Zoover

Vakantiepark
7,9

• Onderkomen7,6
  • Activiteiten8,1

Fijn park, jammer dat het huisje niet schoon was.

Loes,
7-3-2019
  • Onderkomen8

Wat meteen opviel was dat het park erg netjes wordt onderhouden. Ook de aanwezigheid van poepzakjes op verschillende plaatsen in het park zorgt er voor dat niemand last hoeft te hebben van de honden die ook welkom zijn op het park.

Het telefoontje toen we onderweg waren of we gebruik wilden maken van de broodjesservice gaf ons een warm welkom.

De ligging van het park is ideaal om verschillenden plaatsen/stranden te bezoeken.

Het enige minpunt was het feit dat het huisje niet goed schoongemaakt was. Er zaten vieze plekken op de bank en eetstoelen, er zat een plakvlek op het dekbed en de toilet rook alles behalve fris.

Ondanks dit hebben we toch genoten van een paar fijne dagen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
Rubey, Receptionist, 12-3-2019

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw uitgebreide recensie.

Wij vinden het erg fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf op ons vakantiepark. Wij vinden het erg belangrijk dat iedereen bij ons op het vakantiepark zich welkom voelt en hier horen huisdieren natuurlijk ook bij!

Verder vinden wij het wel vervelend om te horen dat de schoonmaak van de bungalow niet naar wens was. Kwaliteit is bij ons erg belangrijk en wij willen u onze excuses aanbieden voor het feit dat wij niet aan uw verwachtingspatroon hebben kunnen voldoen. Heeft u de opmerkingen over de schoonmaak gemeld bij de receptie? Wanneer u dit meldt lossen wij dit namelijk zo snel mogelijk voor u op, zodat u kunt genieten van uw welverdiende vakantie!

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw recensie en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op ons vakantiepark!

Goed.

Karlien Decoster,
6-3-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Basic huisjes, maar wel inorde en proper.

Heel vriendelijk onthaal aan de receptie.

Gereisd met vrienden in februari 2019
Rubey, Receptionist, 12-3-2019

Wij willen u hartelijk danken voor uw recensie.

Op dit moment zijn wij druk bezig met het restylen van de badkamers en de keukens in de bungalows, zodat wij onze gasten nog meer comfort kunnen bieden bij een verblijf op ons vakantiepark.

Verder vinden wij het erg fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u heeft kunnen genieten van uw welverdiende vakantie.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Prima verzorgd park

frank Henry,
5-3-2019
  • Onderkomen9

Nette huisjes; alle van modern comfort voorzien. goed uitgeruste keuken met vaatwasser en prima wifi. een aanrader. Wij keren terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Rubey, Receptionist, 12-3-2019
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u heeft genoten van uw welverdiende vakantie en verheugen ons erop om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Alles was goed

Theis,
6-11-2018
  • Onderkomen7

Alles was goed. Omgeving was erg mooi. Huisjes waren okay

Gereisd met vrienden in november 2018
receptie Hof van Zeeland, Receptionist, 29-1-2019

Wij willen u hartelijk danken voor uw positieve beoordeling en hopen u snel terug te zien!

Ideaal gelegen bij Strand, Nordsee, Bos en Duin

Splinter,
29-10-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Ideale Bungalow, bij strand, zee, bos en duin. super!

Gereisd met partner in augustus 2018
receptie Hof van Zeeland, Receptionist, 29-1-2019
Wij willen u hartelijk danken voor uw review. Wat fijn om te zien dat u het zo naar uw zin heeft gehad en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Heel erg goed bevallen!

