Zoover

Onvoldoende

Beter dan verwacht.

Vakantieganger
9-1-2018

We hadden hier geboekt voordat we de recenties hadden gelezen. Met een opgeheven hoofd zijn wij naar het appartement gegaan en hadden verwacht dat het een ramp zou zijn. Het appartement was boven onze verwachtingen. Het was dan wel oud en echt niet luxe, maar door de recenties die wij hadden gelezen viel het reuze mee. Wel hebben wij een lekkage ervaren die niet werd opgelost. Wij hebben zeker 4 van de 11 dagen die wij daar waren met een overstroomde badkamer gezeten. Ook is het personeel echt grafchagrijnig en zijn er dan ook niet voor je om je te helpen, dus reken daar niet op. Verder moet jeje aan de regels houden en geen overlast veroorzaken. Als jeje daar aan houd heb je geen last van de man achter de balie. Het zwembad word weinig tot niet schoongemaakt en is dus ook echt ranzig. Wij hebben voorderest een topvakantie gehad. De ligging is echt ideaal, 2 min van het strand en 5 min van de strip.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

super vakantie

R
17-11-2017

de ligging van de appartementen is echt super. je loopt zo naar de strip en het strand. zwembad is niet heel groot maar wel gezellig met allemaal andere jonge mensen. Kamer was wel prima, niet heel bijzonder maar gelukkig wel schoon. top aanrader als je voor een feestvakantie gaat.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Geweldig

j.j
16-11-2017

Mooiste vakantie van mijn leven. Top hotel, geweldig balkon, groot zwembad wat wil je nog meer. Kruip afstand van de strip en het strand, grote kamers. In de ochtend wakker worden met uitzicht op het strand. Geweldig.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Dit appartement: nooit meer!

Laura
10-9-2017

De ligging van dit appartement is eigenlijk het enige positieve. Je bent zo op het strand en ook de strip is goed te lopen, dus dat was fijn. Het appartement zelf daarentegen was een enorme aanfluiting. Eén keer per week schoonmaken, als je geluk had 2 keer in de week nieuwe handdoeken, kookgerei was amper aanwezig en dingen als zeep en een wc-borstel zelfs niet eens. We dachten daarnaast dat airco bij de prijs in zat, maar dat bleek niet zo te zijn en dus moesten we 2 euro per dag betalen voor de airco. Die overigens lekte, waardoor onze bank een paar dagen later al onder de schimmel zat. Helaas kwam hier niemand naar kijken, ondanks dat we erom gevraagd hebben bij de receptie. Daarbij hadden ze net zo goed geen muren neer kunnen zetten, want je hoort werkelijk Alles. Elk glas dat omvalt, elke stoel die verschuift, een sleutel in het slot op de verdieping boven of onder je... Echt alles. Ik heb dan ook niet één nacht aan één stuk door kunnen slapen. Tot zover de kamer. Bij het zwembad staan net 3 ligbedjes en sommige mensen maakten er een gewoonte van om het zwembad te vervuilen met hun uitwerpselen, dus wij hebben de hele vakantie voor het strand gekozen. Verder is bijna al het personeel erg onvriendelijk en krijgen veel mensen hun borg niet terug. Wij hebben onze 50 euro wel terug gehad, maar we hoorden ook een groep bij de receptie die hun, in totaal 600 euro, borg niet hebben teruggekregen omdat het personeel 'vermoedde' dat zij iets verkeerd hadden gedaan. De borg is ook nog eens wisselend: wij betaalden 50 euro per persoon, maar we hebben ook mensen gehoord die 100 of 150 euro per persoon moesten betalen. O, en niet te vergeten: de ongelofelijke stank op de gang door (opengevallen) vuilniszakken die niet worden weggehaald. Ik zou Ourasol echt nooit aanbevelen.

