Zoover

Michèle
7-5-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Hof van Zeeland is een goed verzorgd vakantiepark. Veel groen, rust en privacy rond de huisjes. De medewerkers bij de receptie zijn supervriendelijk en heel behulpzaam. Er is voor van alles te doen. Onze kinderen van 7 en 3 vermaakten zich prima in de tuin rond het huisje, maar ook de speeltuinen waren een groot succes. Vooral bij de trampolines en het voetbalveld bij de ingang wilden ze niet meer weg. Maar ook de gezellige knutselochtend bij het animatieteam wilden ze niet missen. Ontbijtservice is heel fijn en ook het eten bij restaurant Stelleplas was goed. Genoeg keuze voor de kids, die meteen vriendjes maakten in het speelhoekje.

Het vakantiepark is een mooie uitvalsbasis voor steden en activiteiten zoals de geweldige buitenspeeltuin Klok'Uus.

Huisje is comfortabel, lekkere bedden. Een minpuntje: de schoonmaak kon iets beter. Zo waren de lades in de badkamer niet echt schoon.

We hebben heerlijke dagen gehad, een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Een fantastisch park!

Rebecca
4-5-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Super park, kinderen hebben zich prima vermaakt, mooi openlucht zwembad erbij en op een paar km verderop een mooi subtropisch bad, alles bij de prijs in.

Ook de bungalows zagen er goed uit, mocht er iets, gaven ze hier gelijk gehoor aan, ook wifi zat erbij(ook erg fijn :) )

Het park ook erg verzorgt, heel vriendelijk personeel met een hart voor de gasten, in 1 woord Geweldig!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

prima

Vorsteveld
27-4-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

het is een prima bungalow, en de receptie was geweldig met name Rubey

Gereisd Met partner in april 2019

Prachtig

Mjc braak mulders
25-4-2019
  • Onderkomen10

Tenten liggen heel centraal vooral voor jonge gezinnen en alles zit er in

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Schitterend en voor herhaling vatbaar.

Jan Gresel
13-4-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het is niet te duur. Het park is schitterend gelegen, met mooie waterpartijen. Wij mochten 2 uur eerder in onze bungalow. De bungalow was schitterend, goed onderhouden en met 2 badkamers. Het park is uitstekend voor 50 plussers, erg rustig. Centraal gelegen op Walcheren, dicht bij de grote steden en bij de tunnel naar Terneuzen. In Heinkenszand een grote Jumbo voor je dagelijkse boodschappen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Gereisd Met vrienden in april 2019
Rubey, Receptionist, 25-4-2019

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw mooie en uitgebreide review.

Wat goed om te horen dat uw welverdiende vakantie naar wens is verlopen.

Ons doel is om u als gast vanaf de eerste minuut dat u binnen stapt in uw bungalow een fijn verblijf te geven. Wanneer uw bungalow al voor 15:00 uur klaar is, is het dan ook geen enkel probleem om de bungalow eerder te betreden. Verder zullen wij het aankomende jaar alle badkamers gaan vernieuwen, zodat u van nog meer luxe kunt gaan genieten.

Wij hopen dat u nog lang kunt nagenieten van deze vakantie en dat wij u wellicht nogmaals mogen verwelkomen op ons vakantiepark.

Nogmaals bedankt en wij wensen u nog een fijne dag verder!

Heerlijk tot rust gekomen!

Pauline
10-4-2019
  • Onderkomen10

Een heerlijk rustig vakantiepark aan een prachtig meer waar je omheen kan wandelen. Het meer is populair bij karpervissers. Ook is er een openlucht zwembad voor de warme maanden. De huisjes zijn netjes en leuk ingericht. Heerlijke bedden. Vlakbij Goes. Gratis toegang tot het overdekte subtropisch zwemparadijs in Goes, tijdens het verblijf. Heerlijk weekend gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Beste Pauline,

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor uw recensie.

Wat fijn om te horen dat uw vakantie naar wens is geweest.

Heeft u buitenom het subtropisch zwemparadijs in Goes ook andere activiteiten bezocht met de Hof van Zeeland pas?

Nogmaals bedankt en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij ons!

Wij komen Zeker terug!

