Zoover

7,3

Fantastische plek

Gerritdina
2-11-2019

Eten minder wel goed. Schoonmaak goed mogen wel haren weggehaald worden. Verder niks

Gereisd Met partner in oktober 2019

Netjes, schoon, dichtbij het Strand en Albuferia.

Echtpaar 45+ Grave
8-10-2019

Het hotel bestaat uit meerdere complexen waardoor het voor mensen die wat minder mobiel zijn niet fijn, er wordt wel met een golfkarretje gereden om zo ook deze mensen netjes te kunnen helpen om bij hun kamer te komen. Vriendelijk personeel wordt behulpzaam geholpen. Wij hadden bij aankomst een kamer die wij niet wilden i.v.m. een klein bed, 1 nacht er geslapen en de volgende dag kregen we een nieuwe kamer die mooier was en met een ruimer bed en met uitzicht op zee, dus zeer netjes geregeld. De kamer zijn allemaal goed schoon en iedere dag wordt er schoon gemaakt. Ook bij het hele complex wordt er de hele dag schoongemaakt.

Bij het grote zwembad was er de hele dag wel wat te eten en te drinken, ijsjes en ook yoghurts, dus je komt niets te kort. Wij vonden alleen de harde muziek de hele dag niet zo fijn bij het zwembad. Restaurant eten, ik zeg altijd voor ieder wat wils. Wel erg druk met eten, maar het eten is prima.

Gereisd Met partner in september 2019

Een aanrader, die gunstig geprijsd is.

Gert Hulstein
8-5-2019

Met een cheque van loterij zijn we met touroperator op deze plek terecht gekomen. Samen met onze kinderen en kleinkinderen hebben we een fantastische week beleefd. Alles dicht bij elkaar strand, zwembad en restaurant op loopafstand.

De meeste beoordelingen geven blijk dat het hotel gedateerd is. Dat klopt wel maar alles is schoon en de service is gewoon goed. Aardig personeel en wij hadden all inclusive dat goed was. Keuzes genoeg voor iedereen. Kortom het is ons zeer goed bevallen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Gewoon goed!

Martien Van Beem
29-3-2019

Gewoon goed Hotel! Beetje gedateerd! Maar wel met allemaal lieve behulpzaame mensen! Super goed eten in het restaurant! Is echt heel goed! Veel variatie en voor elk wat wils! Super mooie ligging! Pal aan het strand! En vlakbij centrum! Goede bedden! Hel wel veel Engelse mensen! Die niet tegen drank kunnen! En soms wat luidruchtig worden! In de avond goed annim team! En elke avond iets te doen! Top! De al inclusief formule werkt goed! Je komt niks te kort! Zeker wel een aanrader! Ondanks dat er weinig Nederlanders zijn!

Gereisd Met partner in maart 2019

Voor herhaling vatbaar

Jacques
19-3-2019

Dit all in hotel was wekelijk heel mooi en goed. We zijn er 2 weken geweest en jammer dat het weer voorbij is maar dat wil wel zeggen dat we bijzonder hebben genoten. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam ook in het restaurant

Gereisd Met partner in november 2018

Super goed

Johan van mierle
18-2-2019

Dat het een geweldig mooi land is,zijn in oktober 2018 naar Kreta geweest maar dat kan niet tippen aan daar waar wij waren (albufeira) .de kamer was gedateerd en het ontbijt was Engels dus geen afwisseling

Gereisd Met partner in februari 2019

Super

Slotboom
26-12-2018

Mooie ligging, direct aan het strand mooi zwembad gezellige kamer goed eten en vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in december 2018

Prima hotel prijs/kwaliteit, maar geen sfeer

Denise
23-11-2018

Ligging is perfect ten opzichte van het oude centrum, de strip en een prima uitvalbasis voor de rest van de Algarve.

Het hotel is wat gedateerd maar schoon en netjes. Onze studio bevond zich bijna pal aan de zee en dat was echt heerlijk.

Het eten is er niet heel uitgebreid maar wel goed.

Helaas waren de kamers goed schoon maar de openbare voorzieningen (toiletten zwembad e.d) te smerig om naar binnen te stappen.

Helaas is de sfeer er in de avond ver te zoeken, ook tijdens het diner, lunch en ontbijt is het een ongezellige bedoeling in de eetzaal. De ramen zijn afgeplakt en het is er klam zoals in een zwembadkantine. Tel daar de luidruchtige dronken engelsen bij op die je van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat mag bewonderen en het plaatje is compleet.

Servicegerichtheid was helaas ook ver te zoeken.

Prima hotel prijs/kwaliteit, zeker als je er veel op uit trekt!

Gereisd Met vrienden in november 2018

Eten was erg slecht.

Eddy
20-9-2018

Verblijf was aardig niet bijzonder.

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig uitzicht en goed hotel

Franka
26-11-2017

Goed hotel, goede en gevarieerde al inclusief maaltijden.

Weinig Nederlanders veel andere Europeanen maar geen Russen.

Eten centraal geregeld via de keten van de Barata hotels, goed en gevarieerd.

Zes hotels uit de omgeving met hetzelfde eten van een goede kwaliteit.

Rustige omgeving, maar op loopafstand van de stip, het winkel en uitgaansgebied.

Heuvelachtige omgeving, het hotel ligt op verschillende hoogte niveau s.

De appartementen en de receptie liggen op het hoogste niveau, daaronder ligt het hotel, daaronder het zwembad en een stukje lager kom je op het strand.

Alles via een hellende weg zonder trappen.

Het uitzicht is erg mooi en vooral vanaf het restaurant op de 8ste verdieping, heb je een uitzicht over de zee.

Het personeel is erg vriendelijk, als je dat ook tegen hun bent.

Het hele jaar door animatie programma s.

Wij hebben ons er twee weken erg goed vermaakt en vonden het jammer dat we niet drie weken hadden geboekt

Want er is erg veel te zien en te beleven in de omgeving.

De accomodatie was op sommige punten wat gedateerd, maar er zijn deze winter veel renovatiewerkzaamheden gepland, ook tijdens ons verblijf, maar hier merk je niets van want ze sluiten dan bepaalde afdelingen en etages zodat je hier geen last van hebt.

Wij komen beslist hier volgend najaar weer terug!