Zoover

Vakantiepark
6,5

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen6,8

Lawaaiig, voor ons nooit meer

Martine
2-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Huisje was schoon maar met beschadigingen. Dus de schoonmakers verdienen een pluim.

Broodjes service was prima.

Chalets staan dicht op elkaar. Onze duitse buren gingen met een steeds grotere vriendengroep barbecueën, eerst 1 barbecue, toen 2, nog een tuintafel erbij en met muziek. De kolen barbecueën staken ze aan onder ons raam, dus wij hadden alles dicht. Aan de andere kant kregen we na een paar dagen 4 engelse mannen die nogal van een biertje hielden en tegen ons gingen lallen, ook tegen de kinderen.

Verderop hadden we arbeidmigranten die overdag al begonnen met drinken en hard praten. Maar overdag gingen we toch op pad.

Dat wij, met onze jonge kinderen, dit chalet hebben gekregen, vind ik een ongelukkige keuze.

Beheer zegt dat we hadden moeten bellen naar het noodnummer maar beheer kan zelf ook in de avond eens een rondje lopen om te zien hoe het gaat.

Receptie is al vroeg dicht.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch!

Pieter
7-5-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Top vakantie gehad met de kinderen. We hadden geluk met het weer:). Er is veel te beleven in de omgeving. Personeel is enorm vriendelijk en toegankelijk. Bungalow was ruime en netjes (was erg schoon).

Een echte aanrader! Schoon, mooi en gastvriendelijke park.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Wij hebben genoten!

Chantal
4-5-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op het park! De bungalow was heel schoon, goede service en heerlijk eten in het restaurant. Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Geweldig

Nederland
1-5-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

We hadden een 8persoons huisje van binnen was het huisje heel ruim en schoon grote keuken grote bank en lekkere bedden leuk tuintje veel Nederlandse tv zenders en een dag gratis Wi-Fi daarna 3 euro per dag, (voor 5 personen) Wi-Fi werkt goed locatie is top je bent zo op het strand (10 minuten lopen) bij aankomst kregen we ook nog een bloemetje!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Nooit meer!

Tobias Van Appel
26-1-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Het park zit vol met dronken en zelfs vechtende poolen, eten van lage kwaliteit en behulpzame receptie is heel ver te zoeken.

Het huis stonk naar de rook en er waren gewoon nog bloedspetters om de vloer.

Gelukkig kwamen wij niet van heel ver maar we hadden toen maar besloten om het weekendje weg vroegtijdig te beëindigen.

Gereisd Met partner in januari 2019

Heel veel “arbeidsmigranten “.

Jan Jansen
10-10-2018
  • Activiteiten1

Heel veel “arbeidsmigranten “op het park.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Mooie locatie

Mevr. Drent
12-8-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Vrij dicht aan zee, en dat was echt fantastisch. Het huisje was oké, maar je moet hier echt komen voor de locatie. Wij hadden een standaard chalet waar de zon pal op stond. Aan het eind van de dag als de ramen dicht waren werd het érg heet, dus bij aankomst meteen alles open. Ons terras was niet erg stevig aan de zijkant, hier hebben we ook een melding van gemaakt voor de volgende gasten dus hopelijk is het dan weer goed. Leuk dat je fietsen kon huren, niet erg stevig maar prima voor een keertje. Wij hadden een campingbedje gehuurd dit stond tussen twee bedden. helaas was het kamertje zo klein dat we ons kind nauwelijks konden instoppen omdat je er niet langs kon lopen. Enige oplossing die ik me kan bedenken is één van de 2 bedden eruit als je met 2 kinderen bent.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Never. PoP

Ingrid
20-5-2018

Gekuidoverlast om 2 uur snacht door groep dronken lui. Beheer doet niks.

Gereisd Met partner in mei 2018

Gewoon doen

Fred
9-5-2018
  • Activiteiten5

Geweldig park, vlak bij zee.

Vriendelijke ontvangst, staan altijd voor je klaar bij de receptie.

Heerlijk om te fietsen, Fijne camperplaatsen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima voor elkaar! !!

B. Jansen
29-1-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Het was allemaal prima voor elkaar. .alles stond klaar. ..als we wat nodig hadden even vragen bij de receptie en het was al geregeld! !

Gereisd Met vrienden in juni 2017