Zoover

Tobias Van Appel,
26-1-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Het park zit vol met dronken en zelfs vechtende poolen, eten van lage kwaliteit en behulpzame receptie is heel ver te zoeken.

Het huis stonk naar de rook en er waren gewoon nog bloedspetters om de vloer.

Gelukkig kwamen wij niet van heel ver maar we hadden toen maar besloten om het weekendje weg vroegtijdig te beëindigen.

Gereisd met partner in januari 2019

Heel veel “arbeidsmigranten “.

Jan Jansen,
10-10-2018
  • Activiteiten1

Heel veel “arbeidsmigranten “op het park.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie locatie

Mevr. Drent,
12-8-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Vrij dicht aan zee, en dat was echt fantastisch. Het huisje was oké, maar je moet hier echt komen voor de locatie. Wij hadden een standaard chalet waar de zon pal op stond. Aan het eind van de dag als de ramen dicht waren werd het érg heet, dus bij aankomst meteen alles open. Ons terras was niet erg stevig aan de zijkant, hier hebben we ook een melding van gemaakt voor de volgende gasten dus hopelijk is het dan weer goed. Leuk dat je fietsen kon huren, niet erg stevig maar prima voor een keertje. Wij hadden een campingbedje gehuurd dit stond tussen twee bedden. helaas was het kamertje zo klein dat we ons kind nauwelijks konden instoppen omdat je er niet langs kon lopen. Enige oplossing die ik me kan bedenken is één van de 2 bedden eruit als je met 2 kinderen bent.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Never. PoP

Ingrid,
20-5-2018

Gekuidoverlast om 2 uur snacht door groep dronken lui. Beheer doet niks.

Gereisd met partner in mei 2018

Gewoon doen

Fred,
9-5-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten5

Geweldig park, vlak bij zee.

Vriendelijke ontvangst, staan altijd voor je klaar bij de receptie.

Heerlijk om te fietsen, Fijne camperplaatsen.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima voor elkaar! !!

B. Jansen,
29-1-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Het was allemaal prima voor elkaar. .alles stond klaar. ..als we wat nodig hadden even vragen bij de receptie en het was al geregeld! !

Gereisd met vrienden in juni 2017

gastvrij en heerlijk dicht bij zee

ter Haar,
13-8-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

prachtige locatie aan zee , met verschillende steden in de buurt waar voldoende te doen is

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke dagen gehad!

Jeroen van Schie,
31-7-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Even ertussenuit geweest, was heerlijk dichtbij aan het strand. We wilden graag blokarten op het strand en hadden dit gereserveerd bij (website) echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2017

geweldig mooi

aukje de groot,
12-6-2017
  • Onderkomen10

fantastisch zussenweekend gehad. we zaten in een pipowagen op het strand. wat een ervaring zo vlak bij de zee! s'morgen wakker worden op een leeg strand en s'avonds een prachtige zonsondergang vanaf je huisje! beter kan niet!

de pipowagen was erg mooi en praktisch ingericht. groot genoeg voor vier volwassenen. klein nadeel was dat de pipowagen wat wiebelde en scheef stond waardoor het water tijdens het douchen niet goed weg kon.

we hebben echt supergenoten. heerlijke ontbijtservice, wordt bij de pipowagen bezorgd. en bij de 3 naastgelegen strandtenten kun je prima eten!

wat wel belangrijk is, je auto staat op dik 10 minuten loopafstand. voor ons geen probleem. maar wel even belangrijk om te weten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Dankzij de 'dubbele' bungalows : zeer geslaagd

Ben,
1-5-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Het is en blijft een camping...... Ook al staat duidelijk angegeven dat het na 23.00 uur rustig moet zijn.....

Het dorp 's Gravenzande ligt toch iets verder weg dan gedacht als je 'even' boodschappen wilt doen.

De ligging van de camping is ideaal. Even de dijk over en dan hoor en zie je de zee al... mooie brede stranden en dan maar hopen dat de zon ook mee wil werken

Gereisd met jonge kinderen in april 2017