Zoover
Aparthotel Balaia Plaza

Aparthotel Balaia Plaza

Aparthotel
7,7

we hebben ons zeer welkom en speciaal gevoeld

Margaretha
5-10-2017

voor de 1e x hotel all incl in Portugal.we zijn zeer tevreden goed vers eten leuk personeel schoon en elke dag worden dekamers schoongemaakt bed goed en een leuke feestelijkbijeenkomst gehad met hapjes en drankjes waar we samen met front Office en management onze bevindingen hebben doorgenomen

Gereisd Met partner in oktober 2017

Geweldige vakantie!!

Michael
3-10-2017

Prima Hotel,

Erg vriendelijk personeel en altijd erg behulpzaam.

De ligging is zeer goed. Dichtbij een prachtig strand. 5 minuten met de taxi en je bent in het drukste uitgaansgebied van albufeira.

Het eten was altijd lekker vooral als je meteen met openingstijd gaat.

Erg grote appartementen.

De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en de handoeken vervangen. De hotelbar was niet zo onze smaak ook al hebben wij ons hier een avondje prima vermaakt.

Maar voor de jongere onder ons zou ik toch het uitgaan aanraden. Een goede gym zit ook in het hotel al betaal je hier wel 7 euro voor per keer.

Al met al waren mijn vriendin en ik zeer tevreden. En zouden we zeker nog eens hier heen gaan!!

kakkerlakken slecht onderhoud geen all inn

natasja
29-9-2017

Niets compleet waardeloos overgenomen door touroperator sindsdien waardeloos cocktails uit automaat kakkerlakken op kamers en zelfs in het eten de maatschappij wil (wat normaal is ) niet eens in de zoveel tijd gedeeltes van het hotel sluiten om te ontsmetten tevens zijn alle zogenaamde all inn producten geschrapt er is nog wat over maar zeer beperkt tijden dat de bar sluit klopt ook niet en als je iets wilt later op de avond is dat zogenaamd op en andere gast heeft hem er op geattendeerd en de fles aangewezen . Personeel en hostess zijn van alles op de hoogte maar kunnen niets doen uit ambt hun baan te verliezen .Triest . Het was een mooi hotel met vijf jaar terug de verdiende vier sterren(aan locale bevolking gevraagd zelfs hun schrikken van de omstandigheden) ligging is super en Albufeira is fantastisch maar dit nooit meer.....volgende keer een apartement of hotel..

Zon zee koud eten niet lekker norse barman.

Mirjam
28-9-2017

Zee zon gellige Nederlandse mensen. Niet goed kakkerlakken in sommige kamers. Eten vaak koud. En de mensen in het restaurant vallen mee. Maar achter de bar bij het zwembad en in de avond niet leuk.

Gereisd Met partner in september 2017

Hotel en omgeving goed, eten erg slecht

Johnny van beek
8-9-2017

De omgeving is prachtig.

Hotelkamers erg ruim maar wel wat verouderd.

Eten is erg slecht, heel weinig keus en wat er is is lauw. iedere dag 1 soort vlees en 1 soort vis.

Ontbijt is iedere dag hetzelfde.

Bij de poolbar kan je de hele dag eten maar alles wat je daar wilt bestellen is op, heb je dus niet veel aan.

Personeel is verdeeld, een deel vriendelijk en een deel heeft er echt geen zin in.

Zwembaden zijn oke.

Al met al geen aanrader, in de omgeving veel betere hotels gezien, als je veel buiten de deur eet dan kan je hier goed terecht maar anders echt niet aan te raden.

Nooit meer

Mar
4-9-2017

Eten is koud soep vlees en kip koud en rood van binnen Toiletten worden bij zwembad niet schoongemaakt vieze boel . Kamers zijn mooi groot .als je in de ochtend aankomt mag je niet ontbijten ookal heb je all in, geld pas bij de lunch.Eten is beneden alle pijl .

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Erg vies!..Niet doen!...😭

H Flooren
2-9-2017

Grote maar wel oude kamers met een gigantisch balkon die niet al te schoon zijn..matrassen van de slaapbank heel erg vies kapotte kranen vieze sprei op het bed deurgrepen en koelkastdeur erg vies servies en pannen niet schoon..

De airco doet het gelukkig prima.. Verder is het hele gebouw . toiletten, deuren, lift , vloeren, trappenhuis zwaar vervuild ..Het binnenzwembad is niet alleen vuil maar ook gevaarlijk. er staat een stroomhaspel vlak bij de rand... Het buiten zwembad en omgeving is de hele week niet schoongemaakt en de poolbar plakt en is goor!..toiletten bij het zwembad is zeken geen aanrader😬😬 Eten is vaak koud en weinig keuze .. voor een vegetariër is er allen groente en wat koude friet. Alles gaat in plastiekbeker ( een voordeel die zijn wel schoon😐)

Wij hebben alle klachten doorgeven maar de dame bij de receptie zei der nooit klachten waren.🤥 Oud hoeft per definitie niet vuil te zijn!!!

Maggy
18-8-2017

Wij hebben erg genoten van dit hotel, eten was voor ieder wat wils, het gezinsappartement was zeer ruim, we hebben Een auto gehuurd en we hebben heel veel van de Algarve mogen zien. De ligging van dit hotel was fijn. Personeel werkt hard en probeert het iedereen naar zijn zin te maken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer! (Een gewaarschuwd mens...)

Char
11-8-2017

Ik kan niet geloven dat iemand hier nog terug naar toe zou gaan en de andere mensen uit Nederland die er tijdens ons verblijf waren, gingen dat ook zeker niet doen. Ik heb de ligging een 8 gegeven, omdat je binnen 5 min. lopen op het strand bent en voor een prikkie met de taxi naar het oude/nieuwe centrum kan gaan. Dat was dan ook de enige meevaller. De service viel meteen tegen, want wij moesten € 6,50 p.p. voor het ontbijt betalen daar wij onze kamer officieel nog niet hadden (het was voor 14:00 uur). Eenmaal aangekomen in de kamers zag alles er oubollig uit, vb; de waterkoker, magnetron (die het tevens niet deed) en de kastjes in de keuken waren gelig van de oudheid. Er hing een oud-verkleurd douchegordijn, de voegen in de douche waren bruin en er werd niet iedere dag schoongemaakt. De banken in de woonkamer zagen er ook niet fris uit (heel stoffig) en op het balkon liep je ook niet graag op je blote voeten. Wat het eten betreft was er een beperkte keuze en was het vrijwel smaakloos. Ontbijt iedere dag exact hetzelfde, bij de lunch als je geluk had een lekkere snack, maar avondeten (zoals vele andere) deed je buiten de deur.

Mooie plek maar zeker geen 4 sterren waard

R DE held
9-8-2017

Mooie ruime kamer niet schoon en slecht onderhouden.het zwembad was erg leuk en groot maar viel wat uit elkaar personeel deed erg hun best maar waren super traag.het eten was gaar en goed te eten alleen heel weinig keus ontbijt was gewoon goed.

Ze zijn duidelijk niet klaar voor all inclusive veel was op of kapot de entertainment was best ok animatie was aanwezig maar deden heel erg weinig.