Zoover

6,2

Heerlijk, heerlijk.....

Ton
27-10-2018

We hebben een fijne vakantie gehad! Comfortabele en snelle transfer vanaf het vliegveld en terug. Mooi en makkelijk bereikbaar strand. Half pension is aan te bevelen. Heerlijke en gevarieerde buretten met vriendelijk en behulpzaam personeel. De bungalow was weliswaar wat gedateerd maar (dagelijks) schoon gemaakt en van alle gemakken voorzien. Bus en supermarkt in de directe omgeving, een paar minuten kopen. Van ons mag de waardering wel een paar puntjes hoger dan het gemiddelde. Waar voor je (vakantie-) geld!!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Onvergetelijk zo wel positief als negatief

Hermanus disseldorp
23-10-2018

Het hotel daar zaten wij niet wij hadden een studio een appartement gebouw de bedden waren hard de veren waren voelbaar van het matras het servies goed liet te wensen over een bij elkaar geraapt zootje het sanitair wassen ook niet bepaald schoon er waren diverse vergrroomde handdoek rek wc rol houder en hier op zat chroom oxide was groen uit geslagen de voegen waren ook niet alle maal schoon maar het balkon daar hadden we de hele dag zon al met al hebben wel er iets van gemaakt er wassen zon en de zee en een zwembad een ding nog wel kwamen daar aan in het donker en kregen een plattegrond met ons flat gebouw zoek maar

Gereisd Met partner in oktober 2018

redelijk

Buut
8-10-2018

Receptie onvriendelijk bij aankomst. Huisje was zeer gedateerd doch wel schoon.

Gereisd Met partner in september 2018

Oud complex, maar wel mooi gelegen!

Sharon
22-9-2018

Zeer verouderende huisjes.

Hotel en de tuinen zijn ook slecht onderhouden.

Receptie niet erg vriendelijk.

Locatie is wel perfect. Lekker dichtbij het strand. Jammer van het achterstallig onderhoud, voor de rest was het een leuke vakantie.

Gereisd Met partner in september 2018

ga gewoon een keer kijken!

Siemie
19-7-2018

Wat een verrassend mooie plek en wat een verrassend mooi appartement! Ik was er in 2017 (oktober)) en 2018 (maart). In 2017 was het weer zo fantastisch!!!!

Verrassend mooi vond ik vooral de ligging, na een paar minuten lopen stond ik oog in oog met de zee en de prachtige kustlijn!!! Okerkleurige rotsen...…..rust...….kilometers kun je lanhs het strand lopen.....onderweg ontmoet je mooie dorpjes.....uitstekende busverbinding naar Albufeira.

Ontbijt en avondeten waren uitstekend. Zeer klantvriendelijk personeel, spreken allerlei talen. Minpunten: schimmelige zwembadruimte (binnen), kleine sauna. Oubollige inrichting. Geen WIFI in appartement. Prachtig aangelegde tuinen! Zeer goede prijs]kwaliteitverhouding. In directe omgeving weinig tot geen gelegenheden om uit eten te gaan, wel supermarkt en pizzeria om de hoek.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017

Eenvoudig en goedkoop op vakantie

Jansen
15-6-2018

Het was een fijne, eenvoudige vakantie. Accommodatie was erg verouderd en niet schoon, maar wel elke dag nieuwe handdoeken en het bed werd opgemaakt. Keuken is compleet, alleen zelf afwasmiddel enz. kopen bij het (dure) supermarktje aan het einde van de straat. Wel een stuk lopen naar het strand als je achterin het park zit, wat jammer was. Je krijgt waar voor je geld, maar omdat het overal ver vanaf ligt moet je nog behoorlijk wat kosten optellen voor de bus of taxi. De bus rijdt van Albufeira maar tot 19:45 uur terug naar het park. Hierdoor ben je verplicht een taxi te nemen als je uiteten wil in Albufeira. Zitten een aantal (slechte) restaurants op 30 minuten loopafstand, is niet de moeite waard. Je krijgt een dr. Oetker diepvriespizza voor 9 euro. Op de straat bij de supermarkt zit een geweldige pizzeria! Top dames en heerlijk gegeten. Jammer dat we geen traditionele gerechten hebben kunnen proberen in de buurt.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

heerlijk rustig

v d steen
11-10-2008

mooi complex, bus stopt aan overkant v/d weg.

elke morgen warme verse broodjes bij het supermarktje,

restaurantjes langs de weg ,goed en voordelig.

niet geschikt voor kleine kinderen en als je slecht te been bent,

mooi lang strand voor lange wandelingen .

Gereisd Met partner in september 2008

redelijk degelijk

C.Z.S. Nanuruw
23-9-2008

Prachtig strand en mooie zee nabij het huizenparkje en hotel. Helaas geen faciliteiten voor kinderen. Zelfs geen glijbaantje of klimrekje. Appartementen in flats (2x) zijn zeer klein, slechts 1 kamertje met klein keukentje. Niet geschikt voor met kinderen. Geisoleerd. Taxi naar Albufeira is 12 euro enkele reis. Bus gaat niet meer na 18:00 uur.

O.h.a zeer vriendelijk personeel: m.a.v. 1 oudere man (55+) die zeer onbeschoft is naar niet-Portugezen

Mooie omgeving, een mooi relatief rustig strand

Veenendaal & Amersfoort
21-9-2008

Wij hadden een appartement, simpel ingericht wat veroudert maar wel schoon. Elke dag schoongemaakt en met wat geld op je kussen doen de schoonmakers wat extra. Elke ochtend vanaf 8uur verse broodjes bij de supermarkt om de hoek. Op 15minuten lopen zit het dorpje Falesia waar wat restaurantjes zitten.

Naast het appartement zit een leuk cafetje waar je goedkoop wat kan drinken. Dit is en leuker en stukken goedkoper dan bij het hotel.

Het strand zit op nog geen 10 minuten lopen, prachtig zandstrand. Je krijgt bij inchecken een kaartje waarmee je altijd een badlaken kan halen.

Op 500 meter zit een leuk hardloopparcours waar je prima kan hardlopen.

Wij hadden geen auto en die was wel handig geweest omdat je overal wat verder vandaan zit. Hoewel je ook wel een week zonder kan vermaken. Albufera is makkelijk met de bus te bereiken. Maar is niet echt een heel leuk stadje, veel toeristenwinkels. Veel het zelfde.

Wij gaan zeker terug, prima prijs kwaliteit verhouding.

Eenvoudig, maar waar voor het geld

Portugal
9-9-2008

Als last minute geboekt voor 300 p.p. via Sky Tours. Voor dit geld een prima appartement, < 10 minuten lopen van het strand. Wel een erg eenvoudige inrichting, geen koffiezet apparaat / waterkoker of magnetron, wel dagelijks schoonmaak en schone handdoeken.

Verder kun je gebruik maken van alle hotel faciliteiten zoals zwembad, handdoekservice ed. Verse broodjes vanaf 9 uur in de supermarkt om de hoek. Een auto is zeker aan te raden als je dit hotel / appartement boekt.