Zoover

Nicole
2-10-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi en prettig verblijf. We vonden het jammer dat er geen winkel op het park is. Als we ergens tegen aan liepen werd dit meteen opgelost. Zo hadden wij op de dag van aankomt vieze ramen door een melding te maken werd dit meteen schoongemaakt. Ook werkte onze tv niet deze zijn ze ook meteen komen maken nadat wij een melding daarvan hadden gemaakt.

Voor de kinderen is dit ook een mooi park met meerdere speeltuinen. Er is zelfs gedacht aan een binnen speeltuin. Wij hebben ons prima vermaakt en ik denk dat ik zeker ook nog wel een keer terug zou gaan.

Gereisd Met vrienden in september 2019
Parc du soleil, Receptie, 4-10-2019

Beste Nicole,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn om te horen dat het zo goed bevallen is bij Parc du soleil.

Wij zien u graag in de toekomst weer op ons park.

Heerlijke vakantie, ondanks minder mooi weer.

Susanne
17-8-2019
  • Onderkomen9

Een prachtig onderhouden park. Heel vriendelijk personeel. De huisjes zijn netjes ingericht. Wij hebben genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Beste Susanne,

Wat fijn om te horen dat u zo genoten heeft bij Parc du Soleil! Wist u dat als u de volgende keer rechtstreeks boekt u geniet van 10% vaste gasten korting? Hopelijk zien wij u snel bij een van onze Topparken.

Mooi park maar niks te doen.

Barbara Landman
16-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi park. Goed onderhouden. We hadden een comfort huisje 5 pers. Ik vond de inventaris te weinig. Maar schoon en netjes. En ruim voor zijn drieen. Het park zelf vond ik saai. Doodstil. Niks te doen. Zwembad was schoon maar verder niks te doen voor de kinderen. Geen animatie of avondprogramma.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Beste mevrouw Landman,

Wij willen u bedanken voor uw genomen tijd om uw ervaring te delen. Wij vinden het jammer om te horen dat u een animatie programma miste op ons park. Wist u dat wij wel wekelijks leuke activiteiten organiseren samen met een natuur gids? Hopelijk snel tot ziens op een van onze Topparken!

Fantastisch, thuis komen gevoel

Antoinette Heerschop
15-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Fantastisch mooi /gezellig/ gied onder houden Parc du Soleil, te Noordwijk, gezellige en betaalbaar, restaurant De Beleving, met gastvrij en vriendelijk personeel.

De chalets zijn mooi, en t Parc word dagelijks goed onderhouden, wij komen hier al 18 jaar met enorm veel plezier👍🏼

Gereisd Met partner in augustus 2019

Beste familie Heerschop,

Wat fijn om te horen dat uw verblijf weer zo goed bevallen is. Wij zien u graag weer snel op Parc du Soleil!

Tegenvaller

Andrea
12-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

We hadden een deluxe huisje geboekt. We konden niet om 15.00 in ons huisje omdat de woning nog schoongemaakt moest worden. Helaas zagen we hier weinig van terug. Eetkamerstoelen waren ontzettend vies, keuken was vies, overal vlekken van etensresten, stinkende koelkast, overal spinnenwebben. Over het algemeen was alles ontzettend smoezelig. Woning op zich was leuk, maar het is jammer dat het zo zeer slecht is onderhouden. De bank was versleten, het leer was gescheurd. De matrassen waren al lang aan vervanging toe geweest, de veren prikten in je rug. Kortom: deze woning komt absoluut niet overeen met de verwachting van een deluxe woning. Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding. Matrassen zijn wel direct vervangen nadat we dit hadden aangegeven en we mochten de airco gratis gebruiken. Locatie van het park is goed, lekker dicht bij het strand. Maar door deze accommodatie zou ik dit park niet aanbevelen.

Gereisd Met partner in juli 2019

Beste Andrea,

Wij willen u hartelijk danken dat u de moeite neemt om uw ervaringen met ons te delen. TopParken hecht veel waarde aan de mening van onze gasten en wij stellen uw reactie dan erg op prijs. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent geweest met de schoonmaak in uw woning. Wij hopen alsnog dat u een fijn verblijf bij Parc du Soleil hebt gehad.

