Zoover
Appartement Algarve Gardens

Appartement Algarve Gardens

Appartement
6,2

Mooie vakantie weinig geld!!

Nicole
26-8-2008

Wij zijn 1 week in de appartementen van de Algarve Gardens verbleven. Wij hebben de Algarve Gardens geboekt als een 3-sterrenappartement(i.p.v. 4 sterren). Alles was zeer eenvoudig, maar zeker ook schoon. Elke dag kwamen de schoonmaaksters en als je wat fooi op het kussen legde deden ze extra hun best. Voor vragen/info konden we naar de receptie van het hotel waar de appartementen bij hoorden. Het was zeer vriendlijk personeel en je werd snel geholpen zo in het hoogseizoen. Ligging aan het strand, maar naar mijn mening zonder auto erg ver van de bewoonde wereld als je eens wat anders wilt dan hetzelfde eten/strand. Bussen reden er ook weinig en ik geloof maar tot 21.00 uur. Wij hebben een auto gehuurd en dan is alles prima te doen.

Er mooi de Algarve!

Suzanne
26-8-2008

Het appartement ligt wat afgelegen, wel dichtbij het strand, maar als je wat van de Algarve (Albufeira) wilt zien is een auto een must! Je mag gebruik maken van alle faciliteiten van hotel Alfamar, waar de appartementen bij horen en die zijn prima. Voor de prijs die we ervoor betaald hebben (400 pp voor 8 dagen) een zeer goed appartement.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Maarten
5-8-2008

Last minute geboekt, voor redelijke prijs (8 dagen € 550). Goede vakantie gehad, waar voor ons geld gekregen. Complex ligt afgelegen, ruim 10 km van centrum Albufeira, maar is met bus in 25 min te bereiken (halte voor de deur). Bus rijdt beperkt. Taxi€12,- enkele rit. Studio's horen bij het luxe Resort Alfamar. Kunt gebruik maken van alle faciliteiten (zwembaden, tennis/voetbal/spa/animatie...)Prachtige locatie aan strand met mooi aangelegde tuin bij het zwembad (gratis bedjes + handdoeken) met directe toegang tot het mooie zandstrand. Studio's zijn eenvoudig, verouderde inrichting, harde bedden, geen lift. Hotel is kindvriendelijk, studio's niet zo. Supermarktjes op loopafstand.

Voor rustige vakantie met kinderen of als stelletje is het erg geschikt. Wil je vaak naar Albufeira om lekker te eten, winkelen of op stap te gaan, dan kost het je heel wat taxi-geld...

Prima vakantie!

D&W
5-8-2008

Voordat we gingen de beoordelingen gelezen. Wat zijn er zeikerds bij zeg! Wij hebben echt een prima vakantie gehad. Wij hadden 11 dagen een auto gehuurd. (zat bij de prijs van de boeking). Is wel nodig als je naar wat drukkere gebieden wil zoals albufera. Kamers erg schoon en hotel, strand en zwembad zeker op loopafstand. Een aanrader voor een lekkere 'uitrustvakantie'!!!

stephan
3-8-2008

Last-minute geboekt voor een gering bedrag, we hadden er dus geen hoge verwachtingen van, dus wellicht daarom zeer goed bevallen. App. zijn idd wat verouderd, maar zeer ruim. We hadden er een op de bovenste etage, wat wel trappen lopen is maar lekker rustig. Omgeving ideaal voor rustige vakantie. Dicht bij een heerlijk lang zandstrand. Auto is must, want er is niet heel veel te doen in de buurt, maar een ideale uitvalbasis om de Algarve te ontdekken (of evt lissabon of sevilla).

beetje gedateerd

nvt
22-7-2008

Huisjes zijn gedateerd en eenvoudig, 2 kookplaten, geen afwasmachine, badkamers zijn oud en niet geheel schoon. Het is wel een eindje lopen naar het zwembad van het hotel. Animatie is tegen betaling en spreken geen nederlands. Complex ligt ver van de enig vertier dus voor rust zoekers prima. Gaan er niet naar terug, daarvoor is de kwaliteit beneden peil.

Leuke studio's

JH Coervers
15-7-2008

Leuke studio's. Wel een tikje oud, maar wel compleet. Ligging is bij hotel Alfamar, waar je van alle faciliteiten gebruik kunt maken. Prachtig zwembad van hotel met ligweiden met palmbomen. Helaas voor de jeugd weinig te doen. Is echt voor een rustige vakantie. Prachtig strand, dat via een helling vanaf het hotel te bereiken is. Genoeg excursies elke dag. Je hoeft je hier niet te vervelen. Enkele kleine restaurants aan de weg waren elkaar aan het beconcureren. Pilsje 80 eurocent.

Prettige appartementen, erg ruim, wasmachine aanwezig, bbq

Timo
17-6-2008

Prettige appartementen, erg ruim, wasmachine aanwezig, bbq.

Gereisd Met partner in juni 2008