Till
6-4-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het was er fantastisch en superschoon.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
Rubey, Receptionist, 25-4-2019

Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn om te horen dat u heeft kunnen genieten van uw welverdiende vakantie.

Mogen wij u nogmaals verwelkomen op ons vakantiepark?

met vriendelijke groet,

Team Hof van Zeeland

Een aangename ervaring

Kees & Marian
4-4-2019
  • Onderkomen10

Erg mooi gelegen park in rustige omgeving. Ok het ligt wel in de buurt van de snelweg maar hadden wij geen last van. Wij fietsen graag en via de receptie waren fietsroutes verkrijgbaar. Over de receptie gesproken prima ontvangst. Ons huisje een voor 4 personen was knus en gezellig. Het was tevens goed schoon gemaakt. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant op het park. Zeker een aanrader voor ouderen die van fietsen houden.

Gereisd Met partner in maart 2019
Rubey, Receptionist, 25-4-2019

Hartelijk dank voor uw recensie!

Wij zijn erg blij om te horen dat uw vakantie geheel naar wens was.

De omgeving is inderdaad erg mooi om per fiets of te voet te ontdekken.

Heeft u ook gebruik gemaakt van het inspiratiescherm wat in de receptie hangt? Via dit scherm kunt u al uw voorkeuren opgeven en krijgt u automatisch de route die u zoekt. Ook kunt u de knooppunten gemakkelijk naar uw telefoon zetten, zodat u deze altijd bij de hand heeft.

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw bezoek en uw uitgebreide review en wij zouden het erg leuk vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Fantastisch voor ons

Cary Dekkers
30-3-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We gaan er nu voor de vierde keer naar toe,mooi huis en het ligt aan het water,waar je lekker kunt vissen.het park is ook mooi,receptie op en top en een mooi restaurant waar je lekker kunt eten.net buiten het park een groot zwembad waar je gratis naar toe kan,en ook het zwembad in goes is gratis.vanuit het park ben je zo aan zee,bijv zoutelande,goes en nog vele

Gereisd Met partner in juni 2018
Rubey, Receptionist, 25-4-2019

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw review!

Wat fijn om te horen dat Hof van Zeeland voor u een vast adres is voor uw vakantie.

Wij vinden het belangrijk dat al onze gasten kunnen genieten van hun welverdiende vakantie en zo te horen is dit helemaal gelukt bij u.

Wij hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen op ons park.

Omdat het voor u dan de 5de keer wordt, staat er een klein presentje voor u klaar, zodat wij dit samen met u bij Hof van Zeeland kunnen vieren.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel!

Fijn park, jammer dat het huisje niet schoon was.

Loes
7-3-2019
  • Onderkomen8

Wat meteen opviel was dat het park erg netjes wordt onderhouden. Ook de aanwezigheid van poepzakjes op verschillende plaatsen in het park zorgt er voor dat niemand last hoeft te hebben van de honden die ook welkom zijn op het park.

Het telefoontje toen we onderweg waren of we gebruik wilden maken van de broodjesservice gaf ons een warm welkom.

De ligging van het park is ideaal om verschillenden plaatsen/stranden te bezoeken.

Het enige minpunt was het feit dat het huisje niet goed schoongemaakt was. Er zaten vieze plekken op de bank en eetstoelen, er zat een plakvlek op het dekbed en de toilet rook alles behalve fris.

Ondanks dit hebben we toch genoten van een paar fijne dagen.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019
Rubey, Receptionist, 12-3-2019

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw uitgebreide recensie.

Wij vinden het erg fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf op ons vakantiepark. Wij vinden het erg belangrijk dat iedereen bij ons op het vakantiepark zich welkom voelt en hier horen huisdieren natuurlijk ook bij!

Verder vinden wij het wel vervelend om te horen dat de schoonmaak van de bungalow niet naar wens was. Kwaliteit is bij ons erg belangrijk en wij willen u onze excuses aanbieden voor het feit dat wij niet aan uw verwachtingspatroon hebben kunnen voldoen. Heeft u de opmerkingen over de schoonmaak gemeld bij de receptie? Wanneer u dit meldt lossen wij dit namelijk zo snel mogelijk voor u op, zodat u kunt genieten van uw welverdiende vakantie!

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw recensie en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op ons vakantiepark!