Prima

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Team Parc Du Soleil, Receptie, 12-8-2019

Geachte Rene,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn om te horen dat het zo goed bevallen is.

Wij zien u graag in de toekomst weer op ons park, wist u dat u 10% korting krijgt als u rechtstreeks bij ons boekt?

Als je met tieners gaat, niet doen!

Mirella
24-7-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Voor 2 volwassen en 4 tienders is deze caravan veeeeel te klein. je kan je kont niet keren. Als de vaatwasser open staat kan niemand er meer langs. In de slaapkamer kan je net met 10 cm naast je bed lopen. de stapelbedden kunnen de tieners niet inloggen, veel te klein. Er is niks te doen voor de tieners en het zwembad is maar open tot 20.00 uur. + het huisje ligt zo dicht op de ander dat je geen vrij uitzicht hebt. Oh ja en je moet betalen om je afal af te storten.... balachelijk!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Team receptie, Receptie, 30-7-2019

Geachte Mirelle,

Wij willen u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw feedback achter te laten. Wij vinden het spijtig om te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij willen graag terugkomen op uw feedback. De maten van ons stapelbed staan op onze website genoteerd, om onze gasten hierover goed te kunnen informeren. Dit voorkomt teleurstelling tijdens aankomst.

Ons zwembad is het gehele jaar geopend van 10:00 tot 20:00.

Het klopt dat wij een kleine vergoeding vragen voor het gebruik van een afvalmunt, als u alles scheidt zal er niet veel restafval overblijven. Ons park is Green Key en dat betekent ook dat wij al ons afval scheiden.

U ontvangt als gast wekelijks een munt gratis van ons. Door het verkopen van de afvalmunten stimuleren wij ook onze gasten om samen te werken aan een beter milieu.

Uiteraard hopen wij u alsnog een keer te mogen verwelkomen op een van de Topparken.

Nooit meer!!

Barbara
24-7-2019
  • Activiteiten5

Slechte Deluxe woning (lees plastic huisje) zonder airco, absoluut niet aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Team receptie, Receptie, 30-7-2019

Geachte Barbara,

Wij willen u bedanken voor uw feedback. U geeft aan geen fijn verblijf bij ons te hebben gehad. Niet al onze woningen zijn voorzien van airconditioning. Dit kunt u er optioneel bijboeken tijdens het boekingsproces.

We willen u adviseren om bij een volgende boeking hier speciaal voor te boeken, airconditioning is mogelijk tegen betaling. Zo voorkomt u teleurstelling.

We hopen u dan ook nog eens op een van de Topparken in Nederland te kunnen verwelkomen.

Netjes en rustig

Erik
19-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Nette ruime en nieuwe huisjes (6p) om mooi binnenplaatsje geschikt voor jongere kinderen. Faciliteiten verder netjes. Andere huisjes en staat park ook net. Misschien iets te afgelegen. WiFi ‘s avonds slecht. In de ochtend ok

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Parc Du Soleil, Receptie, 22-7-2019

Beste Erik,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn om te horen dat het zo goed bevallen is.

Leuk maar ik zou niet zo snel terug gaan.

Cindy
13-7-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Parc was zeer netjes maar de huisjes waren niet echt heel schoon, toilet vond ik niet heel zuiver, plasplekken leken wel in de toiletbril getrokken, spotjes buiten deden het niet. Het stonk bij binnen komst. Koekenpan was niet aanwezig maar na melding kregen we direct een nieuwe. Probleem met onze huurfietsen netjes opgelost, dat wel. Maar goed dat iemand een review achter had gelaten over handdoeken! Deze zijn NIET aanwezig, neem ze daarom zelf mee! Bij de receptie 2 stuks voor 4,50€! Restaurant is goed met vriendelijk personeel! Fijne vakantie gehad ondanks het weer dat niet zo geweldig was.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Parc Du Soleil, Receptie, 17-7-2019

Geachte cindy,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend te horen dat u uw woning op deze manier heeft aangetroffen.

Wij zullen dit intern opnemen met onze collega's.

We hopen u in de toekomst nog eens terug te zien op een van de Topparken.