerplaats uit de grond gerukt. De vrouw achter de receptie kijkt je alleen maar chagerijnig aan en zetten snachts wanneer je maar iets te veel geluid maakt gerust je stroom uit waardoor je de nacht zonder stroom zit. We komen al 3 jaar in albufeira maar hebben nog nooit zoiets mee gemaakt.

een krot met een perfecte ligging

stefan
4-8-2015

we reisden met de touoperator naar Albufeira voor een vakantie van 8 dagen in het appartementen complex Ourasol de liggen was perfect maar voor de rest aan het appartement niks. we kwamen binnen in ons appartement en je kon niks aan raken want anders viel het wel uit elkaar of ging kapot. de wc zat niet goed aan de grond, de kraan kon je 180 graden draaien die eigenlijk vast hoort te zitten, matrassen waren kapot, barsten in het bad,de wc kapot, op internet werd aangegeven dat je schone handdoeken een paar keer per week maar we kregen ma 1x in de week nieuwe handdoeken, een lekkende airconditioner, stoelen en tafels die bijna uit elkaar vielen en het water in het zwembad was te smerig voor woorden. hopelijk zegt deze review genoeg om nooit dit appartement te boeken.!

Slecht hotel

Jari Helsloot
4-8-2015

Behalve de ligging is er eigenlijk niks positiefs over te schrijven. Er hing een verschikkelijk lucht en de handdoeken werden ook niet verschoond, het zwembad is smerig en alle kranen waren lek. Ook deed de airconditioning het niet. Het balkon was veel te klein en er waren te weinig stoelen. Ook de meeste lampen gaven geen licht meer. Toen later in de week de wc ook stuk ging verbaasde wij ons er geen eens meer over, dit zegt hoop ik genoeg.

Niet waar voor je geld

Mike
4-8-2015

Het appartement is niet waar voor je geld. Alles is er of gaat er kapot. Het zwembad is niet echt hygiënisch. En als er iets per ongeluk iets kapot gaat, moet je ook gelijk flink betalen. Bijvoorbeeld: een kopje dat stuk valt kost al snel 15 euro, handdoeken die iets smerig zijn kosten je ook snel 10 euro per stuk. Kennissen hebben er zelfs kakkerlakken rond zien lopen. Naast al die minpunten heeft het toch nog wel een pluspunt, de ligging van het complex is namelijk perfect. Het ligt ongeveer 100 meter van het strand en op een paar minuten loop afstand van de nieuwe strip.

Genaaid worden met je borg

Boy
27-7-2015

Wij hebben hier 10 dagen met 8 jongeren gezeten en hebben 1 keer een waarschuwing voor geluidsoverlast gehad. Bij het uitchecken werd de helft van onze borg ingehouden. Hierbij werd nog verzonnen dat we op andermans deuren geklopt hebben. Zelfs werd er 5 euro ingehouden omdat er een vlekje op een handdoek zat. Verder zijn de appartementen zeer gehorig en is het allemaal niet goed voor elkaar. Zo mistten er kussens, deed de vriezer het niet en volgens mij is er iets mis met deriolering want het stink affentoe tegen je op. Er werd de ene dag 2 keer schoongemaakt en zo kwamen ze 4 dagen niet schoonmaken. Al met al gewoon niet goed. Ik vind 200 euro voor 1 keer geluidsoverlast toch best een hoop geld.

Eens maar nooit meer

Kevin
27-7-2015

Appartement is vreselijk slecht mensen zijn niet behulpzaam er word belachelijk veel borg in gehouden voor niks.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Zeer slecht

marja & johan
3-9-2014

Wij zijn hier 11 dagen geweest en hebben 3 kamers gehad. de eerste had geen balkon of zitje. de tweede kwamen we helemaal onder in te zitten tegen over de kantine van de schoonmaaksters.deze had wel een zitje maar je keek tegen een muur aan waar muizen liepen,de derde hadden we zeezicht maar dat was in een ander gebouw waar ze de jongeren allemaal in stoppen. alle kamers waren heel oud, sanitair lekt,van de 7lichtpunten doen er 3 het.In de tweede kamer stonk het in de badkamer na riool. 1x in de 4 dagen een beetje schoonmaak,na de schoonmaak liggen overal nog haren en zo. Bij de receptie moeten vragen om toilet papier. Personeel is onvriendelijk.Er is geen restaurant,je kunt wat te drinken halen en een klein hapje,maar de gene die je moet helpen moet achter de receptie vandaan komen. Het zwembad is heel klein met vies groen water.Bij touroperator waar wij geboekt hadden scoren ze 3 sterren, maar het is nog geen 1 ster.