Zoover
Appartement Algarve Gardens

Appartement Algarve Gardens

Appartement
6,2

Voor een paar dagen is het OK

Christine
18-5-2019

De ligging van de accomodatie is perfect. Het strand is bereikbaar vlak naast het hotel waar je gebruik mag maken van het ontbijt en het zwembad. Hele mooie klif om over heen te lopen. En genoeg restaurantjes en suppermarkten in de buurt. Je zit in een appartementen complex ergens verderop op het terein. Dit is een hele simpele kamer en zeer gedateerd. Ik ben niet moeilijk. En je kunt er best een paar dagen blijven. Maar verwacht geen enkele luxe. Het bed was helaas niet erg goed. Voor een paar dagen is dit verblijf prima te doen. Maar voor meerdere weken zou ik dit niet aanraden. Het ontbijt bij het hotel was wel echt heel goed.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

ga gewoon een keer kijken!

Siemie
19-7-2018

Wat een verrassend mooie plek en wat een verrassend mooi appartement! Ik was er in 2017 (oktober)) en 2018 (maart). In 2017 was het weer zo fantastisch!!!!

Verrassend mooi vond ik vooral de ligging, na een paar minuten lopen stond ik oog in oog met de zee en de prachtige kustlijn!!! Okerkleurige rotsen...…..rust...….kilometers kun je lanhs het strand lopen.....onderweg ontmoet je mooie dorpjes.....uitstekende busverbinding naar Albufeira.

Ontbijt en avondeten waren uitstekend. Zeer klantvriendelijk personeel, spreken allerlei talen. Minpunten: schimmelige zwembadruimte (binnen), kleine sauna. Oubollige inrichting. Geen WIFI in appartement. Prachtig aangelegde tuinen! Zeer goede prijs]kwaliteitverhouding. In directe omgeving weinig tot geen gelegenheden om uit eten te gaan, wel supermarkt en pizzeria om de hoek.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017