Zoover
Appartement Algarve Gardens

Appartement Algarve Gardens

Appartement
6,2

Wij niet meer studio of bungalow

Will Erps
30-9-2019

Neem geen studio. Wij moesten van hotel 500 'm lopen naar studio. Toen 65 trappen op met 2 koffers van 20 kg. Wij zijn 65 j. Jonge mensen lagen op 1e verdieping. Met eten weer 65 trappen. Is allemaal heel oud en antiek. Bungalows viel ook tegen. Allen boven wc. Niet handig als je slecht ter been bent.

Werd elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken en beddengoed. Buiten alles netjes bijgehouden

Eten in hotel goed en mooi strand.

Ook kamer waar je koffers neer zet met vertrek niet afgesloten.

Bij avondeten drinken bij weggaan meteen afrekenen. Wat soms lange rijen veroorzaakt. Beter op kamernummer laten zetten. Weer geweldig. 26 gr. Hier kan veel verbeterd en vernieuwd worden. Elke avond muziek. Kortom boek geen studio of bungalow. Ik niet meer.

Gereisd Met partner in september 2019

Goede ligging, maar slechte bedden

Andrea
5-9-2019

De ligging is perfect, maar de bedden viel totaal niet op te slapen. De lattenbodem voel je door het matras. En jammer dat er twee losse bedden stonden. Een oplossing in de vorm van een extra dekmatras was er ook niet. Ontbijt was heel goed en het appartement werd goed schoon gemaakt.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geen studio matras hard geen airco ni

N
29-8-2019

Neem geen studio. Geen airco niet genoeg mogelijkheden om 2 telefoons op te laden. Geen goede begeleiding zoek het meer uit waar je studio is en matras hard.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijk verblijf in een rustige omgeving

Peters
6-6-2019

Vooral de omgeving is mooi om te wandelen of huur een fiets . Het strand is mooi schoon en omringd door de rotsen. Studio is wat verouderd maar zal zeker niet een prettige verblijf in de weg staan. Voor de prijs wat je betaalt is het voldoen. Het ontbijt in het hotel is goed , vers fruit, broodjes enz. Er is geen directe uitgaanscentrum en de cafeetjes in de omgeving zijn eenvoudig maar goed je kunt er voor een klein prijsje goed eten en drinken.

Gereisd Met partner in mei 2019

Na renovatie weer terug.

A v Hooff
20-5-2019

Is echt een oude zooi. Vooral de woonkamer. O.a. meubels en de tegelvloer. Bedden oud ( ook matrassen ) Beetje muffe lucht. Dus echt aan renovatie toe. Indeling huisje wel heel goed en praktisch. Ook ( in Mei ) lekker koel zonder airco. Inventaris keuken beperkt wat betreft goede koekenpan of braadpan. Maar wel waterkoker , broodrooster , koffiezetapparaat aanwezig. Mooi uitzicht over de tuinen. Jammer dat er maar 2 smalle tuinstoeltjes waren om hier lekker van te genieten en geen standenstoelen of ligbedjes. Hierdoor sleeptte bijna iedereen de 2 fauteuils van binnen naar buiten die ietsje beter zaten met n kussen in je rug. Vrij dicht bij t strand en zwembad ( van hotel ) niet veel amusement s avonds in het hotel in Mei.

Gereisd Met partner in mei 2019

Voor herhaling vatbaar!

Janneke van der Meer
23-4-2019

Mooie streek de Algarve,dolfijnen gespot tijdens boottochtje,het “eind van de wereld” was ook een aparte belevenis,kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in september 2017

Prachtige omgeving, bouwvallige studio en huisjes

jk
23-4-2019

Positief is de prachtige plek aan zee en toegang tot de klif. Bushalte voor de deur, voldoende leuke restaurants en een winkel in de buurt. Het naastgelegen hotel heeft een bar en regelmatig live muziek. Helaas zijn de studio's en bungalows zeer verouderd en bouwvallig. De keuken was onbruikbaar. Wat kapot was is gemeld maar niet gemaakt. Bij aankomst dachten we in een achterbuurt te zijn afgezet, we werden er stil van. De foto's zoals je online kunt vinden zijn zeer verouderd. Jammer dat deze accommodatie nog wordt aangeboden.

Gereisd Met partner in maart 2019

Niet meer voor een tweede keer naar accomodatie we

Maria
24-3-2019

Dat je er niets van moet verwachten voor die prijs dan valt het mee. Oud en achterstallig onderhoud. Wel mooie locatie aan het strand.

Gereisd Met partner in maart 2019

Prima

Venhoek
17-3-2019

Eenvoudig bungalow met goede faciliteiten van het hotel. Daar was de prijs natúúrlijk ook naar

Gereisd Met partner in februari 2019

Wij willen hier niet weer heen.

W
14-2-2019

Algarve Gardens in de zomer vast beter dan in januari,veel restaurants dicht het huisje waar we in zaten oud ,niet erg schoon en stonk .wat je ook moet weten dat in het oude huisje de verwarming centraal geregeld wordt 17.00 aan en in de ochtend gaan ze uit echter krijgt het de woning niet warm.

We hebben een ander luxer,schoner huisje gekregen en daar moet je middels de airco de woning verwarmen ook dat is niet voldoende.

Gereisd Met partner in januari 2019