Zoover

Slechte ervaring

Sunny
16-10-2019
  • Onderkomen2

Had vorige week last minute geboekt.... Maandag ingecheckt samen, maar mijn maatje kreeg erge griep gister middag.

Dus ik gister geannuleerd en alleen naar huis gegaan

Maar kreeg door deze onvoorziene omstandigheid niks terug Werdt mij vanmorgen verteld.

Had ik maar annuleringsverzekering moeten nemen.

SLECHTTTTTT!!!

En ik bij deze slechte ervaring nog toevoegen dat smerig was in appartement, prullenbak deksel was heel vies en toiletwasbakje ook smerig, gele vlekken in dekbed.... Nou zal maar niet verder gaan

Mij zien ze er niet weer!

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Leuke rustige gezins camping!

Anoniem
27-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We hebben met 2 kinderen van 5 en 7 jaar , 2 weken gestaan op het campingveld. Het is een mooie camping midden in de bossen. Je loopt vanaf de camping direct het bos in. Sanitair is schoon. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Elke dag annimatie met leuke activiteiten. Ook van het zwembad hebben we volop gebruik gemaakt.

Een fijne camping om met een jong gezin heen te gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Genieten zonder veel geld uit te geven!

Anoniem
8-7-2019
  • Onderkomen8

Een mooie camping , schoon sanitair, niet duur en in een prachtige omgeving om te wandelen en/of fietsen.

Gereisd Met partner in juni 2019

Top-vakantie!

katrien uit Blankenberge
7-2-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het vakantiedomein ligt midden in de bossen op de Utrechtse Heuvelrug. Ik had een huisje geboekt om van daaruit gemakkelijk naar een meerdaagse opleiding in de buurt te kunnen gaan van Pets4Care. Ik heb er enorm van genoten! Hoewel het regende en sneeuwde hield mij dit niet tegen om ook in de bossen te gaan wandelen, er loopt een heel mooi pad (Blauwe kleur op de paaltjes 'Hoogtepunten') van 10km doorheen de bossen en dat heb ik ook gedaan. Ik ben ook naar de Sauna geweest 'Sauna Heuvelrug' in Veenendaal en heb mij daar heel goed laten verwennen. Voor mij is dit een topbestemming waar je zeker in het laagseizoen kan genieten van de rust en de schoonheid van het landschap en de vriendelijkheid van de mensen om je heen.

Het huisje was gerieflijk en had alles wat je nodig hebt om te koken en zo meer. Mooi en met smaak ingericht. Ik was er wel niet zoveel want er was zoveel te beleven.

Gereisd Alleenreizend in februari 2019

Genoten en veel gelachen

Anouk van Slochteren
5-10-2018
  • Onderkomen8

Wat een mooi park met goede leuke mensen,

Goed geholpen , heerlijk gegeten en gezellig restaurant met erg vriendelijke mensen !

Vriendelijk ontvangen bij de receptie

Gereisd Met vrienden in september 2018

Henk
25-8-2018
  • Activiteiten8

Super voor de kids! Animatie elke ochtend behalve zondag van 10 tot 11 knutselen. Echt wel vlotte bediening in de Bonte Koe! Het is geen Mac Drive gelukkig! Ach ja een feestje je heb altijd niet-feestgangers maar het was leuk hoor. Mensen die met hart en ziel werken op deze familiaire camping. Volgend jaar zeker weer Thx voor de prachtige zomervakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Het is hier fantastisch 🍺

Stefan, Sven, Maarten en Maarten
24-8-2018
  • Activiteiten8

Ons jaarlijkse mannenuitje , geweldige natuur. Mooi park en een super restaurant .

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Volgend jaar zijn we terug 😍

Jan & Elly
24-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Heerlijk genoten , de lekkerste schnitzels uit de omgeving ik hoef niet meer naar Duitsland !!!!

Leuke dames aan het werk

Bedankt lieve Daan , Lize en de andere dames ....

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prijs/kwaliteit is prima

Fam Schenk
19-8-2018

Het is een leuke camping op een prachtplek op de Utrechtse Heuvelrug.

Wij stonden op plaats 19, veld a, hier komt veel verkeer langs, ook ‘s avonds laat (tot ca 1 uur!) en ‘s morgens om 6 uur rijden de eerste auto’s het park alweer af.

Dit was in de tent als lichte slaper niet echt prettig.

Het is een camping waar wij een aantal nachten hebben gestaan en dat was prima. De kinderen vermaken zich vooral op de airtrampoline.

Bij het restaurant was de service zeer matig. Erg lang wachten op t eten (1,5 uur) en dan als reden geven dat t drukste moment van de dag is (er was nog geen kwart van de tafeltjes gevuld).

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Enorm genoten!

Fam. Hop
16-8-2018
  • Activiteiten8

Wij zijn net terug van een heerlijke week op camping de Bonte Vlucht. Wat hebben wij genoten!

De kampeervelden liggen er erg strak en verzorgd bij en het sanitair wordt netjes onderhouden. Ook de ligging van de camping is super! Perfect voor wandelingen en fietsroutes.

Bij de receptie word je altijd goed en professioneel geholpen.

Wij hebben diverse keren bij het camping restaurant de Bonte Koe gegeten. Dit was uitstekend! Het eten was heerlijk en goed geserveerd, de bediening was enorm vriendelijk en vrolijk en de aankleding is ook erg gezellig! Naast het restaurant is een snackbar met een breed assortiment. Ook kan je broodjes bestellen die elke dag vers gemaakt worden.

De laatste 2 dagen kwamen de kinderen en kleinkinderen op visite. Zij hebben zich enorm vermaakt in en bij het zwembad en bij het speeldveeld. Top voor alle leeftijden!

Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd Met partner in augustus 2018