Zoover

Onvoldoende

belachelijke grafzooi

Van bozegemegem
16-8-2016

Wat een graf appartement is dit zeg!1111!!!!. alleen maar oude kamers waar je nog niet in dood gevonden wilt worden. Meneer achter de balie was nogal snel op z'n tenen getrapt en stond precies al 17 jaar droog. Ook hadden we een lek in de badkamer en vonden ze het niet nodig deze te laten repareren of ons een andere kamer te geven want heel de teringzooi stond blank!!!!!!!1111. Mocht je met je vrienden een leuk appartement willen boeken zou ik hier niet heen gaan voor je stront verkouden wordt van de vieze airco, rioollucht in deze rotte nest je kotsneigingen bezorgd en voor de sfeer moet je ook niet gaan want het personeel is zo onvriendelijk als het maar zijn kan!111111!. ook in het zwembad was de water-chloor verhouding zo'n 1-9 waardoor je ogen bijna uit je kassen brandden. Het enige voordeel van dit appartement was dat we onze borg terugkregen wegens het lek want anders hadden wij deze ook niet terug gehad van de gefrustreerde man achter de balie. Boek hier niet!!!!!111111!

grootste tyfusbende ooit

pietjuh
16-8-2016

boek hier niet. alles is vies en oud. we waren er 11 dagen waarin ons appartement één keer is schoongemaakt, nou ja, nieuwe handdoeken en dat was het. personeel zeer onvriendelijk en je borg ben je op voorhand al kwaad. kregen onze borg niet terug met als reden geluidsoverlast. sterk af te raden. het enigste positieve was je overal dichtbij zat. het zwembad had nog precies 10 strandbedden en was meer chloor dan water

wat een teringbende was het hier.

Prima complex! Veel recensies zeer overdreven.

Yorik
14-8-2016

Afgeschrikt door alle vrij negatieve reacties hier over o.a. geen borg terugkrijgen, slechte hygiëne en onvriendelijk personeel hebben we met 4 vrienden toch besloten naar Ourasol te gaan. Toen we aankwamen viel ons in zeer positieve zin op hoe vriendelijk de vrouw achter de receptie was. Het appartement was prima gewoon lekker basic. Wel hing er een riool achtige lucht zoals al vaker te lezen hier, maar hier hebben we geen hinder van ondervonden verder. Schoonmaak was om de dag. De rest van het personeel was eigenlijk ook heel aardig, maar doordat heel veel gasten niet konden gedragen. Stond er afentoe een zeer gefrustreerde man achter de receptie die steeds als politieagent moest optreden. Het complex ligt zeer dichtbij de strip. Super handig als je veel wilt gaan stappen. Achteraf ook gewoon netjes onze borg teruggekregen. Al met al.. als je van huis uit gewoon netjes bent opgevoed kun je hier een prima vakantie doorbrengen.

Keurig!

Dennis G
5-8-2016

Deze zomer met 4 vrienden een week verbleven in Ourasol, een keurig appartement, oud maar netjes en schoon, en met zeezicht! De ligging is werkelijk super, het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, netjes de borg a 50,- per persoon terug gekregen. Het zwembad stelt niet veel voor, maar met het strand op loopafstand zal je daar ook niet veel komen. De strip in het nieuwe gedeelte van Albufeira, op loopafstand van Ourasol is een groot feest! Maar breng ook zeker een bezoekje aan het oude deel van de stad. Al met al een prima aanrader!

Geen borg terug van 200 euro door kapot scharnier

Rodney Huijbrechtse
30-7-2016

Bij aankomst van ons appartement troffen wij meerdere gebreken aan, in beide kamers die wij hadden gehuurd. o.a. een kapotte deur, kapotte kastdeur en niet goed schoongemaakte kamers .Op de 2e kamer die wij hadden troffen we een grote vlek van schimmel op het plafond van de badkamer aan. Een kapot uitklap bed, en ook een kapotte deursluiting. De eigenaar van het appartementencomplex had de kapotte deur van een van de kamer opgemerkt en hierover een melding gemaakt bij de reisleiding. Samen met de reisleiding in gesprek gegaan en met de eigenaar, opgelost (denk je). Bij het uitchecken krijg je te horen dat je geen borg terug krijgt. de persoon die toen dienst had kon ons niet vertellen waarom we geen borg terug kregen van 200 euro omdat er geen reden stond vermeld in het boekje. Nu achteraf heeft de reisleiding gepraat met de eigenaar en die kon als enige reden geven voor het inhouden van de borg voor een kapot scharnier.

Dus ons advies, de kamers goed controleren en direct melden!!

prima

Michelle
23-7-2016

Dit appartement is meer dan prima. Ruime, schone appartementen. Alleen de badkamer was aan de iets mindere kant. De ligging is perfect, heuvel af en je bent op het strand, heuvel op en je bent op de strip. Er is wifi in de lobby, deze werkt redelijk goed.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Prima

xxxxlindaa
16-5-2016

Nee, dit is geen luxe hotel. Dat krijg je ook niet voor deze prijs. We hadden een kakkerlak in de kamer, deze hebben wij weggehaald en ook geen nieuwe weer gezien. De kamers waren over het algemeen prima, de badkamer was wel redelijk vies. Ligging is ideaal!

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Super tijd!

Anton Kool
5-1-2016

Mooi wit hotel, ingericht met hout en typische Portugeesche tegeltjes. Vlakbij het strand en het nachtleven!

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Wat een feestvakantie!

Natasja
5-1-2016

Ourasol is een heerlijk hotel!! Ik ben met 5 vriendinnen geweest en het was echt een top feest vakantie. Mensen waren super aardig in het hotel, kamers waren netjes en schoon. En het ligt super dicht bij de strip en het strand! Ditjaar gaan we weer met 10 vrienden! Genieteeenn!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

top ligging, prima appartement!

Anke de Boer
10-11-2015

De laatste week van juli was ik met 3 vriendinnen in dit appartement. We hebben het super leuke gehad in Albufissaaaa! Het is daar echt een groot feest! We vonden ons appartement wel prima. De locatie was top want je zat dichtbij het strand en je bent ook binnen een paar minuutjes lopen van de strip met alle clubs en kroegen. Ook voor alle activiteiten heel handig, want het verzamelpunt was altijd vlakbij. We waren met touroperator en onze reisleiding sliep ook in ons appartementencomplex. Dat was wel heel chill als je een keer iets had met de receptie ofzo. Maar wij vonden de receptie ook juist wel aardig eigenlijk! Het appartement zelf was wel prima, niet heel nieuwe maar wel schoon en netjes. Bedden waren ook goed. Zwembad soms iets druk, maar dat was ook juist wel gezellig met andere jongeren. Eigenlijk niet echt iets te klagen, appartement is goed, ligging is top!