Zoover

9,6

Leuk!

Jessica
25-8-2017

Leuk, schoon complex. Vriendelijk personeel. Ruime appartementen. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in februari 2017

Appartement in verval

M. van der Voort
4-7-2010

Van 16 juni t/m 30 juni in Club Maria Luisa geweest. Nooit meer, bedden waarvan de veren in je rug staken. Als je nog geen rugpijn had kreeg je die daar wel. Vieze, verroeste vette afzuigkap. Het gehele app. was smoezelig behalve het sanitair. Maar 3x p.w. schone handdoeken geen terras, geen restaurant wel een aftandse bar. Zeer ongezellig.Kortom: waardeloos.

Goede kwalitiet/prijs verhouding

Marjan Heemskerk
10-5-2010

Leuk, gezellig appartementencomplex.

Het is ruim, de bedden zijn wel aan vervanging toe. Maar een deken extra op het matras, deed wonderen.

De locatie is goed, tussen Villamore en Albufera in.

Je kan op div. plekken in de directe omgeving lekker en betaalbaar eten.

Gereisd Met partner in mei 2010

Gewoon een prettige accomodatie

A. Berkhout
8-2-2010

De beheerder doet zijn best en is spraakzaam. Organiseerde zelfs een polpa dinner. De bar runnen is iets anders en kan veel beter. Touroperator adverteerde met SAT TV ontvangst doch we hebben het moeten doen met 3 kanalen portugese TV. Ligging is goed en het strand dichtbij ondanks de trappen (niet zeuren hierover in de Algarve). De kroegen zijn door de engelsen bezet met bier en voetbal TV.

Een leuk surrogaat italiaans restaurant in het dorp. In het vroege seizoen weinig te beleven en is een auto noodzakelijk. de appartementen aan de noordzijde zijn nogal koud door weinig opwarming. Mooi zwembad en goed onderhouden.

Kan het sterk afraden

Wim en Patricia
12-9-2009

Club Maria Luisa is een vies en slecht onderhouden complex , met voor 50 % vaste inwoners. Personeel had geen tijd voor gasten, alleen voor zijn vrienden met Poolen. Koelkasten in de kantine waren naar eigen zeggen fucked-up, naar mijn inzien de rest van het complex ook. Alles in ons appartement was of gebrekkig (kapot) en/of vies. Matrassen op het bed zo dik als tuinstoelkussens. Badkamer met smerig bad, toilet en handdoeken. Keuken met constant brommende koelkast, verroeste smerige afzuiger en een te smerig broodrooster. "Bank"in de woonkamer stond op instorten, stopcontacten uit de muur of kapot. Luiken voor de ramen die niet behoorlijk gesloten kunnen worden. Balkonnetje waar netaan plaats is voor twee stoelen met een tafeltje (rond 60cm). Prullenbakken bij het zwembad 3 dagen vol met hetzelfde afval. Effin te veel om op te noemen. Zijn daags na aankomst vertrokken naar Do Parque, 2 straten verderop en hebben een geweldige vakantie gehad in "ons" mooie en toch heel fijne Portugal.

mooi portugal

jannie meijer
19-8-2009

een leuk appartement wij hadden uitzicht op het zwembad en mooie tuin.

weinig bedjes (13) bij het zwembad maar toch altijd een plekje door dat er gras ligt waar je best op kon liggen.

er stond in de gids een koffiezetapperaat was er niet maar bij navragen kregen we een hele nieuwe dus ook dat was goed geregeld.

genoeg eettentjes in de buurt en een supermarkt waar je heerlijke warme broodjes kon kopen.

als je wat van de omgeving wil zien moet je wel een auto huren,bus erg ver lopen.

zeker de moeite waard als je voor een rustige vakantie gaat.

wij hebben er zeker een hele fijne vakantie gehad het is een mooi land en de bevolking uiters vriendelijk.

Bijdiv. "Wat een topper" of "Dit nooit meer"

gerard
20-2-2009

ben er geweest samen met echtgenote tv met 4 portugeese zenders hanen gekraai 5 uur s morgens werd s nachts wakker van een brommend geluid wat bleek de buurman in het naast gelegen appartement snurkte luidruchtig trap naar strand gevaarlijk

Gereisd Met partner in februari 2009

Niet meer voor ons (mail gerust voor foto's+info)

K&M
31-10-2008

Zijn twee weken in Clube Maria Luisa geweest.

Bij aankomst blijkt het complex voorzeker de helft particulier te zijn. Brochures en reisgids tonen het particuliere gedeelte. Wij zaten in het midden van een nogal donkere hal. Het uitzicht was bedroefend. Keken op de zijmuur van een huis aan. Balkon (op begane vloer) was erg kaal. Tafeltje met 4 stoeltjes. Inrichting was nogal verouderd. Spiralen staken door bed en bedbank in huiskamer heen. Ik heb de matras omgedraaid en daarna was het redelijk slapen. Het zag er allemaal nogal "shabby" uit helaas.

Schimmel in koelkast, voetstappen op plafond, bad was vies etc. De eigenaresse investeert niet meer in dit complex maar strijkt alleen nog geld op.

Heel erg jammer want de ligging is werkelijk perfect. Het was er heerlijk rustig en je bent met een paar stappen (de trap af) op een schitterend strand (Praia Maria Luisa). Service is slecht,er kon niet meer worden gegeten of je moest er op staan, dan word je eten op een andere lokatie gemaakt.

Overwegend positief

Ninette
22-10-2008

Hallo,

Wij komen net terug van 2 weken Portugal in oktober 2008. Olhos d'Agua is een mooie plaats om te verblijven. Club Maria Luisa ziet er mooi uit. Dicht bij het strand, andere stranden en Albufeira. App. was mooi en ruim. Mogelijk voor een ander te verouderd, maar voor ons prima. Keuken met magnetron/wasmachine/koelkast. Service vonden wij slecht. Vrouw achter de receptie zei bij aankomst dat alles vol zat (volgens ons waren wij bijna de enigen). Moesten tot 16.00 uur wachten voordat we onze kamer in mochten. Wel bijna elke dag werd het app. schoongemaakt (was niet nodig). Echter het bed is niet 1 keer verschoond. Handdoeken werden ook nauwelijks verwisseld. In het app. is zelf geen vertier. Het algemene verblijf is niet gezellig. We hebben 3 dagen een auto gehuurd. Was voor ons genoeg. Zoveel valt er niet te zien in de Algarve. Het weer was redelijk tot goed. Bijna elke dag zon. Elke dag korte broeken weer. Wat ons betreft is het wel een aanrader. Als je van rustig houdt.

erg basic !

m. vastbinder
3-10-2008

De ligging van 't appartementencomplex is uitstekend! In 'n lief klein vissersplaatsje, niet ver van grotere plaatsen die gemakkelijk te bereiken zijn. Zou er toch niet naar teruggaan want 't appartement was wel erg basaal: geen engelse TV kanalen, geen muziek. Er is slecht licht in de gang boven eigen ingang ('k moest zoeken naar 't slot in de deur). Internettoegang was vaak niet mogelijk, instructies waren bovendien alleen in 't Portugees. Openingstijden vd receptie zijn beperkt 09:00-18:00 uur, eindafrekeningen moeten dus 24 uur voor vertrek gedaan worden. De bareigenaar heeft bar en restaurant in onderhuur. Zijn service vond ik bedroevend maar hij kon hier niet via de receptie op aangesproken worden.