Zoover

6,2

Prima

Venhoek
17-3-2019

Eenvoudig bungalow met goede faciliteiten van het hotel. Daar was de prijs natúúrlijk ook naar

Gereisd Met partner in februari 2019

Wij willen hier niet weer heen.

W
14-2-2019

Algarve Gardens in de zomer vast beter dan in januari,veel restaurants dicht het huisje waar we in zaten oud ,niet erg schoon en stonk .wat je ook moet weten dat in het oude huisje de verwarming centraal geregeld wordt 17.00 aan en in de ochtend gaan ze uit echter krijgt het de woning niet warm.

We hebben een ander luxer,schoner huisje gekregen en daar moet je middels de airco de woning verwarmen ook dat is niet voldoende.

Gereisd Met partner in januari 2019

We komen zeker nog eens terug in het na seizoen.

Anja Wevers
17-1-2019

We verbleven in een studio. Deze was gedateerd, maar schoon. iedere dag werd de kamer gedaan en kregen we schone handdoeken.

Goed bed/matras.

We hadden half pension geboekt, ontbijt was goed, iedere dag hetzelfde maar keus genoegen. Het avondeten was iedere dag andere keus uit vlees/vis gerechten. Wel iedere dag hetzelfde pasta gerecht.

De salade was iedere dag verschillend, maar deze was erg uitgebreid en lekker.

De locatie was perfect, aan het strand en lopend te doen naar Ortho d Áqua en Villamoure, zowel over het strand als over de rotsen.

We hadden voor 4 dagen een auto gehuurd, geboekt in het hotel 4 dagen en 3 betalen. Met all in verzekering was dit 100 euro.

We hebben de west- en oostkust afgereden, erg mooi.

Ook 1 dag Lissabon geboekt wat aan te raden is. Staat bij ons op het lijstje van stedentrip.

We troffen met het weer, 18 -20 graden en heerlijk rustig.

Gereisd Met partner in januari 2019

Niet doen voorkomt teleurstelling

Wil
29-12-2018

Verwacht niet teveel van Algarve Gardens zeer gedateerd erg slechte bedden keuken mag je geen keuken noemen oude versleten troep, koelkast een grote ijsmachine zonder thermostaat, de dames van het schoonmaak team doen wel hun best en zijn erg vriendelijk. De ligging is wel mooi als je van strand houd, het hotel dat erbij hoort is mooi

Gereisd Met partner in december 2018

Voor mij nooit meer naar deze locatie

Ben ten Brinke
6-12-2018

Het 4* hotel waar we elke morgen hebben ontbeten was wel goed.

Het 3* bungalowpark en/of appartementengebouw kun je beter mijden.

Dit is zeer oud en al lang niet echt onderhouden

Kapotte keukenkastjes, slechte bedden oud meubilair, zeer luidruchtig (als de buurman de stoel verschuift of niest hoor je dat.

geweldig mooi

C.Peeters
5-12-2018

Geweldige kust om te wandelen met kleine kinderen wel oppassen geblazen i.v.m. de steile afgronden en als je tekort naar de kant gaat kans op afbrokkelen op het tijdstip dat wij er waren zeer hoge golven maar dit is weer spectaculair om tezien

Gereisd Met partner in november 2018

Algarve Gardens boeken: nooit weer!

Carla
3-12-2018

We hadden een auto gehuurd bij aankomst en zijn op eigen houtje naar het appartementen complex gereden. Daar was het zoeken naar de receptie, want we hadden niet door dat het bij het hotel (aan het eind van de weg) hoorde. Ontvangst was vriendelijk en we kregen de sleutel overhandigd van een appartementen complex, niet een van die leuke huisjes die we overal zagen :-(

Het appartement was oud, gedateerd, zag er niet schoon uit en het ergste was: geen warm water! Op naar de receptie waar ze zeiden dat ik de kraan ca 10 minuten moest laten lopen (wat een verspilling!) en dat het warme water vanzelf zou komen. Het werd wat lauw en daar is het bij gebleven. We zouden toch een paar dagen naar Lissabon gaan. Onderweg een hotel gereserveerd, wow wat een luxe EN warm water. Hier zijn we een paar dagen gebleve, maar we moesten toch weer naar Algarve Gardens terug. Rampzalig om te moeten vertrekken zonder een heerlijke warme douche!

Zeker voor herhaling vatbaaf

g.m de ruiter
3-12-2018

Alles prima jammer dat je pas om 2uur s,middags

Naar je studio kunt ,verder alles ptima

Hayo van der Veen
29-11-2018

De ligging werkelijk fantastisch ,wij zaten in een bungalow die bij hotel Alfamar horen (Algarve Park ) .

Dezen zijn wel aan wat onderhoud toe ,zowel binnen als buiten .

Het hotel is erg mooi .

Het strand is via een aflopend pad perfect te bereiken ,beter dan sommige hotels waar je via zo,n 150 treden het strand bereikt .

Het ontbijt in Alfamar vonden wij prima .

Een groot nadeel in de huisjes met de slaapkamer boven is dat er alleen een toilet boven is.

Wij hadden voor 10 dagen een auto gehuurd wat zeker geen overdadige luxe is .

In de directe omgeving is een klein restaurantje en een pizzaria , met daarnaast een kleine supermarkt .

In Albufeira is zowel een Aldi en een grote Lidl ,en uiteraard vele andere supers .

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in Alfamar ( Algarve Park)

Richting Armacao de Pera is een groot overdekt winkelcentrum Algarve Shopping ,met een grote parkeergarage.

Wij komen hier graag terug

Pracht locatie!

Stephanie
8-11-2018

Appartementen zijn toe aan vernieuwing, maar de locatie is prachtig en strand is ongelofelijk mooi!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018