Zoover

Appartementstersterster
4,2

Onvoldoende

2019

Nooit meer in deze deprimerende accomodatie

Annoniem
21-11-2019

Zeer oude gedateerde studio waar je denkt te kunnen koken. 2 van de 3 pitten werkten maar waarvan 1 goed. Op de vraag of ze ernaar wilde kijken werd het antwoord gegeven dat de 3e was afgekoppeld omdat de stoppen anders door sloegen. Koelkast met de deur op half 11 die dus niet goed dicht ging. Heel oud hard bed... een plank met matras erop, hele dunne lakens, 1 deken per persoon, niet eens een dekbed en een kussen zo dun als een postzegel. Kamer werd niet schoon gemaakt, alleen handdoeken net gelegd. Op het terras 2 plastic kuip stoeltjes waarvan 1 stuk, geen tafel of gezellig zitje. Deprimerende bedompte kamer.

Gereisd Met partner in november 2019

Veel te kort en snel weer!

Natasja
14-11-2018

De recensies brachten ons aan het twijfelen, maar wat hebben we geniten. We hadden een studio. Niet modern maar wel echt a la porugal, super. En schoon!!!! Elke dag schone handdoeken, niets was te gek, ze deden alles voor je. We hadden een stroomstoring, 2 min later stond er 2 man sterk aan de deur en is keurig en snel opgelost. Zelfs een pizza laten bezorgen is geen probleem, de receptionist heeft een kaart, uitzoeken maar en hij belt de bestelling door. De jeep safari geboekd bij de receptie, werden voor de deur opgehaald en afgezet, echt een super accomodatie. Een mooie plek, wel klauteren en klimmen maar een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Nooit meer, ga er niet heen!!

Anoniem
28-4-2018

Niet naar toe gaan. Vieze oude kamers, muf, balkondeuren gaan bijna niet open, geen airco, wasbak door de helft gebroken, bruin water, lichtknoppen vallen van de muur, kei harde kleine bedden, brommende smerige koelkast, kluisje zonder slot, en een keukenraam wat midden in de nacht openklapt, en geen handdoeken op de kamer. Aangegeven maar niet gekregen die dag niet echt fijn aankomen op je 1e dag. Wij zijn opgestapt en een ander hotel gaan boeken. Gevalletje red mijn vakantie!! Oja je moet heel veel trappen lopen hier.

Gereisd Met partner in april 2018

leuke ervaring voor eerste keer portugal

Dhr de Jong
1-3-2018

leuk gezellig albufeira in mooi simpel apphotel met onbijt

Gereisd Met partner in augustus 2016

Gereisd Met partner in mei 2017

Fantastisch appartement,kustlijn,dorpjes

J.S
20-7-2017

Ik heb app geboekt om mijn dochter daar op te zoeken die n jaar in Portugal was

tijdens vrijwilligerswerk. Zij kon toen bij mij in app logeren. Geweldige week samen gehad. Mogelijkheid was om te ontbijten/dineren in hotel wat bijbehorend bij appartement was. Heel simpel en zonder problemen auto gehuurd en heerlijk door nostalgische dorpjes gereden en langs n geweldige kustlijn met kleine strandjes.

Goede verhouding prijs en kwaliteit.

hans van der werf
16-5-2017

Goede sfeer, live muziek.Geen wifi op appartement,het avondbuffet kan wel beter. Prima liggging.

Gereisd Met partner in november 2016

Verouderd maar schoon complex

Gerry
5-5-2017

Geen luxe appartementen, maar meestal ben je daar alleen om te slapen. Alles is aanwezig, maar beperkt. De bedden zijn prima, het appartement ruim genoeg. Op een heuvel gelegen dus lastig om lopend te bereiken, taxi vanuit het oude centrum kost maar €3,25 ;)

Gereisd Met partner in maart 2017

Zeer slechte accommodatie!

Sofie
20-6-2016

Mensen konden zo op ons balkon, deuren konden we niet goed afsluiten! Hierdoor hebben ze ook in ons appartement ingebroken en zijn er zaken gestolen. We hadden geen warm water, dit werd gemaakt waarna de hele badkamer vol met water stond. De service was erg slecht! Het was wel schoon, maar zeer oud! Wij adviseren dit complex niet aan anderen.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Low budget maar de moeite waard....

Sjang van Hooff
2-5-2016

Het grote Aparthotel ligt hoog boven Albufeira en heeft een mooi uitzicht over stad en zee. Van het centrum naar hotel is een hele klim, dus niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Het apartementencompex is oud en wat gedateerd, maar is redelijk onderhouden. Veel (rumoerige) engelse gasten. Het ontbijt en avondeten is eenvoudig en wat veel van hetzelfde. Ondanks de minpunten gezien prijs/kwaliteit zeker voldoende.