Zoover

Vakantiepark Hof van Zeeland

Vakantiepark

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,8

Schitterend en voor herhaling vatbaar.

Jan Gresel,
13-4-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het is niet te duur. Het park is schitterend gelegen, met mooie waterpartijen. Wij mochten 2 uur eerder in onze bungalow. De bungalow was schitterend, goed onderhouden en met 2 badkamers. Het park is uitstekend voor 50 plussers, erg rustig. Centraal gelegen op Walcheren, dicht bij de grote steden en bij de tunnel naar Terneuzen. In Heinkenszand een grote Jumbo voor je dagelijkse boodschappen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Gereisd met vrienden in april 2019

Heerlijk tot rust gekomen!

Pauline,
10-4-2019
  • Onderkomen10

Een heerlijk rustig vakantiepark aan een prachtig meer waar je omheen kan wandelen. Het meer is populair bij karpervissers. Ook is er een openlucht zwembad voor de warme maanden. De huisjes zijn netjes en leuk ingericht. Heerlijke bedden. Vlakbij Goes. Gratis toegang tot het overdekte subtropisch zwemparadijs in Goes, tijdens het verblijf. Heerlijk weekend gehad!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Wij komen Zeker terug!

Till,
6-4-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het was er fantastisch en superschoon.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Een aangename ervaring

Kees & Marian,
4-4-2019
  • Onderkomen10

Erg mooi gelegen park in rustige omgeving. Ok het ligt wel in de buurt van de snelweg maar hadden wij geen last van. Wij fietsen graag en via de receptie waren fietsroutes verkrijgbaar. Over de receptie gesproken prima ontvangst. Ons huisje een voor 4 personen was knus en gezellig. Het was tevens goed schoon gemaakt. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant op het park. Zeker een aanrader voor ouderen die van fietsen houden.

Gereisd met partner in maart 2019

Fantastisch voor ons

Cary Dekkers,
30-3-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We gaan er nu voor de vierde keer naar toe,mooi huis en het ligt aan het water,waar je lekker kunt vissen.het park is ook mooi,receptie op en top en een mooi restaurant waar je lekker kunt eten.net buiten het park een groot zwembad waar je gratis naar toe kan,en ook het zwembad in goes is gratis.vanuit het park ben je zo aan zee,bijv zoutelande,goes en nog vele

Gereisd met partner in juni 2018

Fijn park, jammer dat het huisje niet schoon was.

Loes,
7-3-2019
  • Onderkomen8

Wat meteen opviel was dat het park erg netjes wordt onderhouden. Ook de aanwezigheid van poepzakjes op verschillende plaatsen in het park zorgt er voor dat niemand last hoeft te hebben van de honden die ook welkom zijn op het park.

Het telefoontje toen we onderweg waren of we gebruik wilden maken van de broodjesservice gaf ons een warm welkom.

De ligging van het park is ideaal om verschillenden plaatsen/stranden te bezoeken.

Het enige minpunt was het feit dat het huisje niet goed schoongemaakt was. Er zaten vieze plekken op de bank en eetstoelen, er zat een plakvlek op het dekbed en de toilet rook alles behalve fris.

Ondanks dit hebben we toch genoten van een paar fijne dagen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
Rubey, Receptionist, 12-3-2019

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw uitgebreide recensie.

Wij vinden het erg fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf op ons vakantiepark. Wij vinden het erg belangrijk dat iedereen bij ons op het vakantiepark zich welkom voelt en hier horen huisdieren natuurlijk ook bij!

Verder vinden wij het wel vervelend om te horen dat de schoonmaak van de bungalow niet naar wens was. Kwaliteit is bij ons erg belangrijk en wij willen u onze excuses aanbieden voor het feit dat wij niet aan uw verwachtingspatroon hebben kunnen voldoen. Heeft u de opmerkingen over de schoonmaak gemeld bij de receptie? Wanneer u dit meldt lossen wij dit namelijk zo snel mogelijk voor u op, zodat u kunt genieten van uw welverdiende vakantie!

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw recensie en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op ons vakantiepark!

Goed.

Karlien Decoster,
6-3-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Basic huisjes, maar wel inorde en proper.

Heel vriendelijk onthaal aan de receptie.

Gereisd met vrienden in februari 2019
Rubey, Receptionist, 12-3-2019

Wij willen u hartelijk danken voor uw recensie.

Op dit moment zijn wij druk bezig met het restylen van de badkamers en de keukens in de bungalows, zodat wij onze gasten nog meer comfort kunnen bieden bij een verblijf op ons vakantiepark.

Verder vinden wij het erg fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u heeft kunnen genieten van uw welverdiende vakantie.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Prima verzorgd park

frank Henry,
5-3-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Nette huisjes; alle van modern comfort voorzien. goed uitgeruste keuken met vaatwasser en prima wifi. een aanrader. Wij keren terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Rubey, Receptionist, 12-3-2019
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u heeft genoten van uw welverdiende vakantie en verheugen ons erop om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Alles was goed

Theis,
6-11-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Alles was goed. Omgeving was erg mooi. Huisjes waren okay

Gereisd met vrienden in november 2018
receptie Hof van Zeeland, Receptionist, 29-1-2019

Wij willen u hartelijk danken voor uw positieve beoordeling en hopen u snel terug te zien!

Ideaal gelegen bij Strand, Nordsee, Bos en Duin

Splinter,
29-10-2018
  • Activiteiten10

Ideale Bungalow, bij strand, zee, bos en duin. super!

Gereisd met partner in augustus 2018
receptie Hof van Zeeland, Receptionist, 29-1-2019
Wij willen u hartelijk danken voor uw review. Wat fijn om te zien dat u het zo naar uw zin heeft gehad en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!