Zoover
Appartement Albufeira Sol

Appartement Albufeira Sol

Appartement

Eten zeer goed, kamers redelijk, bar slecht

Eduard
12-5-2019

Afstand strip is ca. 200 meter maar naar her oude centrum 3,1 kilometer. Ruime kamers harde bedden. Eten is zeer goed met heel veel vers gesneden fruit. Bar ongezellig papieren en plasticbekers ze doen niet veel aan het millieu iet voor aan het zwembad niet in de bar. Na protesteren krijg je glazen.

Gereisd Met partner in mei 2019

De moeite waard om terug te komen

hsmeenk
8-3-2018

Goed ruim appartement. Op loopafstand van supermarkt en restaurants.

Gereisd Met partner in februari 2018

Uitstekend hotel!

Ollie
2-11-2016

Alles is goed in dit hotel. Klein minpuntje: flinke loopafstand naar het strand.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Prima hotel!

Stolk
22-8-2015

Wij hadden dit hotel all inclusieve geboekt. Super veel variatie qua eten. Zowel ontbijt, lunch en diner. Ingrediënten die overbleven werden gebruikt voor bijvoorbeeld salades voor het volgende diner. Goed bezig om voedselverspilling tegen te gaan.

Schoonmaak is dagelijks, handdoeken en bed verschonen halverwege de week. De kamers ruim en comfortabel. Matrassen niet te hard of te zacht. De hygiëne algeheel was top. En de tuin en zwembad buiten ruim. Kindvriendelijk! Een kinderbuffet, kidsclub, speeltuin, kinderbad en sportveld.

Voor ons was het wel even wennen qua drukte. Zowel in en rondom het hotel. Maar ook in Albufeira zelf. Er zijn amper Nederlanders in het hotel. En men reserveert een zwembad bedje voor de hele dag. Om half 9 is er geen meer te bemachtigen. Management grijpt niet in, waardoor jezelf ook moet meedoen aan deze onzin om niet de hele dag op de tegels te zitten.

Augustus 2015

Paul
11-8-2015

- een wachtrij van min 10-15 min. bij de eetzaal (in de morgen

Middag en in de avond) maw de eetzaal is te klein! Vlees droog en groente rauw.

- bij de zgn poolbar werktempo van een slak, dus ook hier vaak een wachtrij om drinken of eten te halen. ( binnen is voor drankjes geen wachtrij en voor sterke drank ook alleen binnen)

Max. 2 drankjes pp tegelijk meenemen

- de zgn gratis WiFi is slecht. Wordt er steeds afgegooid en

Moet wel 20x per dag de gebruikersnaam en Het wachtwoord invoeren

- handdoeken worden maar 2x per week gewisseld en beddengoed maar 1x (toiletpapier zijn ze ook niet scheutig mee)

- te weinig ligbedden bij en om het zwembad (mensen leggen kennelijk voor 0800 uur hun handdoekjes al op die bedden, dus kom op tijd!

- animatie amateuristisch

Ach best ok voor 1000,-- 8 dgn allinclusive pp, maar stel je er ook weer niet te veel van voor, het kan beter meevallen....😉👍☀️🍷

Goed Hotel

Annie
5-6-2015

Fantastich uitzicht net hotel. Familiebestemming en kindvriendelijk Klein zwembad netjes en schoon hotel en mooie ruime kamers

Gereisd Met partner in mei 2015

Het is even wennen....

Rick
30-9-2014

Het is even wennen.... Dat was onze standaardkreet nadat we een aantal goede 4-5 sterren hotels de afgelopen jaren hebben ervaren en dan nu deze accomodatie.

Ontvangst door vriendelijk receptiepersoneel, (gerenoveerde) kamers zijn prima en worden goed schoongemaakt. Handdoeken worden niet elke dag verschoond als je ze niet op de grond legt.

Het restaurant heeft vwb ambiance het meest weg van een bedrijfskantine.Makkelijk op te lossen door een waxinelichtje en bloemetje op tafel. Ontzettend gehorig door slechte akoestiek als gevolg van enkel harde materialen (zie foto's). Het nodigt niet uit om lekker lang te tafelen.

Ik heb nooit eerder een vermelding over eten gemaakt op Zoover, maar het eten is vaak lauw en dat hoort gewoon niet!

Wij laten onze vakantie niet verpesten door minder goede ervaringen maar dit hotel is geen 4 sterren waard. Het was even wennen.....

prima hotel,waar voor zijn geld

Sacha
12-9-2014

receptie vriendelijk

uitgebreid ontbijt

buffet wisselend qua gerechten en nivo, ,maar ok

schone,ruime kamers

prijs/kwaliteit super

Gereisd Met partner in september 2014

Prima hotel waar we graag nog een keer terugkomen

Marja
1-9-2014

Prima hotel met heel vriendelijk personeel. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken.

Het buffet is echt heel uitgebreid met iedere dag een ander menu. De mensen die het eten onvoldoende vinden zou ik willen vragen uit hoeveel soorten vlees, vis, pasta, salade, toetjes en broodjes etc. ze zelf thuis iedere dag kunnen kiezen. Wat een gezeur. Het aanbod is echt prima!

Waardeloos

Jamie
28-8-2014

Ik ben afgelopen augustus in dit hotel geweest. Het was totaal niet zoals het ons was aangeboden. Het eten was elke avond hetzelfde en vaak niet eens warm. Mijn vriendin en ik zijn er ziek van geworden. Ook de bar bij het zwembad laat te wensen over. Het personeel spreekt belabberd Engels. Behalve dan de receptionisten. De eetzaal was ontzettend gehorig. Je kon elkaar niet verstaan. Handdoeken werden niet goed verwisseld, WC papier hebben we om moeten vragen en hebben zelfs een ochtend zonder gezeten. De schoonmaak was zeer matig.