Eric,
16-10-2018
  • Activiteiten7

We verbleven er de week voor de herfstvakantie. De hond ging ook mee! Bij andere aanbieders was, bij het selecteren van een huisje, de hond telkens de show-stopper. Ondanks vooraf aangeven van aanwezigheid van de hond bleek bij het doorboeken geen huisje beschikbaar (geen huisdieren verscheen dan). Bij Hof van Zeeland was dit geen probleem, keuze uit meerdere huisjes. Prettige ontvangst. Het park is ruim opgezet, veel (gras)ruimte om de huisjes. Eigen parkeerplaats. Het was er heerlijk rustig, geen nachtelijke onrust. De huisjes zijn goed geïsoleerd. Goed liggende bedden en goed zittende banken. Complete keukeninrichting. Een vorige huurder had de douchekop bevestiging "onklaar" gemaakt, gemeld bij de receptie. Dit werd in overleg met ons prima gerepareerd. Op 2 minuten lopen van het huisje ligt de Stelleplas. Daar omheen is ruimte voldoende om ongestoord de hond uit te laten. Heinkenszand is een goede uitvalsbasis voor kustbezoek.

Gereisd met partner in oktober 2018
receptie Hof van Zeeland, Receptionist, 29-1-2019
Allereerst willen wij u bedanken voor uw uitgebreide beoordeling. Bij Hof van Zeeland begrijpen wij dat u uw huisdier mee wilt nemen op vakantie, dus hebben wij geprobeerd dit zo makkelijk mogelijk te maken. Verder vinden wij het leuk om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons en wij hopen u en uw huisdier in de toekomst nogmaals een keer te mogen ontvangen!

Geweldig voor herhaling vatbaar

C,
9-10-2018

Heerlijke vakantie plek. Mooie vakantiewoning

Gereisd met vrienden in oktober 2018
receptie Hof van Zeeland, Receptionist, 29-1-2019
Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest. Mogen wij u nogmaals verwelkomen op vakantiepark Hof van Zeeland?

Geweldig genoten.

Jozef De bruyn,
16-9-2018
  • Onderkomen9

Het verblijf was zeer goed,rustige omgeving en toch ideaal gelegen voor fietsen en bezoek aan steden en dorpjes.Goed restaurant en leuke receptie met winkel en info.

Het enige minpunt(je)was het ontbreken van verlichting boven keukenblok.

Gereisd met partner in september 2018
receptie Hof van Zeeland, Receptionist, 29-1-2019

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw mooie beoordeling.

Vanaf dit jaar zijn wij bezig met het renoveren van de keukens, hierbij hebben wij uw opmerking over het licht meegenomen en dit zal aangepast worden.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Geweldig rustig, mooi huisje

Marjan Tiemessen,
9-9-2018
  • Activiteiten7

Rustig, netjes onderhouden park. Ligt in rustige omgeving met veel fiets- en wandelmogelijkheden. Grote plaatsen als Goes (8 km), Vlissingen, Veere, Middelburg op ca. 15-20 km afstand. Mooi huisje, wel veel inkijk door buren/parkgasten.

Gereisd met partner in september 2018
receptie Hof van Zeeland, Receptionist, 29-1-2019
Beste Marjan, wij willen u hartelijk danken voor uw positieve feedback. Wij vinden de onderhoud van het park en van de bungalows erg belangrijk dus dit staat bij ons erg hoog in het vaandel. Verder vinden wij het leuk om te zien dat u de omgeving heeft leren kennen en wij hopen dat u dit nogmaals een keertje komt doen! Uw opmerking over het inkijk tussen de bungalows zullen wij opnemen met de desbetreffende afdeling.

Zou zo weer gaan.

B A,
7-9-2018
  • Onderkomen8

Prima huisje en een mooi park aan de stellaplas.

Heerlijk om rond de plas te wandelen.

Vanuit het park makkelijk naar attracties en andere plaatsen.

Wij hebben genoten van onze vakantie op Hof van Zeeland .

Gereisd met vrienden in september 2018
receptie Hof van Zeeland, Receptionist, 29-1-2019

Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling.

Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u heeft genoten van de omgeving en van de Stelleplas. Mogen wij u nogmaals terug verwachten bij ons op het park?