Zoover

Vakantiepark
8,1

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten8,2

We zijn voornemens in mei terug te komen

Wil Venrooij
15-9-2019
  • Onderkomen7

Ruim vrijstaand huisje. Alles voldoende. Binnen en buiten mag een opknapbeurt hebben.

Op zondagochtend gemeld dat de vaatwasser kortsluiting veroorzaakt. De dame aan de receptie reageerde hierop met "U kunt hem gewoon gebruiken". Bij vertrek op de vrijdag daarna was het ding nog steeds niet gemaakt, ondanks de toezegging er werk van te maken.

Jammer.

Gereisd Met partner in september 2019

Top vakantie gehad

Wendy
13-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park wij zijn veel naar het banjaardstrand geweest super mooi strand. Het park ligt erg centraal

We hopen volgend jaar voor de 9de keer te kunnen

Vermeulen
1-9-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Animatie is echt super leuk voor de kids

Speeltuinen zijn ook super

Absoluut de moeite waard

Michel Huibers
31-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Bijzonder prettig park met een uitstekend huisje dat van alle gemakken voorzien was. Bijzonder vriendelijke medewerkers. Fijn dat er fietsen te huren zijn. Bij het restaurant was het goed van eten en drinken en het buitenterras aan de Stelleplas is top. Wel een beetje jammer dat het park zo dicht aan de snelweg ligt.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Super Cool !!!

Grypdonck Johan
30-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Zeer rustig en goed onderhouden vakantiepark. Mooie en zeer nette bungalo ( iris ), goede bedden. Leuk en goed onderhouden buitenzwembad met grote ligweide en speeltuigen, jammer dat het pas om 13u opengaat. Onze 3 kleinkinderen hebben zich zeer goed geamuseerd. Ook het speelplein met de trampolines en het voetbalpleintje vonden ze zeer leuk.

Bedankt en tot weerziens

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Zeer leuke vakantie in Zeeland!

Ronny Sterckx
27-8-2019
  • Onderkomen7

Dit rustig, kleinschalig vakantiedomein is zeer goed gelegen tussen Goes en Middelburg.

Perfecte uitvalsbasis voor uitstappen met de auto en fietstochten.

Zeer vriendelijk personeel en goed onderhouden park.

Ruim huisje Crocus voor vier personen met private tuin.

Bij goed weer een prachtig buitenzwembad met glijbaan en springplanken.

Bij slecht weer mooi subtropisch zwembad te Goes.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldig, zeker een aanrader komen zeker terug!

Bierhuis
25-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Wij verbleven in huisje Iris, een prima huisje met gemakken voorzien. Begrepen al dat de badkamer en de keuken worden gerenoveerd de komende jaren waarbij wij denken dat de badkamer prioriteit heeft. Het park is rustig en het vrij nieuwe recreatie veldje met trampoline en trap veldje zijn echt een leuke plek voor de Kids om elkaar te leren kennen. (het animatieteam zijn een stel jonge meiden die het goed voor elkaar hebben. Echt leuk.

De omgeving is heel leuk en met de hof van Zeeland pas kan je gebruik maken van het hele leuke binnenzwembad in Goes (10 min met de auto) ook het buitenbad naast het park is heel leuk.

Zijn er dan ook nog opmerkingen... Jawel wat mij gestoord heeft is dat bij het voetbalveld een hek op de brug ontbrak. Dit is echt een gevaarlijkpunt voor kinderen en zou echt top prioriteit moeten hebben om te maken.

Verder nog een tip om een gedeelte van de Stelleplas geschikt te maken voor zwemrecreatie.

Top vakanti

Beste familie Bierhuis,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw uitgebreide review.

Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u heeft kunnen genieten van uw welverdiende vakantie.

Wij zullen uw positieve beoordeling ook doorzetten naar ons animatie team!

Uw tip over de Stelleplas zullen wij ook meenemen met de planning.

Op dit moment zijn wij erg druk bezig om van de Stelleplas een recreatieve hotspot te maken.

Wij willen u nogmaals bedanken en hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen op ons park!

FANTASTISCH park ik zou er willen wonen

Luuk
24-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een park met een super leuk animatie team , er is veel te doen, en er is een super leuke speeltuin

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Beste Luuk,

Hartelijk dank voor uw recensie!

Vanaf dit jaar hebben wij de grote speeltuin geheel vernieuwd en wij vinden het dan ook erg leuk om te horen dat deze naar wens is geweest.

Verder proberen wij ook animatie aan te bieden wat voor ieder wat wils is.

Wij zullen uw goede recensie doorzetten naar de animatie en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op ons park!

Super hart geamuseerd

Tigo Geets
23-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Was super leuk super vriendelijke mensen het animatie team is geweldig de bingo was super leuk en het zwembad in 1 woord geweldig

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Beste Tigo,

Wat leuk om te horen dat de animatie op het park top was!

Service en klantvriendelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel en wij vinden het dan ook fijn om te horen dat dit allemaal naar wens is geweest.

Nogmaals bedankt en wij hopen u nogmaals terug te zien in te toekomst!

Mooi en rustig bungalowpark

h.blitterswijk
17-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij (6 personen) hebben hier een week met 4 oudere kinderen (14+) gelogeerd. Het park is mooi van opzet met een enthousiast animatieteam en leuke activiteiten voor alle leeftijden. Het dorp Heinkenszand ligt op 5 min. van het park. Omdat het park wat afgelegen ligt zijn Goes, Middelburg en Vlissingen de alternatieve opties voor een dagje winkelen. Het openlucht zwembad tegenover het park is deels verwarmd en heeft veel schaduwrijke grasvelden en geschikt voor het hele gezin. Ook het overdekte zwemparadijs Omnium in Goes is bij wat minder weer gratis toegankelijk en zeker de moeite waard. Verder is het een rustig en fijn bugalowpark met veel privacy. Verder biedt de "Hof van Zeeland" -pas op veel uitjes leuke kortingen op een gezellig dagje uit in de omgeving van het park.

Beste familie Bitterswijk,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie.

Wat leuk om te lezen dat u zich heeft vermaakt!

Wij vinden het erg belangrijk dat u goed kunt genieten en uit kunt rusten, dus rust en privacy vinden wij dan ook erg belangrijk. Wij vinden het dan ook erg fijn om te horen dat dit naar wens is geweest.

Nogmaals bedankt voor uw recensie en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op ons park!