Zoover

Sorteren

Gewoon....

Pascal
7-12-2013

Het hotel is gewoon wat je van een hotel kunt verwachten, niks meer en niks minder. Bedden zijn goed, kamers prima, ontbijt goed, maar niets is 'super'. De verbinding met Oslo is goed, zowel richting stad als richting vliegveld.

Niet de beste optie in Oslo

zoover_4
9-8-2011

4 dagen zakelijk in dit hotel gezeten. De kamers zijn wel een beetje toe aan een opfrisbeurt. De ligging is wel oke als je in de zakenwijk moet zijn en de bereikbaarheid is ook super vanaf het vliegveld. In de directe omgeving zijn veel eetgelegenheden en ook een grote supermarkt

Personeel is vrij ongeintereseerd

Ontbijt was prima.

prima hotel

annejon
20-7-2011

Hotel is prima, parkeergarage wel duur. Ontbijt goed, maar wel vervelend dat personeel zelf uitgebreid van het buffet pakt en het gaat opeten.

prima verbinding naar Oslo met bus. restaurant gesloten, maar we ontvingen kortingsbon voor pizzeria.

Heerlijk hotel

Willem
7-1-2010

Voor een citytrip begin december 2009 zijn we terecht gekomen in dit mooie hotel. Rustig gelegen in een zakenwijk. Leuke winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Het centrum van de stad is ongeveer 3 kwartier lopen vanaf het hotel, maar je kan ook net zo goed één van de gratis fietsen pakken, de tram, de bus, of de trein. (allen op paar minuten loopafstand).

Nette kamer. We hebben gekozen voor een Superior room, die erg netjes, ruim en lekkere stoelen hadden. Ook het gratis internet is goed. Registreer je vooraf wel even als frequent guest. Dat kan je nog weer wat leuke extra's opleveren (elke dag gratis krant, en wij kregen ook nog een leuk 100 things to do boekje)

Al met al, een aanrader.

Zeer goed alternatief voor hotel in centrum

17-8-2009

Het hotel ligt iets buiten het centrum, makkelijk te bereiken per tram of bus. Half uurtje lopen naar het prachtige Vigeland Beeldenpark. Kamers ruim en schoon en een fantastisch uitgebreid ontbijt. Ligging in een buitenwijk met mooie winkels en een aantal restaurants.

2008

zeer goed hotel

Ramona
24-10-2008

Tijdens onze citytrip naar Oslo in dit hotel verbleven.

Kamers waren erg goed, comfortabele bedden en erg netjes en schoon.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was uitstekend!

Bereikbaarheid van het centrum van Oslo is goed met de tram!

Als we weer naar Oslo gaan, kiezen we zeker weer voor dit hotel!

goed hotel

Rob Brons
10-8-2008

Rijdt ideaal aan vanaf Vlieghaven OSLO Gardermoen met Flytoget trein naar station Skoyen en dan 300 meter lopen. Het hotel ligt in een zakenomgeving, de kamers zijn aan de kleine kant, wel schoon en goede faciliteiten (WiFi en zo). Met de tram door ambassadewijk in 15 min. in het centrum. Neem vooral een Oslopass, verkrijgbaar bij receptie: gratis openbaar vervoer en musea. Fietsen gratis, ideaal naar zowel centrum (langs de fjord) en naar Bygdoy (musea).

prima hotel

Rob en Gijs
10-8-2008

Het hotel ligt ongeveer 3 km. buiten het centrum. Dat is ideaal in combinatie met een 72 uur Oslo pass zoals wij deden. Aankomen op Gardermoen, met de Flytoget naar Skoyen, 300 meter lopen en je staat bij het hotel. Vriendelijke en behulpzame receptie, gratis fietsen. Het hotel ligt vlakbij Bygdoy, de musea zijn aan te fietsen. Het ontbijt is perfect. Eén dag iets minder omdat vier busladingen toeristen tegelijk aanvielen. Met de 72 uur pass de "gratis" bootlunch gedaan in 30 graden in de zon, echt genieten. Aanrader!

gewoon suoer

Wim rohaan
24-7-2008

ontbyt was super ontbrak niks aan ,op de gang kon je ysblokjes halen uit een automaat .,De bus/tramlijn was op een 300m loopafstand.ik raad iedereen wel de Oslopas aan ,de bus/tramlijnen lopen om de 5min. tot +_ 24:00 uur

2007

Wij zijn net terug van 2 nachten in hotel Scandic Sjolyst

Ellen en Vincent
1-7-2007

Wij zijn net terug van 2 nachten in hotel Scandic Sjolyst. Onze belangrijkste eis was de prijs van het hotel en dit hotel is in verhouding vrij goedkoop voor een hotel in Oslo. De kamers zijn mooi en schoon. Ontbijt is erg uitgebreid!

De ligging van het hotel is goed, een paar minuten lopen van treinstation Skoyen. Je bent met de trein of tram zo in het centrum!

In de buurt van het hotel wordt nu veel gebouwd, maar daar heb je weinig last van, behalve dat het er minder leuk uitziet. Personeel is vriendelijk.