Top complex

Demi
12-7-2017

De ligging van het appartement is echt super, binnen 2 minuten ben je op het strand en als je 2 minuten omhoog loopt sta je op de strip. In de reviews stond dat dit hotel vreselijk was, maar hier klopt niets van. Het is gewoon schoon en 4x per week krijg je nieuwe handdoeken, wc-papier, wordt het vuilnis weggehaald en de vloer gedweild. Het personeel is echt super vriendelijk en behulpzaam. In de nacht is er een nachtportier die ervoor probeert te zorgen dat het rustig is in het hotel, hij is dus wel streng. Je krijgt je borg echt wel terug, mits je je normaal gedraagt. Als je stoelen kapot slaat en de hele nacht aan het schreeuwen bent dan zul je je borg niet terug krijgen maar dat is niet meer dan redelijk. Het hotel is wel verouderd en echt gemaakt voor jongeren, niet echt een familiehotel.

Prima hotel !

Fleur wouters
12-7-2017

Ourasol is een hotel waar je niet met kleine kinderen naar toe moet gaan. Het is meer bedoeld voor jongeren die op vakantie gaan. Het hotel wel wat verouderd en de inrichting is wat ouderwets. Het is een prima hotel om in verblijven. Ik zou het aanraden omdat de prijs/kwaliteit verhouding goed is. De kamers worden regelmatig schoon gemaakt. Elke dag krijg je nieuwe handdoeken. Ook is het personeel vriendelijk. Ze gaan er wel van uit dat je na 11 uur niet te veel lawaai maakt. Er zijn 2 supermarktjes in de buurt en het strand is 2 minuten lopen.

Prima hotel

Elke
12-7-2017

Na veel slechte reviews te hebben gelezen schrokken wij een beetje en gingen we met tegenzin hierheen. Toen we aankwamen viel alles reuze mee, het personeel is vriendelijk, de ligging is top, het is schoon genoeg en ik heb geen een kakkerlak gezien. Het zwembad is ook lekker. Ik zou hier alleen niet met een gezin boeken, het is best gehorig maar de nachtportieren doen hun best om het zo stil mogelijk te houden. Een prima hotel dus met aardige mensen. Als je je gewoon normaal gedraagt krijg je ook je borg terug.

Op kruipafstand van het strand en de strip...

Inge
29-6-2017

Het appartement was goed te doen de bedden en handdoeken waren schoon. Het had schoner gekund maar het was goed genoeg voor een jongeren vakantie. Ook voor de prijs was de kwaliteit goed.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Walgelijk!

Stefanie
26-6-2017

Als je een leuke vakantie wilt, ga hier dan niet heen!

Tenzij je van beestjes (kakkerlakken,mieren en andere insecten houd)

Schoon is het absoluut niet!

Ik was hier met mijn moeder, dochter van 1 en broer.

Mijn broer is van ellende na drie dagen terug naar nl gevolgen.

Het bad was gebladderd en kon je je zo aan open halen als je er geen handdoek in had gelegd, 1 van de toiletten trok niet door (ook niet toen deze zogenaamd "gemaakt" was, airco tegen betaling werkte niet en zeek het water van naar beneden, deuren waren gesplinterd, schuifpui kon niet op slot, het was super smerig overal, gehorig, personeel was ook niet om naar huis te schrijven, zwembad was goor, en kan nog wel even doorgaan.

Voor een zorgeloze vakantie boek niet bij ourasol!

Ik ben nog meer aan vakantie toe voordat ik hierheen ging!

Kindvriendelijkheid is ook een dikke nul.

Horror hel

Van der winden
26-6-2017

Boek hier niet ! Het hotel zit vol met kakkerlakken die nachts over je heen kruipen. Het hotel is zwaar verouderd en het zwembad zit zo vol met chloor en dode beesten dat zwemmen niet mogelijk is. Het hotel ligt aan een stijle heuvel wat nog het minst erge is. Hotel zit vol met schimmels en verwacht geen schone kamers en of schone handdoeken. Het is zonder grap het meest vieste en goorste hotel wat wij ooit hebben meegemaakt. Wees gewaarschuwd als je hierheen gaat. Wil je een leuke vakantie doe het dan aub niet en wees verstandig en dat menen we.